Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 13

Welke demper op Guppie z'n nieuwe Zed?

  • Two Brothers

    Stemmen: 6 31,6%
  • Muzzy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Remus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laser Hotcam/Extreme

    Stemmen: 3 15,8%
  • Yoshimura (indien beschikbaar op de Z750)

    Stemmen: 2 10,5%
  • Akrapovic

    Stemmen: 4 21,1%
  • Arrow

    Stemmen: 2 10,5%
  • Overige (Bos, Mivv, Micron, etc, etc, etc)

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
heb net n Z1000 gekochtmet volledig systeem akrapovic (racing systeem), die zil ik verkopen aangezie ik een selfmade uitlaatsysteem erop gamonteren. Akrasysteem is zgan, wordt verkocht icm nieuw K&n filter en powercommanderIII usb
alleen serieuze reacties graag
doe maar n serieuze prijs indicatie
ik heb hierover namelijk zo mijn twijfel ;)

@ Martin : ook mooi

full
 
Hoi,
heb net n Z1000 gekochtmet volledig systeem akrapovic (racing systeem), die zil ik verkopen aangezie ik een selfmade uitlaatsysteem erop gamonteren. Akrasysteem is zgan, wordt verkocht icm nieuw K&n filter en powercommanderIII usb
alleen serieuze reacties graag


Kwaak welkom en gefeli met je aankoop.

Aan mij verslijt je dit racing systeem niet, zit al onder mijn Z-etje O-) O-) O-)
 
Hoi,
heb net n Z1000 gekochtmet volledig systeem akrapovic (racing systeem), die zil ik verkopen aangezie ik een selfmade uitlaatsysteem erop gamonteren. Akrasysteem is zgan, wordt verkocht icm nieuw K&n filter en powercommanderIII usb
alleen serieuze reacties graag

welkom op het z-ettertjes topic. :W
 
8-oktober 2005

leuke ontmoeting met mede MFers, bedankt voor de gezelligheid

(Afbeelding)


komt me bekend voor dat givi schermpje :} (2e van rechts), ik heb hem laatst getest tijdens mijn vakantie (3500 km in 1 week)
een echte aanrader voor mensen die meer uit de wind willen zitten
tis een puig schermpje |( dat je dat niet ziet zeg :+ :9
maar idd is wel prettig als je het hele jaar minimaal 500a600km per week doet


grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die VROUWEN loggen ook nooit uit he was rikkie dus
 
doe maar een goed bod; geheel is nog als nieuw en ik hoef er zeker niet de nieuwprijs voor te hebben (nieuwprijs: 1300+350+70=1720euro)
Ik heb helaas voor jou al dikke remussen slipons met een BMC luchtfilter en airbox mod , en natuurlijk een powercommander en dat alles ter waarde van 132,78 achterwiel pk's :+

ben dus reeds voorzien ;)

maar t klinkt of je de fiets van ene Twijvel gekocht hebt...een (oud :? )Z-etter van dit topic....vandaar de woordspeling over twijfel in mijn eerdere post
 
Laatst bewerkt:
Motorrijles ging *O* had vandaag een nieuwe motor, bij de oude ging de koppeling nogal stroef B| Heel veel BV'tjes gedaan *O* en mocht op het eind zelf terugrijden :9 met instructeur achterop. Morgen mag ik zelfstandig gaan rijden, is wel errug spannend hoor moet ik zeggen :X :X Les ook in een voor mij onbekende stad...Dus beetje zenuwachtig -O-

Dus Ad, wat je ook doet. Kom tussen half 3 en 4 uur ff niet in Tilburg _O- Ze laten me los })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan