Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 13

Welke demper op Guppie z'n nieuwe Zed?

  • Two Brothers

    Stemmen: 6 31,6%
  • Muzzy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Remus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laser Hotcam/Extreme

    Stemmen: 3 15,8%
  • Yoshimura (indien beschikbaar op de Z750)

    Stemmen: 2 10,5%
  • Akrapovic

    Stemmen: 4 21,1%
  • Arrow

    Stemmen: 2 10,5%
  • Overige (Bos, Mivv, Micron, etc, etc, etc)

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het er thuis nog eens even overgehad, dus voor mij geldt:
-dnbok (bevestigd, bij slecht weer 25 sept.)ik moet zeggen knutsel is zo gek nog niet :Y :Y


@ maestro: kan jij evt. ook de 18e. :} :Y :]


als het mooi weer is rijdt het toch prettiger.
en voor volgende week geven ze nog volop goed weer op.(nou kan dat ook nog wel weer 100x veranderen :X :X )
 
de 1000 heeft ook eev 4zuigerremklauw en de 750 een 2zuigerremklauw.
dus dat mag wel wat verschil maken.

verrek zeg :o

ik dacht eerst wat loopt die knutsel uit zijn nek te kletsen, maar toch maar even de folder erbij gepakt
het staat er inderdaad een 2-zuiger remklauw, ja dat scheelt wel even :X


by the way; er komt nu dus een vierde kawasaki op de markt met het koplamp ontwerp van de Z1000. eerst de Z1000 zelf, daarna de Z750, vervolgens de KLE500 en voor volgend jaar de ER-6f :Y
 
Zijn hier alleen de nieuwe Z's welkom? })

http://img26.imageshack.us/img26/1507/foto29up.jpg ((Afbeelding))

Tis een echt beauty ja.. _O- Er blijft toch niet veel van de Z750 over wanneer ik er mee klaar ben. })
He he... (bijna) iedereen is welkom hier... :+

Volgens mij was er ook nog ergens een topic speciaal voor de klassieke Zedjes... heb ff geprobeerd te zoeken voor je, maar kon 't niet vinden... maar 't is er wel... :?

Daar kunnen ze je iig wel wat meer van de techniek van jou Zedje vertellen... :Y
 
verrek zeg :o

ik dacht eerst wat loopt die knutsel uit zijn nek te kletsen, maar toch maar even de folder erbij gepakt
het staat er inderdaad een 2-zuiger remklauw, ja dat scheelt wel even :X


by the way; er komt nu dus een vierde kawasaki op de markt met het koplamp ontwerp van de Z1000. eerst de Z1000 zelf, daarna de Z750, vervolgens de KLE500 en voor volgend jaar de ER-6f :Y
kijk maar wat dnbok hierboven poste "knutsel is zo gek nog niet" :} :} :} :}
 
Volgens mij moet iedereen de eerste post maar eens lezen... piccies mogen toch ook wel hier... we zitten nu met elkaar op 2 topics te lullen... O-)
 
Volgens mij moet iedereen de eerste post maar eens lezen... piccies mogen toch ook wel hier... we zitten nu met elkaar op 2 topics te lullen... O-)


Op aanvraag O-)

143.JPG
 
Laatst bewerkt:
zo, het begin is er.

de 1e laag lak zit op men dekseltje, lijkt zwart (dus zou goed moeten komen)
hoeveel lagen zou nodig zijn? heb ook blanke lak als afwerking.

tevens begin gemaakt met verrenuatie(renovatie) van de badkamer (denk aan dweezy's foto's, lijkt er verdacht veel op.)
is een open eind verbouwing, dus in mijn tempo (zonder wielen)
(iig voor men pensionering klaar)
Maggie wel opschieten!! :+
 
ik heb het er thuis nog eens even overgehad, dus voor mij geldt:
-dnbok (bevestigd, bij slecht weer 25 sept.)ik moet zeggen knutsel is zo gek nog niet :Y :Y


@ maestro: kan jij evt. ook de 18e. :} :Y :]

;( Voorlopig ziet het er nr uit dat ik alleen de 25e kan.(Weekend van 17/18 ben ik volgeboekt tenzij er een telefoontje volgt dat afspraak van de 18e verschuift nr de 25e *D (afgesproken vriend te helpen verhuizen ) Ik hoop iig dat beide weekenden mooi worden. IK heb echt wel ff zin een dagje bij onze zuiderburen te gaan :] en echte vlaamse frites te eten _O- )

Zwijndrecht lijkt mij iig een goede plek om af te spreken net als vorige keer (Pina, Fulleke Knutsel komen ook langs dat tankstation dus welke dag er ook gereden wordt, Shell-Mac Zwijndrecht is the place to be)

Volgend seizoen probeer ik een paar keer deel te nemen aan de zomeravondritten op zuid Hollandsche Eilanden. Best wel leuk rijden en dicht bij mij in de buurt. Helaas nu al snel donker ;(
 
Laatst bewerkt:
Goed voor de kilometers ritje belgië

full


Van Zwijndrecht (NL, 3331)
Naar Nivelles (B, 1400)
Afstand 161 km.
Reisduur 01:39 0:50 :P

 
Laatst bewerkt:
Mogguh!

Gisterenochtend een vers setje BT014's erop laten zetten bij S&G Numansdorp en de achterveer strakker gezet. Zonnig dagje. Even Zeeland in geweest. Nieuwe banden sturen toch echt erg *O* *O* *O* . Valt weer heerlijk de bocht in. Kan ook aan de voorband liggen, wat ik had nog de originele BT012 voor.
 
de 1000 heeft die immobilizer al vanaf dit modeljaar
of het hetzelfde is als dat van honda weet ik niet

bye the way; wanneer maak je nou je zin een keer af?
ik zie als onderschrift "een dag zonder motor is een da"

je lijkt pina wel met zijn "to"


Goed morgen
mag je zelf afmaken....eigen in breng.... of er pas niet meer onder, ik ben geen comp. xpert. :+
 
Laatst bewerkt:
Mogguh!

Gisterenochtend een vers setje BT014's erop laten zetten bij S&G Numansdorp en de achterveer strakker gezet. Zonnig dagje. Even Zeeland in geweest. Nieuwe banden sturen toch echt erg *O* *O* *O* . Valt weer heerlijk de bocht in. Kan ook aan de voorband liggen, wat ik had nog de originele BT012 voor.


Achterveer strakker, koud kunstje enne wat win je er precies mee, betere grip?

edit, valt niet veel over te zeggen nu je ook een nwe band hebt |( dan rijdt ie ten alle tijden beter
 
Laatst bewerkt:
@ RonZ en AdZ1000 en de rest die naar Denderke zijn rit gaan.... die van uit Eindhoven willen vertrekken...... ik heb ff met een route planner gekeken.... Eindhoven-Antwerpen-Brussel-Nijvel reis tijd ongeveer 1:30 min en 168 km.

Ik kijk vanavond thuis nog eens of dit ook binnen door te doen is.

grt
 
Zijn hier alleen de nieuwe Z's welkom? })

http://img26.imageshack.us/img26/1507/foto29up.jpg ((Afbeelding))

Tis een echt beauty ja.. _O- Er blijft toch niet veel van de Z750 over wanneer ik er mee klaar ben. })
Zie je wel dat ik 't zou vinden... :+

Kawasaki Z1 / Z900 / Z1000 topic

Gaat wel voornamelijk over de oude 1000cc Zedjes... maar zal ook vast wel wat handige informatie voor jou bijzitten... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan