Hoe ziet jouw Fighter werkplaats eruit ??

hier de schuur in de winter :P niet echt werkbaar zoals te zien


Foto-8U88R8SV.jpg
 
als ik al die schuurtjes zo zie, ben ik echt blij dat ik 150 m2 werkplaats ter beschikking heb.
4 bruggen, pers, draaibank, freesbank, bandschuurmachine op voet, kolomboor, vloerverwarming. en zo kan ik echt nog lang doorgaan.
voor iedereen in een schuurje:RESPECT!
 
Vandaag mijn nieuwe hobby plek ingeruimd. Nu kan ik verder met mijn streetighter projectje
Deze week het boormachine, schuurmachine, schroefbank, enz schoonmaken, invetten en op hun plek zetten.
Ik moet nog diverse klusjes afwerken, maar eerst zorgen dat mijn motor deze zomer weer kan rijden.
Deze ruimte is oorsprokelijk bedoeld als een slaapkamer, badkamer en berging. Komende winter de enkele deur vervangen door een dubbele garagedeur.
DSCN1172.jpg

DSCN1173.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier mijn bescheiden werkplaats van slechts 10 m2.......

full


....met de mooiste fighter allertijden in het midden :+

Klein maar compleet (genoeg), voldoende gereedschap, compressor, oldskool lasapparaat en tafel-slijpschijf, oliekachel, voldoende opberg mogelijkheden....enz...
 
Laatst bewerkt:
Na al die werkplaatsen zal er wel veel ervaring zijn met bankschroeven , wat is de handigste maat voor op een 50 cm diepe werkbank bijv 12,5 of 15 cm bekbreedte en welk merk, Heuer is al erg lang. dacht zelf aan Irwin, wilton oid.
Ik kan nie echt kiezen nie!

Graag advies bijv dank

Grtz Ed.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan