Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 13

Welke demper op Guppie z'n nieuwe Zed?

  • Two Brothers

    Stemmen: 6 31,6%
  • Muzzy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Remus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laser Hotcam/Extreme

    Stemmen: 3 15,8%
  • Yoshimura (indien beschikbaar op de Z750)

    Stemmen: 2 10,5%
  • Akrapovic

    Stemmen: 4 21,1%
  • Arrow

    Stemmen: 2 10,5%
  • Overige (Bos, Mivv, Micron, etc, etc, etc)

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allen! :W:^

Wij willen piccies! :+
Oké dan:
full
 
Die had nou zo langzamerhand toch wel klaar mogen zijn :Y



Of hij heeft wat anders aangeschaft!.......de vallende "Z"iekte onder de Zedjes zet je toch aan 't denken hè?

ik weet dat ie het in delen ging doen.
eerst de tank dan het wiel en daarna de rest.
we zijn nu 1 1/2 maand verder dus de tank zal er wel zijn.
ik hoop dat ie snel weer eens post zodat we weer wat weten.











ps. nummerplaat houder ziet er goed uit. :}
de andere foto's had ik al op jullie topic gezien.
 
ik weet dat ie het in delen ging doen.
eerst de tank dan het wiel en daarna de rest.
we zijn nu 1 1/2 maand verder dus de tank zal er wel zijn.
ik hoop dat ie snel weer eens post zodat we weer wat weten.
Ja, zou wel prettig zijn als-ie zo af en toe nog wat zou laten horen! :Y
ps. nummerplaat houder ziet er goed uit. :}
de andere foto's had ik al op jullie topic gezien.
Thanks! :}
Ben er ook hééél tevreden mee! :9~
 
vanmiddag bij mammoet geweest om de 2006 versie van de Z750; zoek de 10 verschillen

- de frame-covers zijn lichtgrijs ipv matzwart
- de plastic driehoek onder het zadel is zwart ipv lichtgrijs
- en het belangrijkste verschil is een immobilizer
voor de rest heb ik geen verschillen kunnen ontdekken, zal zo even wat foto's in het foto-topic zetten
 
ik denk overigens niet dat ie het zetje weg doet.
en in de vallende zetjes ziekte geloof ik niet.
(dat moet toch een keer stoppen)
Ik hoop inderdaad dat 't nou eens afgelopen is! :Y

Ach, er zijn ook zoveel "Z"ettertjes bij gekomen, dan vallen er ook meer moet je maar denken! O-) .......ofwel: alles in verhouding :+
 
HEY MENSEN!!!!


deze z1000 rijder is hard op zoek naar een tweede hans duozit!
WIE zou mij daar aan kunnen helpen??? :} over de prijs kunnen we het wel eens worden! :Y :Y
laat wat van je horen PLEASE als je me kunt helpen!
of mail eventueel hansokel0611@hotmail.com
lots of greeeeeets

Sorry, geentje extra :N :N :N


vanmiddag bij mammoet geweest om de 2006 versie van de Z750; zoek de 10 verschillen

- de frame-covers zijn lichtgrijs ipv matzwart
- de plastic driehoek onder het zadel is zwart ipv lichtgrijs
- en het belangrijkste verschil is een immobilizer
voor de rest heb ik geen verschillen kunnen ontdekken, zal zo even wat foto's in het foto-topic zetten

Blijft een :9~ bike.
Enne nog nieuws over de 1000 :?
 
Blijft een :9~ bike.
Enne nog nieuws over de 1000 :?
alleen die kleur is wat minder :P
ik weet verder niets meer, maar het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ze de 1000 wel aanpassen en de 750 niet

en dit zegt die nu pas als ik al een r6 heb gekocht :X B|
er staat eg wel een mooie zx10r voor een mooie prijs |( |( |(
@^*()*&$$%&*^$ :X :X :X :X :X :X
jij laat je gewoon gek maken door zoep&snake, als je nou gewoon eens niet zoveel koffie drinkt bij apeldoorn en wat meer rijd })
en daarbij; ondanks dat ik een grote kawa-fan ben vindt ik die R6 van jouw mooier dan die 10
 
alleen die kleur is wat minder :P
ik weet verder niets meer, maar het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ze de 1000 wel aanpassen en de 750 nietjij laat je gewoon gek maken door zoep&snake, als je nou gewoon eens niet zoveel koffie drinkt bij apeldoorn en wat meer rijd })
en daarbij; ondanks dat ik een grote kawa-fan ben vindt ik die R6 van jouw mooier dan die 10

Weet je hoe lekker die WB koffie is ;) ;) ;)
 
... dat was een lekker rondje :] ! Ik heb trouwens nog nooit zoveel rotondes op 1 avond gereden *O* . dnbok bedankt voor het mooie, toch wel ernstig bochtige ritje!! Ik hoorde je trouwens nog ff gasgeven richting rotonde, mooi geluid :}
 
Heb ff op 't foto topic naar de piccies van de 2006 Z750 zitten kijken... maar moet zeggen dat ik de zwarte kappies aan de zijkant zoals op de 2005 toch mooier vind... :Y

Maar dat oranje kleurtje vind ik toch wel ehmm... bijzonder... :}
Typisch Z750: beetje vreemd, maar wel lekker!! 8-)

maar de zwarte blijven stiekem toch het mooist!!! *D
al zou ik die oranje (net zoals de zilvere dit jaar) wel in overweging nemen mocht ik een nieuwe gaan aanschaffen... O-)
 
jij laat je gewoon gek maken door zoep&snake, als je nou gewoon eens niet zoveel koffie drinkt bij apeldoorn en wat meer rijd })
en daarbij; ondanks dat ik een grote kawa-fan ben vindt ik die R6 van jouw mooier dan die 10
nope vindt de 10 gewoon :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
tis alleen de prijs :X :X :X
en de WB koffie is :P :9 :P :9 vraag maar aan ad :Y o nee ad neemt altijd choco *O*
btw de pazzo zijn binnen dus vanaaf ff sleutelen :9~ :9~ en piccies *O*


ps: goeden morguh :W :W :W
 
alleen die kleur is wat minder :P
ik weet verder niets meer, maar het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ze de 1000 wel aanpassen en de 750 niet

Goede morgen.....

Heb net de foto's bekeken..... en hebben de kawa's tegenwoordig ook een sleutel met startonderbrekers "inmobilizer" en is dit het zelfde systeem dat honda handteerd?
 
... dat was een lekker rondje :] ! Ik heb trouwens nog nooit zoveel rotondes op 1 avond gereden *O* . dnbok bedankt voor het mooie, toch wel ernstig bochtige ritje!! Ik hoorde je trouwens nog ff gasgeven richting rotonde, mooi geluid :}


:Y :9~ Thats nice de sound of 127 horses. :9~ :Y

Ook bedankt voor de gezelligheid.

En wat een weertje he dat hebben we wel verdient. :} :} :}

Ondanks het voetbal waren er toch nog veel koekblikken op de weg, jammer dat het geen nederland duitsland was dan had het waarschijnlijk echt rustig geweest.



@ Galli: jammer dat je er niet bij was, hoe is het met je meisie gaat het alweer beter met haar.

@ ADz1000: Er was bij ons gisteren ook een vervent km vreter bij 44000 van af 2003, vanaf wanneer ben jij met de Z1000 begonnen?

we horen het wel :W :W :W
 
@ ADz1000: Er was bij ons gisteren ook een vervent km vreter bij 44000 van af 2003, vanaf wanneer ben jij met de Z1000 begonnen?
Die jongen van vorige week.....................

wat betreft Ad. Ad zijn kenteken is ongeveer vergelijkbare als de mijne en dat zou inhouden maart 2003. Ad kennende reageert hij nog wel zelf
:?
 
Goedemiddag allen!!!

Pff aakomende zondag wordt een drukke dag!!!!

Sochtends komt er iemand van MF kijken bij mij motor *O* *O* (het zegt natuurlijk niets..... maar goed...)

En savonds ga ik kijken bij de kawa!!! (alleen weet ik niet precies hoe ik dat zal doen...kan hem niet overschrijven enz enz...weten jullie hoe of wat??)
 
Goedemiddag allen!!!

Pff aakomende zondag wordt een drukke dag!!!!

Sochtends komt er iemand van MF kijken bij mij motor *O* *O* (het zegt natuurlijk niets..... maar goed...)

En savonds ga ik kijken bij de kawa!!! (alleen weet ik niet precies hoe ik dat zal doen...kan hem niet overschrijven enz enz...weten jullie hoe of wat??)


Zondag niet kopen maar proefrijden :]

Die motor loopt niet weg, probeer 'je liefde' niet te laten blijken, zeg dat je niet over een nacht ijs wil gaan en later inde week nog op een andere gaat rijden. Doe later een bod.

uiteindelijk levert je dat meer op, toch? 8-)

succes
 
Slim....ik denk dat ik Buch erop laat rijden (hij heeft er meer verstand van..) zie je het al voor je 2.04 op een zxr 400 hahahah...

(ik zal me proberen in te houden... :) )

en niet zo: *O* *O* *O* *O* *O* *D :9~ :9~ :9 binnen tekomen...hahaha
 
:z heb nachtdienst, wel een goed doel!!lees ik het goed: McDonalds spijkenisse

.... dat ik niet weer verkeerd sta ;)Da's niet zo mooi, beterschap!

Jij had er toch een BT020 onder gezet?? Hoe beval ie??*O* *O* *O* (Afbeelding) *O* *O* *O*
Thanks!
BT020 bevalt goed kwa rijden en grip. Ook lijkt het erop dat de levenduur langer is dan die van BT014, en daar was het mij voor te doen al wwon/werker. Prijs maakt volgens mij niet zoveel uit......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan