Hoe ziet jouw Fighter werkplaats eruit ??

Gaat weer jaaaaaren duren uiteraard en komt ook nooit af! _O- :W
Mooi strak schijfie Dennis. :Y
Valt mee, ik schiet aardig op. Ik ben nu al verder dan dat ik met de gsx-r gestopt was.
En ik sleutel best vaak. Ik heb al heel veel dingen pas en klaar.Gaat dus einderlijk de goede kant op G. :Y
 
Valt mee, ik schiet aardig op. Ik ben nu al verder dan dat ik met de gsx-r gestopt was.
En ik sleutel best vaak. Ik heb al heel veel dingen pas en klaar.Gaat dus einderlijk de goede kant op G. :Y

Das mooi Dennis,gaan we er van uit dat je dit project wel helemaal afrond. :+
 
Zal mijn werkschuurtje ook nog ff showen

GroteFoto-PJA8IZCI.jpg


GroteFoto-4L4W8GA4.jpg
 
zit zelf met veel jaloezie te kijken wat voor vette werk plekke sommige hebben

ik woon nog thuis en als alles mee zit kan ik het huis van m,n pa over nemen
das dus incl 6 bij 5 garage en 5 bij 8 carpoort
en dan nu nog maar ff flink sparen want iedeen zijn er genoeg en plannen ook
(m,n pa is timmer man en ik heb een las en instalatie achtergrond (ben nu vrachtwagen chauffeur) dus met de inrichting komt het wel goed dus nog ff geduldig wachten
hoop tussen nu en 1.5 jaar alles voor elkaar te hebben hou u op de hoogte
 
ps ben ook wel een voorstander van een gereedschap bord in combo met een goede gareedschap kar
hand en evt dubbel gereedschap aan het bord
en goed en het wat duurdere gereerdschap in de mooie rollende kar van bijv datona of zo iets
en een goede lift/hefbrug
keuken blokje incl boiler en wc zijn al aanwezig (was een oude hobby schilder ruimte)
 
mooi hobby hok lekker de ruimte zo ,heb zelf 5,30 bij 2,30 hoop zelf ook nog eens een mooier(lees groter)hokkie te vinden .
hoop by the way niet dat je de oliedrum bedoeld met verwarming

veel plezier van je nieuwe stek in ieder geval

groeten andre
 
dit is mijn werkplekje
ondertussen iets rommelliger .(word gewerkt)

wat je ziet staan is een oud ziekenhuis bed omgebouwd naar brug ,electrisch verstelbaar en is in gebruik tegenwoordig,
 
mooi hobby hok lekker de ruimte zo ,heb zelf 5,30 bij 2,30 hoop zelf ook nog eens een mooier(lees groter)hokkie te vinden .
hoop by the way niet dat je de oliedrum bedoeld met verwarming

veel plezier van je nieuwe stek in ieder geval

groeten andre

Zal van het weekend een paar nieuwe foto's schieten.. inmiddels een houtkachel geinstalleerd dus het is heerlijk aangenaam..
 
[ps. let niet op de choppert :+~[/quote]

Wou het net zeggen!Wat mot die sjoppert daar!!?? ;)

Altijd makkelijk,de keuken in werkplaats,ziet er goed uit. :+
 
Ook weer eens leuke aanwinst voor de workshop.


Frequentie geregeld toerental. Moet alleen nog een iets grotere klauwplaat hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan