Bol d'Or liefhebbers show your bike!!! Deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.

Midnight

MF veteraan
21 aug 2001
2.481
14
Utrecht
En hier is alweer het 2e deel van dit topic, speciaal voor de volgende types: CB 750/900/1100 F/R DOHC

nu ook met zijspan :z

honda_cb900_mz2.jpg
 
en voor degene die deze nog niet gezien hebben:

silver_right.jpg


silver_left.jpg


:9~ :9~ :9~

vfr achterbrug, upsd voorvork, hydraulische koppeling... en die uitlaten! :}
 
Hallo

wegens een verhuis staan er bij mij 2 bols die ik niet ga kunnen meenemen naar mijn nieuw stekkie (auw het doet pijn dat zo te moeten zeggen!)
Eentje is een witte 750 F van '82, loopt niet meer, is goed voor opmaak of onderdelen. De "prijs" is dan ook navenant.
Een tweede is een rood-witte 900 van '82, in redelijke staat, motor in goede staat. Hij heeft een 111.000 km gelopen, maar 15000 km geleden is de volledige kleppentrein vernieuwd (kleppendeksel afgevlakt, kleppen geslepen, nieuwe klepveren en -dichtingen. boren was niet nodig, wel nieuwe zuigerveren). Prijs: doe een bod(je), hij moet weg!

meer info en foto's hier
 
Laatst bewerkt:
awww wat staan ze er zielig bij zo '(

iemand zin in een ritje naar Belgie? 8-) tís dat mijn garage vol staat... zou wel wat van de onderdelen kunnen gebruiken..
 
owww ik zou zo graag die witte zadel hebben van die eerste bol...
Laat me wat weten als je die wegdoet thx :}

Jammer dat ik zo weinig plaats heb in me garage anders zou er zeker nog eentje bijstaan :Y
 
Laatst bewerkt:
Die witte wil ik wel op komen halen voor de prijs van dat biertje.
Wel incluysief zadel....
Enne, waar woon je eigenlijk? Mail maar effe..

ALbert
 
ik denk dat degene die ze ophaalt hier wel een boel delen kwijt kan! zowieso aan mij al wat..

ben benieuwd wie hem/ze gaat halen :)
 
Voor alle duidelijkheid (en eerlijkheid):
de witte (de 750) ziet er op de foto beter uit dan hij is.
- de tank is linksvoor en rechtsvoor licht geblutst, en de lak is daar losgekomen
- in het zadel zitten een paar scheurtjes
- de tellerpartij en achterlicht ontbreken
- hij zou een dikke 100.000 km op de teller moeten staan hebben
- voorrem (rempomp) is stuk
- ...en hij staat al een 10tal jaren stil, hij zal dus niet op 1-2-3 rijklaar zijn.

En NEEN, de prijs wordt NIET verhoogd! Ik hou zoveel van die bike dat ik hem nooit zou kunnen verkopen ;( . Dat wordt dus weggeven.
 
Laatst bewerkt:
heb al gereageerd :X
wil nog steeds ruilen voor duivel
kan ze ook snel komen halen als nodig is :Y
moogt me steeds mailen,mail adres is zichtbaar in profiel ;)
 
Heb je inmiddels een mail teruggestuurd. En uiteraard moet je die rooie gewoon verkopen voor een normale prijs.

Ik hoor wel.

mvg
Albert
 
ik zoek nog een mooie tellerbehuizing en een setje achterveren. die achterveren zit ik nog over na te denken, de originele die op mijnes zaten waren best zacht, zit te denken om koni's aan te schaffen.

er zijn ook mooie ohlins en showa setjes, maar die van ohlins kost 600 euro, net zo veel als mijn motor...

trouwens begonnen met het polijsten van het blok en de andere buddy erop gezet;

110715890.jpg
 
Ik heb nog een tellersetje van een 750 liggen, en een paar originele achterveren heb ik ook nog. Maar die zullen niet harder zijn dan degene die jij hebt. Ze zien er overigens wel goed uit. (voor zover ik weet)

Mail maar als je interresse hebt, dan zal ik je een paar foto's terugmailen.

mvg
Albert
 
ik zoek nog een mooie tellerbehuizing en een setje achterveren. die achterveren zit ik nog over na te denken, de originele die op mijnes zaten waren best zacht, zit te denken om koni's aan te schaffen.

er zijn ook mooie ohlins en showa setjes, maar die van ohlins kost 600 euro, net zo veel als mijn motor...

trouwens begonnen met het polijsten van het blok en de andere buddy erop gezet;

(Afbeelding)
Motortje ziet er netjes uit met die buddy 8-)

En vergeet de Marzocchi vering niet in het lijstje :P
 
dat zijn toch die felrode met potjes? zag er laats op ebay een paar uitgaan voor 25 euro.. waren wel zwaar gebruikte, maar als ze nog nieuw te krijgen zijn zullen ze wel weer niet echt goedkoop zijn...

past een tellerhuis van een 750 ook op een 900 tellerunit??

blok polijsten is trouwens mega-veel werk maar het is een verschil tussen dag en nacht! zelfs de carbs gaan glimmen als de pest
 
Volgens mij zijn de tellers van een 750 iets kleiner dan die van een 900. Maar de hele unit moet om te zetten zijn. Moet je er nog wel een framepje bij hebben en die heb ik helaas niet voor je.
Mooie motor trouwens, mooie kleur, mooie wielen, en een mooie buddy. Zo te zien gaaf, ook ebay?

Albert
 
jup, bij elkaar 35 euro gekost incl. verzend vanuit duitsland, duurde 2 weekjes..

heeft 1 klein plekje achterop bij een rand, maar die is vastgelijmt, zie je niks van.

tellers hou ik liever van m'n eigen motor, dus zoek nog even verder naar een 900-kapje. zijn trouwens ook andere tellers!

bedankt voor het compliment trouwens! hij is er na al die poetsbeurten echt een stuk mooier opgeworden :9 lakset ben ik niet tevreden over, zitten veel krasjes op en de tank is helaas in een iets andere tint gespoten. denk dat hij grijs met blauwe striping wordt. (freddie spencer kleuren, met de hoge band over de tank ipv de brede enkele met 'honda' erop)
 
weer wat leuks van ebay.de gegraaid vandaag! :

http://cgi.ebay.de/CBR-900-R-Fireblade-Schwinge_W0QQitemZ7996274470QQcategoryZ68415QQrdZ1QQcmdZViewItem


moet passend te maken zijn, monoshock zal wel niet makkelijk te doen zijn, achterbrug omdraaien en bevestigingen maken voor de achtervering moet wel te doen zijn. kan gelukkig wel wat lassen :)

had eerst een gsxr 750 (91er) achterbrug op het oog maar die werdt me toch te duur en dit is net zo mooi. ff polijsten en een stoere velg bij zoeken...

moet alleen uit gaan zoeken welke velgen hier allemaal 'zomaar' in te passen zijn. zx9r velg of blade velg lijken me het mooiste. de 'front end' zit ook in de planning, gsx750r vork van '95er maar die moet ik nog tegenkomen (en nog verdienen..)

 
tellers hou ik liever van m'n eigen motor, dus zoek nog even verder naar een 900-kapje. zijn trouwens ook andere tellers!

Ja, ik weet het, heb zelf een 900, en nog tellers van een 750 liggen. Plus nog meer spul van een 750. Die teller van een 750 vind ik persoonlijk mooier.

Grijs met blauw, welke striping moet ik me daarbij voorstellen? Ik zou zo niet weten wat Freddie S. striping is.

Albert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan