In 't Gooi deeltje III

Status
Niet open voor verdere reacties.
sinds wanneer rijd jij R6?
slimme gozer ben jij,jij hebt het kenteken nagetrokken op de site van het RDW he ;)
de R6 was mijn vorige fiets
full

wou ff kijken of pepe net zo slim was

@bros,bedankt man
@vodkat,dank je wel voor je lieve plaatje,etc kuskus lieverd
 
als dat je mening is,die je nu wel vaak zat duidelijk hebt gemaakt,samen met andere,dan ga je toch lekker in een ander topic lopen vervelen.
als de mensen hier er nou oke mee zijn,wat is dan het probleem.
er wordt vaak zat gereden,maar dat wordt via msn of telefonisch afgesproken.
iedereen vindt dat best,daarom dit topic in waar is wat te doen.

*D greetz SP1KE *D

Dat weet je als buitenstaander idd dus niet, het lijkt gewoon een klets topic hier, maar als jullie gewoon een besloten clubje willen zijn zal ik hier idd niet meer kijken, Ik dacht in mijn onschuld dat het in 't Gooi misschien leuker was dan bij Hoevelaken en omdat ik er precies tussen in zit dacht ik hier de boel ook in de gaten te houden op leuke ritjes of zo :Y maar ik zal hier dan maar niet meer tevergeefs kijken :N
Veel plezier dan maar met jullie cluppie :W
 
Dat weet je als buitenstaander idd dus niet, het lijkt gewoon een klets topic hier, maar als jullie gewoon een besloten clubje willen zijn zal ik hier idd niet meer kijken, Ik dacht in mijn onschuld dat het in 't Gooi misschien leuker was dan bij Hoevelaken en omdat ik er precies tussen in zit dacht ik hier de boel ook in de gaten te houden op leuke ritjes of zo :Y maar ik zal hier dan maar niet meer tevergeefs kijken :N
Veel plezier dan maar met jullie cluppie :W
mmh,dacht dat jij toch wel beter wist,dan dat wij zo,n besloten cluppie zijn.
geloof dat je ook met mensen van dit topic gereden hebt of niet?
je doet nou net voor alsof je niet welkom bent hiero.
ik denk daar anders over,iedereen is welkom,maar door mensen die in dit topic af lopen te geven op de rijstijl van andere,minder ervaren mensen,of mensen zonder rijbewijs,is het onstaan dat afspraken in kleine groepjes gemaakt worden,via de telefoon of over msn.met mensen die elkaar kennen en waarvan we weten dat ze rekening met elkaar houden.
(niet om oude koeien uit de sloot te halen,maar jij hebt mij toen ook zo,n geintje geflikt in de bocht bij ijsselstein,met ketelbinkie zn ritje,weet je nog?)

again,no hard feelings.als je in dit topic bij wilt dragen,ben je gewoon welkom

greetz SP1KE
 
idd mee eens sp1ke iedereen is welkom mits je leuk en nromaal met elkaar omgaat.

Heey sp1ke fijne verjaardag so far???

Enne Xtra vanavond nog koppie koffie (iedereen is welkom uiteraard)

Ik zie wel wie der komen ga niet in me eentje koffie sippen is ook weer zo triet :N :N


Enne Xtra en sp1ke denk dat ik jullie dan idd op de vaartweg nog ben tegengekomen was idd 20:30 ongeveer aangezien ik kwartvoor bij me meisie was en dat is vanaf daar ook zo'n 10/15min.
Zag jij mij niet Xtra???

Groeten

PS: vandaag lekker op de motor naar werk en terug :P *D *D *D *D zalig *O* *O* *O* :] :]
 
Dat weet je als buitenstaander idd dus niet, het lijkt gewoon een klets topic hier, maar als jullie gewoon een besloten clubje willen zijn zal ik hier idd niet meer kijken, Ik dacht in mijn onschuld dat het in 't Gooi misschien leuker was dan bij Hoevelaken en omdat ik er precies tussen in zit dacht ik hier de boel ook in de gaten te houden op leuke ritjes of zo :Y maar ik zal hier dan maar niet meer tevergeefs kijken :N
Veel plezier dan maar met jullie cluppie :W
Waar was je gisteren :?

;)
 
idd mee eens sp1ke iedereen is welkom mits je leuk en nromaal met elkaar omgaat.

Heey sp1ke fijne verjaardag so far???

Enne Xtra vanavond nog koppie koffie (iedereen is welkom uiteraard)

Ik zie wel wie der komen ga niet in me eentje koffie sippen is ook weer zo triet :N :N


Enne Xtra en sp1ke denk dat ik jullie dan idd op de vaartweg nog ben tegengekomen was idd 20:30 ongeveer aangezien ik kwartvoor bij me meisie was en dat is vanaf daar ook zo'n 10/15min.
Zag jij mij niet Xtra???

Groeten

PS: vandaag lekker op de motor naar werk en terug :P *D *D *D *D zalig *O* *O* *O* :] :]

Stak ik m'n klauw niet op :? Ik heb echt geen idee meer moet ik eerlijk zeggen.
Echt opgevallen ben je dus niet.

Wat de koffie betreft *O* niet meer bij de pomp naast de witte bergen...
Die hadden helemaal geen koffie -O-

Ik moet nog ff kijken of ik straks kan. Ben nu nog aan de arbeid, maar ga zo pleite. Kijk thuis nog wel ff of en waar. okay? Eerder dan half 8 gaat me zekers niet lukken.


@SP1KE: Fijne avond nog *O*

EDIT : Iedereen een fijne avond natuurlijk :+
 
Ik weet het eigelijk ook niet meer het was zo'n Drama :P :P :P :P :P

Maar is goed ik lees hier wel waar en of je kan ik kan ook niet te vroeg hoor dus je hoeft je niet te haasten succes met de arbeid.

groeten
 
slimme gozer ben jij,jij hebt het kenteken nagetrokken op de site van het RDW he ;)
de R6 was mijn vorige fiets
(Afbeelding)
wou ff kijken of pepe net zo slim was

@bros,bedankt man
@vodkat,dank je wel voor je lieve plaatje,etc kuskus lieverd
pepe heeft geen rdw nodig
_O-
 
naaf :W

@spike leuke dag tot nu toe?

en iemand al wat van michel en diddle vernomen, of ze het beetje leuk hebben.
en van bandit sam?
 
mmh,dacht dat jij toch wel beter wist,dan dat wij zo,n besloten cluppie zijn.
geloof dat je ook met mensen van dit topic gereden hebt of niet?
je doet nou net voor alsof je niet welkom bent hiero.
ik denk daar anders over,iedereen is welkom,maar door mensen die in dit topic af lopen te geven op de rijstijl van andere,minder ervaren mensen,of mensen zonder rijbewijs,is het onstaan dat afspraken in kleine groepjes gemaakt worden,via de telefoon of over msn.met mensen die elkaar kennen en waarvan we weten dat ze rekening met elkaar houden.
(niet om oude koeien uit de sloot te halen,maar jij hebt mij toen ook zo,n geintje geflikt in de bocht bij ijsselstein,met ketelbinkie zn ritje,weet je nog?)

again,no hard feelings.als je in dit topic bij wilt dragen,ben je gewoon welkom

greetz SP1KE

*O* Hee gefeliciteerd Broekie :P *O*

Ik wist niet echt beter,want het begon er aardig op te lijken!!
Ik heb pas 1X met iemand van dit topic via dit topic gereden, en dat was zelfs voor hij hier echt veel gepost hadt ;)
Nou ja het klonk nou ook niet echt alsof jullie "nieuwe" mensen bij de activiteiten willen betrekken door alles via MSN of Tel. af te spreken of vind je zelf van wel :?
Ik heb persoonlijk alleen maar echt commentaar gegeven op de rij kwaliteiten van Prakkie juist omdat hij dat zo graag bij anderen doet waar ik dus zelf ook een hekel aan heb!!
En over die idd wel redelijk oude koeien Ik was de 3e die er langs ging, en dacht daarom dat ik niet echt iemand zou laten schrikken door er ook nog langs te komen!! (maar ik heb daarvoor volgens mij al diverse malen mijn excuses gemaakt :? en anders bij deze nogmaals!!)


Waar was je gisteren :?

;)

Ook ik doe wel eens wat anders als "brommeren" hoor!! :P



idd mee eens sp1ke iedereen is welkom mits je leuk en nromaal met elkaar omgaat.

Heey sp1ke fijne verjaardag so far???

Enne Xtra vanavond nog koppie koffie (iedereen is welkom uiteraard)

Ik zie wel wie der komen ga niet in me eentje koffie sippen is ook weer zo triet :N :N

Waar en hoe laat is de Koffie?? en gaan we dan ook nog een stukkie :] :? *D
 
*O* Hee gefeliciteerd Broekie :P *O*

En over die idd wel redelijk oude koeien Ik was de 3e die er langs ging, en dacht daarom dat ik niet echt iemand zou laten schrikken door er ook nog langs te komen!! (maar ik heb daarvoor volgens mij al diverse malen mijn excuses gemaakt :? en anders bij deze nogmaals!!)
dank je wel ert ;)

ik haalde dat alleen ff aan als voorbeeld,meer niet,we hebben het daar al over gehad en dat was toen uitgepraat.op de bbq en andere feestjes hebben we lol gehad samen,dus dat zit goed.
again,t was alleen als voorbeeld vriend :)
 
euhh, laten we zeggen 19;30 bij de esso aan de soestdijkerstraatweg :?

:Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan