Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 13

Welke demper op Guppie z'n nieuwe Zed?

  • Two Brothers

    Stemmen: 6 31,6%
  • Muzzy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Remus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laser Hotcam/Extreme

    Stemmen: 3 15,8%
  • Yoshimura (indien beschikbaar op de Z750)

    Stemmen: 2 10,5%
  • Akrapovic

    Stemmen: 4 21,1%
  • Arrow

    Stemmen: 2 10,5%
  • Overige (Bos, Mivv, Micron, etc, etc, etc)

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
marktplaats, speurders, hier op MF, Via Via...
da's een beetje wat ik kan bedenken en zou proberen... en dan maar geduld hebben... meeste van de hierboven genoemde staat 'ie zeker al?

Succes! *D


ja hij staat op marktplaats, MF hihi zal de via via eens proberen :)
 
@ bartZde dealer ging op zoek en vond er een bij importeur. 2004 en weinig kilometers. Kortom gaat ze er toch nog op vooruit :Y
@ Brabo's,

18 sept ergens verzamelen en samen naar meetingpoint voor denderke's ritje??? :Y

Dat is zeker goed :9~ ook nog de juiste kleur??

de 18e zeker ergens verzamelen.. ik heb nog niet gekeken waar we met denderke ergens verzamelen..... doe een voorstel :+ :] })
 
SORRY VOOR DE SPAM ;)

Tis voor een goed doel (ZXR 400!!!)

full
 
Door dat ik van mijn 25 kw af ben wil ik mijn motor verkopen.
Leuke beginners motor!

Zelf heb ik hem nu 1.5 jaar en heb hem meer gepoetst dan gereden. (helaas door mijn drukke baan!)

gegevens motor:


GS 500 E

Bouwjaar: juni - 1992

25 kw (uitdraai is aanwezig gemaakt door Safe Motoren)

Aantal kmters: onder de 26.000 km

Goed onderhouden

Tandwielen/ketting en remschijven zijn nog in goede staat!

Tevens zit er vanaf januari een nieuwe lasersyteem onder de motor, geeft een leuk geluidje en ziet er goed en fris uit! (oude uitlaat is ook nog aanwezig) En een nieuwe achterband (bt45)

Gratis werkplaatshandboek


VRAAGPRIJS 1650,- (lees vraagprijs)

Waarom laat je hem niet terug bouwen naar vol vermogen kun je er nog een paar jaar plezier van hebben :]
 
heb wat anders gezien....... :)

ok die 2 ringen kan je er zo uithalen en dan is hij vol vermogen...maar wil een zxr 400... :) (athans ben gewoon weer flieft geworden hahah)
 
Vast een voorproefje
(Afbeelding)
Wow Patrick... dat ziet er wreed uit... :} :}

Moest je hierdoor ook je kroonplaten en de bevestiging van je kuipje wat aanpassen? Zo op de foto lijken me deze poten iets groter dan die er nu op de Z750 zitten?

Vind het een heel bijzonder modje... *D
 
Wow Patrick... dat ziet er wreed uit... :} :}

Moest je hierdoor ook je kroonplaten en de bevestiging van je kuipje wat aanpassen? Zo op de foto lijken me deze poten iets groter dan die er nu op de Z750 zitten?

Vind het een heel bijzonder modje... *D
helemaal niets past....en voorpoten zijn 56 dik :Y :Y
 
Wow Patrick... dat ziet er wreed uit... :} :}

Moest je hierdoor ook je kroonplaten en de bevestiging van je kuipje wat aanpassen? Zo op de foto lijken me deze poten iets groter dan die er nu op de Z750 zitten?

Vind het een heel bijzonder modje... *D


Bij een upsd dient je in iedergeval bijbehorende of nieuwe kroonplaten te monteren, de buiten diameter van de "poot" dient natuurlijk wel te passen.

Wat ik persoonlijk erg mooi vindt zijn de remklauwen. :} :} :} :9~ :9~ :9~
:} hulde PatrickM :}

Hoest met de bike motorgup, al enig vooruitzicht wanneer we weer kunnen :] :] :]

 
Bij een upsd dient je in iedergeval bijbehorende of nieuwe kroonplaten te monteren, de buiten diameter van de "poot" dient natuurlijk wel te passen.

Hoest met de bike motorgup, al enig vooruitzicht wanneer we weer kunnen :] :] :]
Van verzekeringsbedrijven word je niet blij in ieder geval... :( :X :N -O-

Als de expert bij de dealer is geweest ga ik met hun overleggen... denk dat ik dan meer kan zeggen... zij hadden zaterdag heel optimistisch 2 weken geroepen dus daar hou ik me een beetje aan vast, maar gezien de reactie van de verzekering zou het wel langer kunnen gaan duren... :X

Is wel een mooie testcase voor zowel verzekering als dealer... de kans om te bewijzen of ze in het vervolg mijn centen wel waard zijn... de dealer scoort momenteel een klein plusje en de verzekering staat neutraal, maar neigt heel klein beetje richting de min... maar eindoordeel is enige wat telt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan