In 't Gooi deeltje III

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeiemiddag allemaal

nog nieuws??
Jantah heeft zich gister een nieuwe koe laten aanmeten 8-)

Is volgende week klaar :)

blackcarbon.gif
 
Jantah heeft zich gister een nieuwe koe laten aanmeten 8-)

Is volgende week klaar :)

(Afbeelding)
mjk is goed spul,nog iets speciaals erop?of een aparte kleur ofzo?
kwam ik jou nou vorige week nog een keer tegen op de soestdijkerstraatweg?
dat zou dan de tweede keer deze week zijn

greetz SP1KE
 
naja tis lang verhaal, mail het je anders vanmiddag als ik wel tijd heb wel ff dan -O-
:Y



Oei, Bandit Sam heeft wel een hele ongelukkige vakantie zeg. :X
Is het door een val gekomen? Vastloper :?
Is dat bekent :?
 
mjk is goed spul,nog iets speciaals erop?of een aparte kleur ofzo?
Hij wordt helemaal ZWART, geen badges, geen MJK logo's en geen kneesliders. Er zitten wel een paar stukken zwart leer in met een soort carbon print er op, maar dat is alles.

kwam ik jou nou vorige week nog een keer tegen op de soestdijkerstraatweg?
dat zou dan de tweede keer deze week zijn
Hu :? Ik heb je maar 1 keer uitbundig zwaaiend voorbij zien komen, maar zou goed kunnen. Ik kom daar elke dag langs.
 
Heey was echt goed gezellig gister
met idd ertje xiddy xtra en mij.

Koffie was goed (plus koekies bij de Mac thanx ertje *O* ) weer was goed en en tochtje ook cker wel.

Was dit keer maar 1 malloot in een keokblik (kom vaak meerdere tegen in een ritje) die dacht laat ik in deze bocht ff STIL gaan staan :r |( |( |( |( |(

Ach ja so be it, binnenkort weer doen!!!
Alleen voorlopig ff niet is bij mij een kering goed aan het zweten bij de schakelstang, dus die wordt nu besteld en volgende week zaterdag wordt hij vervangen plus nieuwe tandjes (lekker schoon) *D *D ketting en remblokjes voor.

Dan kan mijn beesje weer vooruit dus xiddy dat tourtje naar texel moeten we ff tot volgende week uitstellen. aangezien ik hem niet wel overbelasten dan wordt de olie te heet en gaat hij echt lekken (en droog lopen is niet goed is mij verteld) en das :N .

Groeten BobCC

Mischien idee: Willen er meer mensen een tour tochje naar texel maken laten we zeggen na de 17e :+ dan kan ik er namelijk ook nog bij zijn!! *O*
 
Heey was echt goed gezellig gister
met idd ertje xiddy xtra en mij.

Koffie was goed (plus koekies bij de Mac thanx ertje *O* ) weer was goed en en tochtje ook cker wel.

Was dit keer maar 1 malloot in een keokblik (kom vaak meerdere tegen in een ritje) die dacht laat ik in deze bocht ff STIL gaan staan :r |( |( |( |( |(

Ach ja so be it, binnenkort weer doen!!!
Alleen voorlopig ff niet is bij mij een kering goed aan het zweten bij de schakelstang, dus die wordt nu besteld en volgende week zaterdag wordt hij vervangen plus nieuwe tandjes (lekker schoon) *D *D ketting en remblokjes voor.

Dan kan mijn beesje weer vooruit dus xiddy dat tourtje naar texel moeten we ff tot volgende week uitstellen. aangezien ik hem niet wel overbelasten dan wordt de olie te heet en gaat hij echt lekken (en droog lopen is niet goed is mij verteld) en das :N .

Groeten BobCC

Mischien idee: Willen er meer mensen een tour tochje naar texel maken laten we zeggen na de 17e :+ dan kan ik er namelijk ook nog bij zijn!! *O*
de 17de ga ik met het vrouwtje naar de monsterjam in arnhem gelredome
monstertrucks carnage kijken *O*
 
Hij wordt helemaal ZWART, geen badges, geen MJK logo's en geen kneesliders. Er zitten wel een paar stukken zwart leer in met een soort carbon print er op, maar dat is alles.Hu :? Ik heb je maar 1 keer uitbundig zwaaiend voorbij zien komen, maar zou goed kunnen. Ik kom daar elke dag langs.
dan was het een andere multistrada,een kopie van de echte jantah _O-
 
de 17de ga ik met het vrouwtje naar de monsterjam in arnhem gelredome
monstertrucks carnage kijken *O*



monstertrucks echt wat bruut wou daar altijd al een naartoe!!!!!

Heb je een www. voor me ???? voor meer info.

bEDOELDE TROUWENS NA DE 17E WANT DAN WORDT DE MIJNE GEFIXT.

oeps capslock

ik hoor het groeten.

@ poike dacht nadat je de uitspraak had gehad je wel op je 18e je rb mocht halen maar dat je een hoge boete kreeg??? toch?? :P
 
dan was het een andere multistrada,een kopie van de echte jantah _O-
Van Heerdt heeft er tegelijk met de mijne nog 1 verkocht, en die stond vorige week daar voor een grote beurt. Die ziet er bijna hetzelfde uit, alleen heeft die de Termignoni stickers nog op de uitlaat en glimt die niet zo mooi als de mijne *D Het kan dus best haar tweelingzusje zijn geweest :Y
 
@ poike dacht nadat je de uitspraak had gehad je wel op je 18e je rb mocht halen maar dat je een hoge boete kreeg??? toch?? :P

ja uiteindelijk gelukkig wel gewoon me rijbewijs halen, maar in totaal ruim 1000 euro boete betaald -O-
majah alles beter dan de eigenlijke 2000 en rijontzegging tot 21ste
 
Zoooo daar zijn we weer :W
Prima vakantie gehad *D Dagje Monza was super, vooral het weer vergeleken met vorig jaar. En we zijn ook nog 1 dag in Venetie geweest. Zo mooi :}
Had met terug lezen hier wel weer even een flashback, iets met een kattenvoer merk :z :+
even proberen up to date te komen:
@ Bandit Sam: erg klote, hoop dat je toch nog wel iets van je vakantie hebt kunnen genieten
@ SP1KE: was je niet vergeten hoor, maar sms deed het in Italie niet :+ CONGRATZ nog pik ;)
 
Zoooo daar zijn we weer :W
Prima vakantie gehad *D Dagje Monza was super, vooral het weer vergeleken met vorig jaar. En we zijn ook nog 1 dag in Venetie geweest. Zo mooi :}
Had met terug lezen hier wel weer even een flashback, iets met een kattenvoer merk :z :+
even proberen up to date te komen:
@ Bandit Sam: erg klote, hoop dat je toch nog wel iets van je vakantie hebt kunnen genieten
@ SP1KE: was je niet vergeten hoor, maar sms deed het in Italie niet :+ CONGRATZ nog pik ;)
slecht excuus slecht excuus,ik zei toch dat ik niks van je ging horen
O-)
somehow i think:i told you so just doesnt cover it })
 
Zoooo daar zijn we weer :W
Prima vakantie gehad *D Dagje Monza was super, vooral het weer vergeleken met vorig jaar. En we zijn ook nog 1 dag in Venetie geweest. Zo mooi :}
Had met terug lezen hier wel weer even een flashback, iets met een kattenvoer merk :z :+
even proberen up to date te komen:
@ Bandit Sam: erg klote, hoop dat je toch nog wel iets van je vakantie hebt kunnen genieten
@ SP1KE: was je niet vergeten hoor, maar sms deed het in Italie niet :+ CONGRATZ nog pik ;)
Welcome back :W
 
;( klote zeg ...
Maar idd beter dan een rijontzegging tot je 21ste -O-
achjah brommer verkocht dus boetes al afbetaald aan de ene kant misschien beter dan dat ik dat ding de vernieling in had gereden of nog meer boetes gehad zou hebben. mis alleen wel mijn allerliefste en mooiste schakelbrommer.

vandaar dak eigenlijk op mf ben gekomen, probeerde me te richten op motoren ipv brommers.

en @ mich en diddle welcome back *O*
 
slecht excuus slecht excuus,ik zei toch dat ik niks van je ging horen
O-)
somehow i think:i told you so just doesnt cover it })

Ja inderdaad, echt gewoon glad vergeten |(
Net zoals de trouwdag van me pa en stiefmams, die ook gister was :o
:N
 
monstertrucks echt wat bruut wou daar altijd al een naartoe!!!!!

Heb je een www. voor me ???? voor meer info.

bEDOELDE TROUWENS NA DE 17E WANT DAN WORDT DE MIJNE GEFIXT.

oeps capslock

ik hoor het groeten.

@ poike dacht nadat je de uitspraak had gehad je wel op je 18e je rb mocht halen maar dat je een hoge boete kreeg??? toch?? :P
www.monsterjam.nl
t zijn dezelfde die je op sbs 6 ziet :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan