In 't Gooi deeltje III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan inderdaad kloppen, ik was (voor de laatste keer op) zaterdagochtend tot 14u aan het werk daar. Voortaan alleen op doordeweekse avond!
Vodkat en Sp1ke :W zijn zaterdag nog langs gekomen voor een bakkie, was gezellig hoor :)

En wat betreft het afspreken, ben ik het met Motomuzzi eens dat men zelf ook wel eens het initiatief mag nemen. Misschien valt er aankomend weekend (mits mooi weer) iets te regelen...tochtje in de buurt met koffie op de lage/hoge :? vuursche of zo?
Ik heb er ook geen problemen mee hoor.
Was van mij zeker geen aanval, dus vat hem zo ook maar niet op :)

Zaterdags kan ik nooit -O-
Gaan er zondag de elfde mensen van hier naar de Tour de Theun?

Lijstje maken om samen heen te rijden?

Begin ik bij mezelf ;)

1: Xtra
 
Ik heb er ook geen problemen mee hoor.
Was van mij zeker geen aanval, dus vat hem zo ook maar niet op :)
snap! maar is goed dat je het aankaart want op zich heb je wel gelijk dat er wat meer mag worden afgesproken VIA het forum.


Zaterdags kan ik nooit -O-
Gaan er zondag de elfde mensen van hier naar de Tour de Theun?
Lijstje maken om samen heen te rijden?
Begin ik bij mezelf ;)
1: Xtra

kan helaas niet '( Mn broertje wordt 21
 
snap! maar is goed dat je het aankaart want op zich heb je wel gelijk dat er wat meer mag worden afgesproken VIA het forum.kan helaas niet '( Mn broertje wordt 21
Gelukkig dat je het met me eens bent *O*
Benieuwd hoe anderen erover denken..

En nogmaals, ik kan ook niet altijd natuurlijk. Heb ook werk en dergelijke.
Zeker de komende dagen zijn redelijk onzeker, omdat ik elk moment een beetje vader zou moeten worden :Y
 
Zeker de komende dagen zijn redelijk onzeker, omdat ik elk moment een beetje vader zou moeten worden :Y
*O* *O* wauwie!! *O* *O*

Dat is wel een hele legitieme reden om nie mee te gaan ;)
Als hij/zij op deze wereld is gekomen, krijgen we wel een piccie hier he!

en virtuele beschuit met muisjes??
 
*O* *O* wauwie!! *O* *O*

Dat is wel een hele legitieme reden om nie mee te gaan ;)
Als hij/zij op deze wereld is gekomen, krijgen we wel een piccie hier he!

en virtuele beschuit met muisjes??
Gaan jullie absoluut ff van me horen :Y
 
*O* *O* wauwie!! *O* *O*

Dat is wel een hele legitieme reden om nie mee te gaan ;)
Als hij/zij op deze wereld is gekomen, krijgen we wel een piccie hier he!

en virtuele beschuit met muisjes??
:^

en @ prakkie ik snap niet dat als jij er hier niks aan vind je toch elke keer jezelf wil ophemelen en anderen afkraken
 
:^

en @ prakkie ik snap niet dat als jij er hier niks aan vind je toch elke keer jezelf wil ophemelen en anderen afkraken

En poikie, ik snap uberhaupt al niet wat jij als niet motorrijder hier te zoeken hebt, beetje de held uit hangen met tig keer langs een flitskast scheuren, en dan nog verbaasd zijn dat je een bekeuring krijgt :P
 
Gelul op niks af dus ;)Dat durven ze niet :PBen nog niemand tegen gekomen in het Gooi, die in zijn of haar eigen woonplaats de weg weet, dus of dat nou zo'n slim idee is betwijfel ik ten zeerste :)As usual! :^ ;)

Zou jij je niet eens gaan afvragen waaróm er niks via het forum afgesproken word?

:z :Z :W
 
En poikie, ik snap uberhaupt al niet wat jij als niet motorrijder hier te zoeken hebt, beetje de held uit hangen met tig keer langs een flitskast scheuren, en dan nog verbaasd zijn dat je een bekeuring krijgt :P
oke

1. ik was niet verbaasd, en het was stom dat weet ik maar heb er nu wel van geleerd
2. waarom zou een niet motorrijder niet op een forum komen? het is toch de bedoeling op een forum om informatie uit te wisselen, en sinds wanneer behoor je daar een motor voor te hebben?
3. jij bent degene die altijd de held uithangt want jij bent de enige die goed kan rijden en kraakt de rest altijd af
:Z
 
oke

1. ik was niet verbaasd, en het was stom dat weet ik maar heb er nu wel van geleerd
2. waarom zou een niet motorrijder niet op een forum komen? het is toch de bedoeling op een forum om informatie uit te wisselen, en sinds wanneer behoor je daar een motor voor te hebben?
3. jij bent degene die altijd de held uithangt want jij bent de enige die goed kan rijden en kraakt de rest altijd af
:Z

Tsja, ben meestal nogal direct ja, en als daar door enigzins wat heilige huisjes ingetrapt worden, so be it :)

Tip: op het brommer forum wordt ook info uitgewisseld, dat sluit beter bij jouw doelgroep aan :P
 
Tsja, ben meestal nogal direct ja, en als daar door enigzins wat heilige huisjes ingetrapt worden, so be it :)

Tip: op het brommer forum wordt ook info uitgewisseld, dat sluit beter bij jouw doelgroep aan :P
ik heb geen brommer meer, enige reden dak een brommer nam was simpelweg omdat dat de eneige manier was om een heeeeeel klein beetje te wennen aan schakelen e.d. motoren interesseren mij veel meer en ben ook van plan op mijn 18de eerst motorrijbewijs te halen.

jij noemt het direct zijn, naja mijn mening is daar ietwat anders over.

maar volgens mij kan jij beter jezelf ophemelen in het apeldoorn topic aangezien jij toch uit die buurt komt :Z
 
Dat verhaal van die brommer wil ik wel even horen eigenlijk O-)

:+
 
maar volgens mij kan jij beter jezelf ophemelen in het apeldoorn topic aangezien jij toch uit die buurt komt :Z

Nog zoiets leuks, opletten is tegenwoordig ook echt een vak he ...

Zoals je al zelf zei, kom ik inderdaad uit Apeldoorn, maar werk ik in Hilversum, en rijdt daardoor veel in Hilversum ;)

En ondertussen zijn er aardig wat luitjes o.a. uit dit topic die tot alle tevredenheid met me mee rijden ;)

Ofnie Xtra O-) :+
 
Nog zoiets leuks, opletten is tegenwoordig ook echt een vak he ...

Zoals je al zelf zei, kom ik inderdaad uit Apeldoorn, maar werk ik in Hilversum, en rijdt daardoor veel in Hilversum ;)

En ondertussen zijn er aardig wat luitjes o.a. uit dit topic die tot alle tevredenheid met me mee rijden ;)

Ofnie Xtra O-) :+
zeg ook niet dat je geen aardige vent bent ofzo, zeg alleen dat de manier waarop jij post hier bij ik denk de meerderheid niet in de smaak valt. en ik stoor me in ieder geval enorm aan de manier waarop jij anderen altijd afkraakt....laat een ieder in zijn waarde, dan is er geen probleem.
 
goed initiatief.. leuk ritje vanuit het gooi?


jullie komen toch ook als het zover is?:

mega meeting op het binnenhof
Als ik kan ga ik zeker mee, maar het zal geen zin hebben -O-
De stijgingen van de laatste tijd zijn namelijk helemaal niet door Den Haag ingevoerd, maar heb je aan shell te danken.
Verhoudingsgewijs ben je dus minder belasting gaan betalen ;)

:o

EDIT: je zal dus bij Shell moeten wezen. Bakellende heeft geld nodig en dat krijgt ie hoe dan ook. Niet van de benzine dan wel weer via wat anders.
 
Laatst bewerkt:
Als ik kan ga ik zeker mee, maar het zal geen zin hebben -O-
De stijgingen van de laatste tijd zijn namelijk helemaal niet door Den Haag ingevoerd, maar heb je aan shell te danken.
Verhoudingsgewijs ben je dus minder belasting gaan betalen ;)

:o

EDIT: je zal dus bij Shell moeten wezen. Bakellende heeft geld nodig en dat krijgt ie hoe dan ook. Niet van de benzine dan wel weer via wat anders.


tuurlijk niet, we betalen nog steeds 91 cent aan belasting hoor. zonder BTW en accijns zou de benzine 63 cent zijn.!!! |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan