In 't Gooi deeltje III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig dat je het met me eens bent *O*
Benieuwd hoe anderen erover denken..

En nogmaals, ik kan ook niet altijd natuurlijk. Heb ook werk en dergelijke.
Zeker de komende dagen zijn redelijk onzeker, omdat ik elk moment een beetje vader zou moeten worden :Y

Whahaha een beetje nog wel :+ Van harte gefeliciteerd met het aankomende papaschap dan *O*
 
Yeahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

DVD'tje met de heenreis, de terugreis, de aankomst, 'de verkorte internetversie' en de foto's is klaar!

Yeahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Nog zoiets leuks, opletten is tegenwoordig ook echt een vak he ...

Zoals je al zelf zei, kom ik inderdaad uit Apeldoorn, maar werk ik in Hilversum, en rijdt daardoor veel in Hilversum ;)

En ondertussen zijn er aardig wat luitjes o.a. uit dit topic die tot alle tevredenheid met me mee rijden ;)

Ofnie Xtra O-) :+
om ff terug de komen op 1 van je eerdere opmerkingen.
dan quote ik je ff oke?:ik ben er nog geen 1tje tegen gekomen die de weg weet in zn eigen woonplaats??
en jij praat over opletten?ik rij dagelijks met de vuilniswagen,door het hele gooi,alle 9 gemeenten en ik ken elke straat en steeg in die gemeenten.
net zoals,bijvoorbeeld,mechanial animal,die net als ik gemeente ambtenaar is.
en een antwoord op je vraag wat poikie in dit topic doet?simpel,hij WOONT in het gooi,en zijn instelling van mensen in hun waarde laten staat me wel aan eigenlijk.
ik deel arch enemy haar mening.op de MM was je oke,maar op het forum ben je zo aan het zoeken en zuigen,dan vraag ik me af waarom?wat wil je bewijzen?
dat je beter kan rijden,goed,je kan beter rijden,nu blij?
verder no hard feelings
 
Yeahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

DVD'tje met de heenreis, de terugreis, de aankomst, 'de verkorte internetversie' en de foto's is klaar!

Yeahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Tof man. Kan die die ergens gedownload worden?
 
Uhmmmmm :?

Nog niet i.i.g. Kan wel ff kijken of ik het ergens kan uploaden. Is wel een kleine 3 gig. Maar ik kan er zelf wel een paar branden, die kunnen we rond laten gaan en dan kan iedereen z'n eigen kopietje trekken :Y

Ideetje? ;)
 
Uhmmmmm :?

Nog niet i.i.g. Kan wel ff kijken of ik het ergens kan uploaden. Is wel een kleine 3 gig. Maar ik kan er zelf wel een paar branden, die kunnen we rond laten gaan en dan kan iedereen z'n eigen kopietje trekken :Y

Ideetje? ;)
Is wel erg veel jah.
Heb ik alleen weer geen dvd-brander |(


POGING :+

Vanavond 19:30 uur koffie bij de pomp naast de Witte Bergen :?
 
Tsja, ben meestal nogal direct ja, en als daar door enigzins wat heilige huisjes ingetrapt worden, so be it :)

Tip: op het brommer forum wordt ook info uitgewisseld, dat sluit beter bij jouw doelgroep aan :P
ach ach ach...jij bent zo superdirect dat je achter de rug om van bepaalde mensen tegen anderen loopt te zeiken over hun rijstijl....dat noem ik niet direct. Dat noem ik achterbaks. Ga nou maar weer gauw in je eigen werkelijkheid verder en laat anderen in hun waarde

PS: En begin nou niet weer te mauwen dat bv ik niets zeg als ik je IRL zie. Dat
heeft 1 reden, dan hoor ik jou geen onzin praten dus hoef ik ook niet te reageren
 
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat iemand zo´n plaat voor z´n kop kan hebben |(
 
ach ach ach...jij bent zo superdirect dat je achter de rug om van bepaalde mensen tegen anderen loopt te zeiken over hun rijstijl....dat noem ik niet direct. Dat noem ik achterbaks. Ga nou maar weer gauw in je eigen werkelijkheid verder en laat anderen in hun waarde

PS: En begin nou niet weer te mauwen dat bv ik niets zeg als ik je IRL zie. Dat
heeft 1 reden, dan hoor ik jou geen onzin praten dus hoef ik ook niet te reageren
euhj dodo,alles goe?

:W

@(R)emco1 zwaai ik ook ff naar jou :W

@Xtra,ja ben er om half 8 wel ff voor de koffie
 
Als ik kan ga ik zeker mee, maar het zal geen zin hebben -O-
De stijgingen van de laatste tijd zijn namelijk helemaal niet door Den Haag ingevoerd, maar heb je aan shell te danken.
Verhoudingsgewijs ben je dus minder belasting gaan betalen ;)

:o

EDIT: je zal dus bij Shell moeten wezen. Bakellende heeft geld nodig en dat krijgt ie hoe dan ook. Niet van de benzine dan wel weer via wat anders.


Ben het enigzins met je eens dat het niet zal helpen alleen is shell niet de schuldige. Het stijgen van de olie prijzen komt simpleweg door de welvaart van Amerika, de loonen stijgen daar en procentueel worden er veel meer auto's verkocht wat lijdt tot meer bezine verbruik en hogere prijzen. Hierbij komt ook de orkaan Katrina die heel wat olie platforms heeft verwoest en dat help uiteraard ook niet. Wat wel helpt is Koeweit zij hebben namelijk ruim € 500.000.000 aan olie gedoneerd aan Amerika ten gevolge van de orkaan.

Zo moet nieuwslezer worden
:P :P

De rust is weder gekeerd in het gooi topic, laten we elkaar met respect behandelen en onze hobby (Motors, en :] ) centraal houden. ----> zo heb ik ook wat toegevoegd *D *D *D

Groeten
 
vergeten:

Denk trouwens als we met een stuk of 5000 motoren het binnenplein bezetten en 10 grote knooppunten in nederland vastzetten dat het help.

Dan halen ze het (tijdelijke niet te vergeten) kwarteje van kok eraf alleen dan betalen we dat zelfde kwartje bijvoorbeeld op de btw weer terug |( leuk he onze overheid.

Ach ja so be it verder hebben we het best goed hier in holland toch?? *O* *O*

Ik kom vanavond ook xtra ff koffie drinken kan ik meteen je motor zien en jij de mijne plus dan felliciteer ik je alvast persoonlijk met je aanstaande vaderschap.
Moet je wel ff tegen je vriendin/vrouw zeggen dat ze het niet kan maken om zo te gaan bevallen :P :P :P :P *D

:W Tot vanaaf xtra en sp1ke
 
vergeten:

Denk trouwens als we met een stuk of 5000 motoren het binnenplein bezetten en 10 grote knooppunten in nederland vastzetten dat het help.

Dan halen ze het (tijdelijke niet te vergeten) kwarteje van kok eraf alleen dan betalen we dat zelfde kwartje bijvoorbeeld op de btw weer terug |( leuk he onze overheid.

Ach ja so be it verder hebben we het best goed hier in holland toch?? *O* *O*

Ik kom vanavond ook xtra ff koffie drinken kan ik meteen je motor zien en jij de mijne plus dan felliciteer ik je alvast persoonlijk met je aanstaande vaderschap.
Moet je wel ff tegen je vriendin/vrouw zeggen dat ze het niet kan maken om zo te gaan bevallen :P :P :P :P *D

:W Tot vanaaf xtra en sp1ke
Inderdaad... ze pakken toch wel wat ze nodig hebben.
OF met de benzine OF met heel veel andere mogelijkheden.

Ik ga zo vast lekker op pad, zie jullie straks :)
 
ach ach ach...jij bent zo superdirect dat je achter de rug om van bepaalde mensen tegen anderen loopt te zeiken over hun rijstijl....dat noem ik niet direct. Dat noem ik achterbaks. Ga nou maar weer gauw in je eigen werkelijkheid verder en laat anderen in hun waarde

PS: En begin nou niet weer te mauwen dat bv ik niets zeg als ik je IRL zie. Dat
heeft 1 reden, dan hoor ik jou geen onzin praten dus hoef ik ook niet te reageren

Kun je beter aan beiden kanten van je oortjes 2 hamburgers van de mac donalds erin douwe, dan ben je gelijk zelf eens een paar kilo zwaarder ;)

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat iemand zo´n plaat voor z´n kop kan hebben |(

Je doelt met deze opmerking zekers op je zelf, ofnie ? _O-

Heb wel een betonboor voor je hoor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan