Hoe ziet jouw Fighter werkplaats eruit ??

damn hebben sommigen dat super in orde :}

nu iedereen toch druk is met zijn werkschuur.

heb een vraagje wat misschien wel toepasselijk is voor meerdere mensen.

Wie weet waar je die gereedschap wanden/rekken kunt kopen ? dan wel de goede stalen platen met gaten systeem.

ik heb her en der al rond gekeken in de winkels, maar kan niets vinden.

schuur ze
 
exacta mundo :)

nu kom ik er alleen achter dat het nogal eindje rijden is :D nie bepaald in de buurt van oldenzaal (twente)

geef ze morgen wel ff een telefoontje of ze per toeval niet verzenden willen
 
exacta mundo :)

nu kom ik er alleen achter dat het nogal eindje rijden is :D nie bepaald in de buurt van oldenzaal (twente)

geef ze morgen wel ff een telefoontje of ze per toeval niet verzenden willen

Tis duits, dus ff kijken of ze in mofrica iets dichterbij zitten.

www.hornbach.com

Hm, osnabrück is het dichtsbij voor jou.
 
Laatst bewerkt:
Damn, op welke hoek woon je :?

Ik wil ook een garage... zit te kloten in zo'n klein kut fietsen schuurtje..


Dat heb ik ook lang gedaan vandaar dat mijn enige eis bij de koop van ons nieuwe huis was dat er een garage of grotere schuur bij moest zitten.
 
Heb ook van die rekken van de Hornbach

full


En voor het schte gereedschap dit:

full

full


Heb echter m'n oog laten vallen op zoiets

zo_oi_22628058.jpg

:9~ :9~ :9~

En dan 2 naast elkaar ofzo en daar de werkbank over :P
 
mja heb 2x van die karren, vind ze nogal onhandig voor sleutels. heb me doppen erin en wat speciaal spul. wil voor het sleutel/schroevendraaier tangengebeeuren gewoon een rek van 2 bij 1.50 ofzow hebben.

dat kastje wat je afbeeld als laatste zijn goede, die heb ik op het werk ook (van overtoom) zijn wel duur maar echt rolgelagerde laaden en dus geschikt voor zware dingen.
 
mja heb 2x van die karren, vind ze nogal onhandig voor sleutels. heb me doppen erin en wat speciaal spul. wil voor het sleutel/schroevendraaier tangengebeeuren gewoon een rek van 2 bij 1.50 ofzow hebben.

dat kastje wat je afbeeld als laatste zijn goede, die heb ik op het werk ook (van overtoom) zijn wel duur maar echt rolgelagerde laaden en dus geschikt voor zware dingen.

Ja en ze zijn nog een lekker breed (75cm) en 60cm diep. Plus je kunt de lades bijna helemaal uittrekken
 
Ik heb een gereedschap kar en vind dit wel handig omdat ik hem of bij de werkbank kan zettem of bij de motor.


afbeelding_025_892.jpg
 
oh my god dat is naais spul, maar hoe houd je dat grijze zo schoon !! op 1 of andere manier word dat bij mij meestal vingerpaint in oliekleur :(

magoed, vind het irri om met laden sys te werken. ik denk dat dat een beetje persoons gebonden is.
ik werk meestal met het "ophoop systeem" :) en een gereedschapswand lijkt me een geschikt compromise.
 
oh my god dat is naais spul, maar hoe houd je dat grijze zo schoon !! op 1 of andere manier word dat bij mij meestal vingerpaint in oliekleur :(

magoed, vind het irri om met laden sys te werken. ik denk dat dat een beetje persoons gebonden is.
ik werk meestal met het "ophoop systeem" :) en een gereedschapswand lijkt me een geschikt compromise.


Tja... als ik m'n motor schoon wil maken/houden moet het gereedschap en waar het gereedschap inzit toch ook een beetje schoon blijven ;)

De reden dat ik niet meer zo'n wand wil is juist om het "op-hoop-systeem" bij mij geen kans te gunnen :X :X :X
 
ik ben zeker gereedschapsgeil en langzamerhand komt er ook beter spul maar die gereedschapkar wil nog niet echt vlotten..ik heb een te dure smaak wand die houtjetouwtje kasten die ik wel eens zie zijn jammergenoeg wel mijn budget...
 
ja heb ook 2 waterloo dingen (50 euri nieuw samen via maat van mij)

magoed 1 begint al aardig te roesten die andere zit nog in de verpakking (kloten die 1 steen muuren)
Die waterloo karren vink zelf eigelijk 3x nix. als je lade zwaar belast met de inhoud gaat hij niet meer lekker open. nogal gammel zeg maar.

dus iemand met idee op makkelijk te realiseren oplossing voor die vochtigheid in de schuur graag :)
 
ja heb ook 2 waterloo dingen (50 euri nieuw samen via maat van mij)

magoed 1 begint al aardig te roesten die andere zit nog in de verpakking (kloten die 1 steen muuren)
Die waterloo karren vink zelf eigelijk 3x nix. als je lade zwaar belast met de inhoud gaat hij niet meer lekker open. nogal gammel zeg maar.

dus iemand met idee op makkelijk te realiseren oplossing voor die vochtigheid in de schuur graag :)


Ik heb op Ebay een luchtontvochtiger gekocht voor 30E...een elektronische..en die haalt toch zo´n 10 liter per week uit mijn hok...en ventileren!
 
ja das ook een idee, enig idee wat zoiets aan stroom vreet ?
ruimte van 8x 5 ofzow (moek zelf maar ff improviseren met isolatie ramen bovenkant metselwerk)
 
hehe, tja gerechtigheid kan lang duren maar het komt ooit :) lekker in een centrale verwarming omgeving zitten sleutelen *O* . shame on you, de rest zit zo'n beetje te vernikkelen van de kou.
 
hehe, tja gerechtigheid kan lang duren maar het komt ooit :) lekker in een centrale verwarming omgeving zitten sleutelen *O* . shame on you, de rest zit zo'n beetje te vernikkelen van de kou.

:P

Heb de CV maar ff doorgetrokken naar de "werkplaats" 8-) Heb het tegen het huis aangebouwd en is (gelukkig met deze energieprijzen :( ) volledig geïsoleerd
 
ja het probleem hier is dat het een 30 jaar oud gebouw is, als schuur opgebouwd met een 1 steens muur,
in 2 gedeelten, 1 is garage kunnen 2 auto's in, kleiner gedeelte is sleutelhok,
ik denk dat ik maar is ga kijken naar goede manier voor isolatie voor de ruimtes boven het metselwerk. en de ramen is afkitten.

dan een stuk of wat 12 cm gaten met ventilatoren naar de zolder maken die dan 24/7 draaien. heb nog wel een luchtvochtigheids meter om te kijken of het uberhaubt werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan