Witte Triumph Speed Triple 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie fiets die Tripple *O* :Y


nog geen spijt van je RSV mille O-)

ik vroeg mij af, was jij ook niet Bicilindrico?


PS
Heb stiekem ook ff staan kwijlen bij je fiets toe die in Lisse stond.
Hoe bevalt ie t.o.v de mille?
 
Goed idee!!! Kan je a.s. donderdag misschien??? Dan ben ik in Weesp.
Anders bij een meeting, ook goed...

Ik moet nog effe afhaken, mijn nek wil op het moment niet zo |(
Doe ze de groeten in Weesp en tot later een keer ;)
Is ie al ingereden inmiddels?
 
Mooie fiets die Tripple *O* :Y


nog geen spijt van je RSV mille O-)

ik vroeg mij af, was jij ook niet Bicilindrico?


PS
Heb stiekem ook ff staan kwijlen bij je fiets toe die in Lisse stond.
Hoe bevalt ie t.o.v de mille?
Klopt. Ik ben Bicilindrico op de Mille site. De Triple bevalt super. Mag nog niet voluit gaan maar die sound, sturen en de zit zijn perfect! De zit op de Mille was voor mijn lange benen eigenlijk te klein. Zat constant met mijn binnenbenen tegen de tankrand, al had ik die al hoger staan en lagere voetsteunen gemonteerd.
Verder was de Mille perfect hoor, maar ik ben nu eenmaal geinjecteerd met het 3 cylinder virus. Dat begon met een Suzuki GT 750 waterorgel en werd gevolgd door een rijtje Triples. Ben nu dus weer "thuis"
;)
 
Laatst bewerkt:
Ik moet nog effe afhaken, mijn nek wil op het moment niet zo |(
Doe ze de groeten in Weesp en tot later een keer ;)
Is ie al ingereden inmiddels?
Nee, het schiet niet op. Eerst een week op vakantie geweest en vervolgens druk aan het klussen aan mijn huis. Tussendoor een paar korte ritjes. Zit nu pas op 300 km, schaam schaam... :(
We houden contact voor een meet en greet!
 
Had ik t dus toch goed gezien!
heb je dus voor nix die remschakelset van me overgenomen :X (Hillegom)
ik was ook bij stan toen je je motor ophaalde.

mooi ding :Y

Veel suxs ermee en hou m heel :Y

Grtz Fred
 
Die Speed-triple of ................ ;( (Hé Pina is een witte Speed Triple geen optie, past mooi bij Linda d'r haar :P )
Beiden houden me jong!! :+

Ik hou van contrasten, dus blijft de Speed Triple zwart.......dan hoeft Linda d'r haar niet te verven :)
 
Had ik t dus toch goed gezien!
heb je dus voor nix die remschakelset van me overgenomen :X (Hillegom)
ik was ook bij stan toen je je motor ophaalde.

mooi ding :Y

Veel suxs ermee en hou m heel :Y

Grtz Fred
Hee Fred,

Lachen zeg, dat je me gezien hebt! Ik jou niet, zag natuurlijk alleen m'n nieuwe fiets en de centjes die uit m'n zak rolden. De stepjes heb ik al weer doorverkocht aan een gelukkige RSV-er. Voor dezelfde prijs dus vind het wel best!
Zie je!
PS: Heb je nog steeds je R of ben je ook op zoek naar een Triple (was je daarvoor bij Stan? Zeg JA!) :Y
 
Haha ik was ff aan t kijken :Y

vindt t namelijk ook een erg gave fiets(had wel intresse in die daytona met unionjack op de kuip)

maar na ff praten had ik t idee dat ie geen intresse meer had om nog een mille in te ruillen!? RARA? hoe zou dat komen.......... :X _O-




Veel plezier met de bike.....
Ps als je m mist mag je mn Appie wel een dagje leenen(ken ik ff op de triple *O* :Y O-) )
 
Sorry, dat ik je voor was met inruilen O-)
Wel een mooi ding die Daytona, en scherp geprijst!!!
Zie je!
 
full

Nog maar een mooi plaatje...
 
Yo, ikke nieuw hier.
Gefeliciteerd met uw keuze. Eerste Triumph?

Hebbie dat T-shirt ook gekregen? Ik wel. Heb ik mijn T595-maatje erg blij mee gemaakt.(rijdt adembenemend die 136Pk!)

Ik sta hier in dubio qua kopen van een nieuwe bike. Ik rij al weer 6 jaar(van mijn 10 jaar rijbewijs) op een Monster 900 en tja woon werk EN vakantie dan gaan de KM's erg hard.

Zit te denken aan BMW(ja echt waar dat dacht ik ook , maar ik heb proefgereden op de GS 1200 :] ) of Buell, Triumph en ouwe trouwe DUCATI's . Maar ik word gek van het aanbod.
Er is zo veel.

Dus ben benieuwd qua bedrijfszekerheid/pech/onderhoud verhalen van Triumph.

Wit is wel weer wennen zeg. Misstaat zeker niet :P Ze hebben trouwens zo'n GEL zadel in hun accesoire-lijn zitten lijkt me ook wel wat. Verchroomde velgies gezien zie att.misschien ook wat om je nieuwe witte parel te Blingen *D

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/248572/5c149b25d14d6a10f4e665d65985ef10 (funky triumph.jpg)​
 
Yo, ikke nieuw hier.
Gefeliciteerd met uw keuze. Eerste Triumph?

Hebbie dat T-shirt ook gekregen? Ik wel. Heb ik mijn T595-maatje erg blij mee gemaakt.(rijdt adembenemend die 136Pk!)

Dus ben benieuwd qua bedrijfszekerheid/pech/onderhoud verhalen van Triumph.

Wit is wel weer wennen zeg. Misstaat zeker niet :P Ze hebben trouwens zo'n GEL zadel in hun accesoire-lijn zitten lijkt me ook wel wat. Verchroomde velgies gezien zie att.misschien ook wat om je nieuwe witte parel te Blingen *D
Welkom op dit topic. T-shirt, nix geen T-shirt gehad/gezien??? Nee, dit is niet mijn eerste Speed Triple. De 3e en onofficieel de 4e. Ooit een Daytona T595 omgebouwd tot Speed Triple (dure koplampies trouwens).
Onderhoud en betrouwbaarheid is bij alle 4 mijn fietsen top geweest. Heb alleen ooit bij de Daytona een kapotte accu (half jaar oud) gehad maar verder hebben ze me NOOIT laten staan.
Gel zadeltje ziet er inderdaad erg mooi uit en zit vast lekker. Verder wil ik nog een flyscreen, kentekenplaathouder, duo-afdekkap en bellypan scoren maar dat komt nog wel... Eerst maar eens rijden! Bedankt voor je message!
 
Mijn ongevraagde mening:
Flyscreen: :Y
Duo afdekkap: :Y
Ballypan: :N

*D

Ikzelf denk er zo over:

flyscreen: :Y
duo afdekkap: :N
bellypan: :N
zwart remvloeistof reservoir :Y
kentekenplaathouder inkorten :Y
andere (lees TNT-)spiegels :Y
zwart i.p.v. fiets-stuur :Y
LED knippers :Y

Resultaat: mijn brommer ;)
 
Laatst bewerkt:
k_DSC01716.JPG


en later, met ander reservoir en LED knippers:

DSC_0057.jpg


start.jpg


Het wordt weer tijd voor een nieuw kompleet plaatje :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan