Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 13

Welke demper op Guppie z'n nieuwe Zed?

  • Two Brothers

    Stemmen: 6 31,6%
  • Muzzy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Remus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laser Hotcam/Extreme

    Stemmen: 3 15,8%
  • Yoshimura (indien beschikbaar op de Z750)

    Stemmen: 2 10,5%
  • Akrapovic

    Stemmen: 4 21,1%
  • Arrow

    Stemmen: 2 10,5%
  • Overige (Bos, Mivv, Micron, etc, etc, etc)

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y :9~ Thats nice de sound of 127 horses. :9~ :Y

Ook bedankt voor de gezelligheid.

En wat een weertje he dat hebben we wel verdient. :} :} :}

Ondanks het voetbal waren er toch nog veel koekblikken op de weg, jammer dat het geen nederland duitsland was dan had het waarschijnlijk echt rustig geweest.



@ Galli: jammer dat je er niet bij was, hoe is het met je meisie gaat het alweer beter met haar.

@ ADz1000: Er was bij ons gisteren ook een vervent km vreter bij 44000 van af 2003, vanaf wanneer ben jij met de Z1000 begonnen?

we horen het wel :W :W :W
Helaas kon ik toch niet gisteravond, kleine meid is nog steeds ziek jammer genoeg.
Vanmorgen heeft ze nog gespuugd (en mammie was al weg helaas!)
Slechte start dus vanmorgen in huize Galli.
En ik ben vandaag nog met de auto ook |(
 
Hoi Lui! Lekker tuf weer in NL lees ik.

Vandaag bijna laatste dag vd zomer... vh weekend weer regen ;(

:( wilde mn nieuwe Hyperpros uitproberen op mn Z die ik vanavond op kan halen.

Maar heb sinds gisteravond een Z1000 tot mn beschikking *O* Heb gisteravond ff een rondje gereden en vandaag nog ff woon/werk. Het is een GROENE. Past niet bij mijn kleding....

Wat me opvalt aan de Z1000:
- Geluid is toch wel rauwer (met de standaard pijpen) dan de mijne...
- Is inderdaad strakker geveerd
- Remt aggressiever
- Blok loopt wat rauwer, maar accellereert toch merkbaar steviger vind ik, zeker vanuit een bocht in zn 2
(moet de 750 meer/hoger in toeren gooien OF is de mijne niet goed los gereden?)
- Heb het gevoel dat ie in stadsverkeer toch soepeler in zn 1 en 2 te rijden is
(raar want dat 750 blok zou soepeler moeten lopen...)
- Vindt de versn.bak beter dan vd 750
- Wordt merkbaar lichter aan de voorkant bij accelereren, stuurdemper zou wel lekker zijn op een 1000
- Vind die 190 achterband niet lekker vergeleken met mijn 180, meer kantel effect heb ik het gevoel
- Stuurt over het algemeen niet flitsender/lichter (ondanks betere vering) dan mijn 750, wel wat strakker

Kortom: het is net zon lekker ding als de mijne! Als ie ook in mijn zilver te krijgen was had ik een inruil overwogen...
Verder: Ik ben toch nog steeds heel erg blij met mijn 750 en ruil hem nog niet in! :N

Vanavond nog maar ff snel een klein rondje op mijn huiscircuit om de nieuwe veren te beoordelen :]
 
Laatst bewerkt:
Hoi Lui! Lekker tuf weer in NL lees ik.

Vandaag bijna laatste dag vd zomer... vh weekend weer regen ;(

:( wilde mn nieuwe Hyperpros uitproberen op mn Z die ik vanavond op kan halen.

Maar heb sinds gisteravond een Z1000 tot mn beschikking *O* Heb gisteravond ff een rondje gereden en vandaag nog ff woon/werk. Het is een GROENE. Past niet bij mijn kleding....

Wat me opvalt aan de Z1000:
- Geluid is toch wel rauwer (met de standaard pijpen) dan de mijne...
- Is inderdaad strakker geveerd
- Remt aggressiever
- Blok loopt wat rauwer, maar accellereert toch merkbaar steviger vind ik, zeker vanuit een bocht in zn 2
(moet de 750 meer/hoger in toeren gooien OF is de mijne niet goed los gereden?)
- Heb het gevoel dat ie in stadsverkeer toch soepeler in zn 1 en 2 te rijden is
(raar want dat 750 blok zou soepeler moeten lopen...)
- Vindt de versn.bak beter dan vd 750
- Wordt merkbaar lichter aan de voorkant bij accelereren, stuurdemper zou wel lekker zijn op een 1000
- Vind die 190 achterband niet lekker vergeleken met mijn 180, meer kantel effect heb ik het gevoel
- Stuurt over het algemeen niet flitsender/lichter (ondanks betere vering) dan mijn 750, wel wat strakker

Kortom: het is net zon lekker ding als de mijne! Als ie ook in mijn zilver te krijgen was had ik een inruil overwogen...
Verder: Ik ben toch nog steeds heel erg blij met mijn 750 en ruil hem nog niet in! :N

Vanavond nog maar ff snel een klein rondje op mijn huiscircuit om de nieuwe veren te beoordelen :]

inderdaad wordt wat lichter }) (zie attachment)
Denk over acceleratiedemper, (25kw) uitvoering :+

Bijlage: IMG_3952k[1].jpg
 
wel lekker waaruuum!!!!

Zag pas geleden nog een Z bij de spaanse polder met een MF sticker maar ik weet niet wie het was...(kleur kan ik me ook niet herinneren..)
 
Die jongen van vorige week.....................

wat betreft Ad. Ad zijn kenteken is ongeveer vergelijkbare als de mijne en dat zou inhouden maart 2003. Ad kennende reageert hij nog wel zelf
:?


Ja die is gisteren ook weer mee geweest, hij had vrijdag toch gevraagd of ik h'm wilde bellen als we weer gingen :] :] :] . (zogezegd zogedaan dus) :Y :Y :Y

in eerste instantie moest tie gaan sporten, maar ja die Z1000 stond te lonken met het mooie weer dus dan ga je gelijk overstag hé. :} :} :}
 
Helaas kon ik toch niet gisteravond, kleine meid is nog steeds ziek jammer genoeg.
Vanmorgen heeft ze nog gespuugd (en mammie was al weg helaas!)
Slechte start dus vanmorgen in huize Galli.
En ik ben vandaag nog met de auto ook |(


Inderdaad jammer dat je er niet was, maar ja de kleine gaat voor ondanks alles dat heb ik ook maar dan met drie van die kids.

We hebben een mooi rondje gedaan even grof geschetst:
mc spijk - Hoogvliet - poortugaal - Rhoon - smitshoek - Barendrecht (carnisselande) naar centrum een lus gemaakt - door de heijnenoord tunnel -
Oud-beijerland - klaaswaal - Numansdorp - nieuw-beijerland - pondje hekelingen - simonshaven - zuidland - heenvliet - brielle.

Bij de honky-tonk op het terras gezeten en nog wat gedronken perfecte avond gehad.



*O* *O* *O*
 
Gisteren tussen oud-beijerland en Klaaswaal nog een blauwe Z750 gespot om ± 20.00 - 20.15 iemand van hier.

*D *D *D

@ motorgup: hoest met de bike ?

@ maestro: wat doe jij de 25 ste ik kan, maar alleen er naar toe is ook zo saai.

@ allen: wie gaan er vanuit zuidholland richting Denderke de 25 ste.
 
Laatst bewerkt:
van z-crew horen we ook niet zoveel meer.
ik ben toch wel benieuwd hoe het nu met zijn zed staat.


mijn zetje is nog steeds aant wachten op ne naftbak omda de eerste die ik had besteld diee was kapot (nie goe nemeer dus)en krijg ik nu ne andere ma die is nog onderweg en ga hier waarschijnlijk volgende week moeten zijn |(
ma gelijk ge al zij nu dacht ik te wachten tot hij er was om de rest te maken,ma da ga ik dus nie doen.dees weekend gaan ik al es zien voor de rest.. :Y (geen all-risk in belgie weet je wel) :r
verder alles ok :)

greetz
 
Of hij heeft wat anders aangeschaft!.......de vallende "Z"iekte onder de Zedjes zet je toch aan 't denken hè?

ga t toch nog bij t zetje houden,mss deze winter nog een paar aanpassingen aanbrengen alleen weet nog niet goed de welke :? zien nog wel..
 
Gisteren tussen oud-beijerland en Klaaswaal nog een blauwe Z750 gespot om ± 20.00 - 20.15 iemand van hier.

*D *D *D

@ motorgup: hoest met de bike ?

@ maestro: wat doe jij de 25 ste ik kan, maar alleen er naar toe is ook zo saai.

@ allen: wie gaan er vanuit zuidholland richting Denderke de 25 ste.
De expert is inmiddels langs geweest (als het goed is :z )... dus nu afwachten tot zijn rapport naar de verzekering gaat en er een definitief bedrag bekend word... dan met de dealer om te tafel gaan zitten...

De 25e hoop ik dat 'ie toch echt wel klaar is!! :Y al gaat dat misschien toch wel kort dag zijn... :X

En mocht 'ie dan klaar zijn, en ik heb er al weer voor mezelf wat kilometertjes mee gemaakt dan ben ik er ook... (ben net niet gek genoeg om 'm zaterdag te halen en zondag meteen zo'n rit te maken... |( )

Dus (als het allemaal goed uit pakt) vertrek ik de 25e ook uit ZH... maar nog ff onder voorbehoud...

Overigens is mijn vervangend vervoer inmiddels ook gearriveerd... dus eventueel een rustig (!!!! :+ ) ritje vrijdag avond ben ik wel voor in (als de ribbetjes meewerken morgen, zijn toch erg gevoelig, en beginnen voor mijn gevoel alleen maar gevoeliger te worden)... de eerste kilometertjes met deze fiets heb ik gemaakt... maar het was niet echt liefde op 't eerste gezicht zoals met de Zed... al zit vriendjes er wel in denk ik :+

en geloof me, deze machine zou (!!!!!) een van de 'concurrenten' van de Z750 moeten zijn (klasse, prijs, etc, etc)... nou... echt objectief... deze machine komt nog niet eens in de buurt van een Zedje... rijeigenschappen, vermogen, fun factor... allemaal in 't voordeel van de Zed!!!!!!!! :Y :Y :Y :Y

niet dat ik iets anders verwacht had, hoor... :+
 
wel lekker waaruuum!!!!

Zag pas geleden nog een Z bij de spaanse polder met een MF sticker maar ik weet niet wie het was...(kleur kan ik me ook niet herinneren..)
Hoe lang is pas geleden? Als het vorige week vrijdag is geweest had het een van ons kunnen zijn... wij zijn daar in de buurt gestart... :+

Er wonen trouwens ook wel een paar Z-ettertjes daar in de buurt... :+
 
:Y :9~ Thats nice de sound of 127 horses. :9~ :Y

:} :} :} *O* *O* *O*


BT020 bevalt goed kwa rijden en grip. Ook lijkt het erop dat de levenduur langer is dan die van BT014, en daar was het mij voor te doen al wwon/werker. Prijs maakt volgens mij niet zoveel uit......

Ik heb nu 4750km weg en het loopvlak is al bijna glad, dit bandje gaat wel erg hard vind ik!! Maar eens orienteren voor een geschikte hardere opvolger.



Helaas kon ik toch niet gisteravond, kleine meid is nog steeds ziek jammer genoeg.
Vanmorgen heeft ze nog gespuugd (en mammie was al weg helaas!)
Slechte start dus vanmorgen in huize Galli.
En ik ben vandaag nog met de auto ook |(

Da's nie leuk! Gaat het al beter??

Met de auto met dit weer???? :N :N -O-


Het is een GROENE....

:r





:+

Ik ben toch nog steeds heel erg blij met mijn 750 en ruil hem nog niet in! :N


Het is de kleur he *O* *O* *O*
 
mijn zetje is nog steeds aant wachten op ne naftbak omda de eerste die ik had besteld diee was kapot (nie goe nemeer dus)en krijg ik nu ne andere ma die is nog onderweg en ga hier waarschijnlijk volgende week moeten zijn |(
ma gelijk ge al zij nu dacht ik te wachten tot hij er was om de rest te maken,ma da ga ik dus nie doen.dees weekend gaan ik al es zien voor de rest.. :Y (geen all-risk in belgie weet je wel) :r
verder alles ok :)

greetz

toch leuk weer wat van je te horen.
ik had verwacht dat je al wel iets verder zou zijn met het opknappen van je fiets.
maar als de nieuwe tank ook al beschadigd was schiet dat natuurlijk niet erg op.
het is nu natuurlijk wel balen dat je niet kan rijden met dit mooie weer.
iig succes met het opknappen va de zed en laat af en toe eens wat horen hoe het er mee staat.
 
@ allen: wie gaan er vanuit zuidholland richting Denderke de 25 ste.

knutsel weet de datum nog niet.
met dit weer kan het ook zomaar de 18e worden.
dan neem ik het risico niet om een week later met slecht weer te gaan.
 
@ ADz1000: Er was bij ons gisteren ook een vervent km vreter bij 44000 van af 2003, vanaf wanneer ben jij met de Z1000 begonnen?

8/3/03 nu op ong. 44900 (na correctie)

morgen kampeerweekend met de kawaclub omgeving assen, dus weer enkel 100den erbij dit weekend
zaterdag bij een uitlaatmaker daar in de omgeving kijkje in de keuken (eps of zoiets) + een tourritje van ong 200km
 
Laatst bewerkt:
full
 
UPDATE ARDENNENRIT

Komende van Nederland ga je richting Ring R0 Brussel.
Daar volg je de E19 richting Bergen-Charleroi.
Net na afrit 18 Nijvel-Nivelles Noord op E19 is een Total-benzinestation,
met een grijs restaurant dat met een boog de hele snelweg overspant.

Wel opletten, op de ring R0 is er ook een afrit 18 (Ruisbroek/Drogenbos).
Net daarachter is er ook een Total-benzinestation.
Maar daar moet je dus gewoon voorbij rijden hé...

Voor en achter het restaurant is er een ronde parking.
Op de achterste parking komen we samen om 10h00-10h30 bij droog weer.
Voor de liefhebbers is er koffie verkrijgbaar aan de automaat in de shop (1€).
De rit zal maximum 242km op de teller zetten.
We eindigen aan hetzelfde Total-station omstreeks 18h00, maar dan wel in de richting naar Nederland.

Tanken doe je misschien best niet op de vertrekplaats, aangezien op de snelweg de prijzen wel hoger zullen zijn.

Vertrek in Nijvel ten laatste om ongeveer 11h15.
30km na vertrek kan je reeds tanken aan een lagere prijs.
Op 50km zijn we in Beaumont, bijna in de buurt van ons circuitje (12h15) en stoppen we eens voor een drankje.
Op 120km, in Cerfontaine, zal een maaltijd en een rustpauze welkom zijn (13h45), want dan moeten we even recupereren van een snelle bochtige rit.
Op 190km, in Sosoye, drinken we nog eens (16h30) na enkele kilometers enkel in eerste te hebben gereden (zo kort liggen de bochtjes opeen).
Op 210km kan er getankt worden.
Op 242km zijn we terug op de plaats van vertrek in Nijvel (18h00).

zondag 18 september (opgelet: ook hornetmeeting van mf)

-Denderke (gastheer, samen met enkele leden van zondagsclubje)
-Ad/Z1000 (bevestigd)
-Bart Z1000 (bevestigd)
-dnbok (bevestigd)
-gansman (bevestigd)
-knutsel (bevestigd)
-Maestro (bevestigd, 99%)
-naked fireblade (bevestigd)
-RonZ (bevestigd, misschien met vriendin en twee broer"tje"s)
-The Dark Force (bevestigd)
-thundersjees (bevestigd)
-ZBoy (bevestigd)

zondag 25 september

-Denderke (gastheer, misschien samen met enkele leden van zondagsclubje)
-Fulleke (bevestigd)
-Kabouter Puntmuts (misschien)
-kpl (bevestigd)
-Pina Uram (bevestigd)
-Z 1000 GIRL (bevestigd)


Twee ritten dus... :]
Iedereen tevreden nu? :X

Zin om mee te gaan? Geef dan een seintje... :Y
En euh... doe allen een kaars branden voor twee zonnige dagen... :}

P.S. Vergeet geen Belgische Franken hé :+
 
Laatst bewerkt:
zo, het begin is er.

de 1e laag lak zit op men dekseltje, lijkt zwart (dus zou goed moeten komen)
hoeveel lagen zou nodig zijn? heb ook blanke lak als afwerking.

tevens begin gemaakt met verrenuatie(renovatie) van de badkamer (denk aan dweezy's foto's, lijkt er verdacht veel op.)
is een open eind verbouwing, dus in mijn tempo (zonder wielen)
(iig voor men pensionering klaar)
 
zo, het begin is er.

de 1e laag lak zit op men dekseltje, lijkt zwart (dus zou goed moeten komen)
hoeveel lagen zou nodig zijn? heb ook blanke lak als afwerking.

tevens begin gemaakt met verrenuatie(renovatie) van de badkamer (denk aan dweezy's foto's, lijkt er verdacht veel op.)
is een open eind verbouwing, dus in mijn tempo (zonder wielen)
(iig voor men pensionering klaar)
na lang wachten toch gespoten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan