In 't Gooi deeltje III

Status
Niet open voor verdere reacties.
je hoeft mij niet te slepen hoor i'll be there weet alleen niet of ik 19:30 ga halen doe me best maar mis is 8 uur beter????

Groeten
 
je hoeft mij niet te slepen hoor i'll be there weet alleen niet of ik 19:30 ga halen doe me best maar mis is 8 uur beter????

Groeten
Tuurlijk haal je dat :+

We kunnen het beter niet verzetten, straks staat er iemand voor niets.....
Ik ga nu pleite.

:W

Edit; ertje komt van wat verder bvb, dus die kan al weg zijn.
 
Ben nu pas m'n eten aan't klaar maken!! :o maar 20:00 zou ik misschien ook nog wel kunnen redden *D
 
20;00 uur :X :+




Ga ik eerst nog ff wat wanhopige kneedownpogingen doen :)
 
Deeltje III *O*

en wat een gezellige bende weer :+

Veel plezier vanavond zij die gaan knallen/rijden/scheuren/toeren :]

[me]MechanicalAnimal moet vanavond weer met de geluidmeter op pad omdat er bedrijven zijn die zonodig weer een hoop lawaai moeten maken 's nachts en de brave burger uit zijn/haar slaap houd B|
[/me]


strax dan maar weer de boze handhaver uithangen en overuurtjes maken :P
 
Deeltje III *O*

en wat een gezellige bende weer :+

Veel plezier vanavond zij die gaan knallen/rijden/scheuren/toeren :]

[me]MechanicalAnimal moet vanavond weer met de geluidmeter op pad omdat er bedrijven zijn die zonodig weer een hoop lawaai moeten maken 's nachts en de brave burger uit zijn/haar slaap houd B|
[/me]


strax dan maar weer de boze handhaver uithangen en overuurtjes maken :P
had je maar koffie moeten komen drinken vanmiddag
er is ook gebak bij
 
Leuk gereden en gekletst met Ertje Xiddy en BobCC :Y :Y

En wat en lekker weer weer :+
 
Hey Poikie.. ik blijf toch wel enigzins benieuwd naar het verhaal van de brommert en de flitsert hoor ;)
 
naaf :W
@spike leuke dag tot nu toe?
en iemand al wat van michel en diddle vernomen, of ze het beetje leuk hebben.
en van bandit sam?
Van michel en diddle weet ik niets.
Heb helaas wel een smsje ontvangen dat B. Sam zn sleutelbeen gebroken heeft en naar NL gevlogen wordt vrijdag ;( ;( wel een beetje een pechvakantie voor hem--> where are the cheer-up piccies :P
 
naja tis lang verhaal, mail het je anders vanmiddag als ik wel tijd heb wel ff dan -O-:^ lekkere pech vakantie heeft hij
-O- als je hem nog spreekt wens hem sterkte!

Doe mij dat mailtje dan ook eens })

Bandit Sam had toch alleen een motorblok die af en toe een slok olie nodig had? of is hij er ook nog bij gaan liggen -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan