Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 13

Welke demper op Guppie z'n nieuwe Zed?

  • Two Brothers

    Stemmen: 6 31,6%
  • Muzzy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Remus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laser Hotcam/Extreme

    Stemmen: 3 15,8%
  • Yoshimura (indien beschikbaar op de Z750)

    Stemmen: 2 10,5%
  • Akrapovic

    Stemmen: 4 21,1%
  • Arrow

    Stemmen: 2 10,5%
  • Overige (Bos, Mivv, Micron, etc, etc, etc)

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
niet zo ongeduldig of als je jezelf geroepen voelt :Y :Y :Y




















_O- _O- _O- _O- _O-

ben je ff van de straat.

zie voorbeeld r6 topic

nee een topic openen is niets voor mij.
al die mooie plaatjes en polls kan ik niet maken.
dan moet ik eerst goed de faq doorlezen en daar heb ik geen zin in.
ik dacht alleen zo aan het eind is het meestal een race wie hem opend.
dus daarom had ik al een nieuwe verwacht.
 
nee een topic openen is niets voor mij.
al die mooie plaatjes en polls kan ik niet maken.
dan moet ik eerst goed de faq doorlezen en daar heb ik geen zin in.
ik dacht alleen zo aan het eind is het meestal een race wie hem opend.
dus daarom had ik al een nieuwe verwacht.

Moggeh *D

Zal ff helpen m vol te krijgen ;)
 
hey... hij is nog steeds niet dicht.... :o

hmmm... dan kan ik nog wel ff een keer... O-)


full



*O* *O* *O* *O*


psst... Viccie, er mag een slotje op... ;)
 
We krijgen 'm vast nog wel vol voordat Viccie hier is... die is vast boodschappen aan 't doen voor de pannekoeken meeting vanavond... O-)

Wanneer krijgen we trouwens die mooie groene Zed van jou eens in het echt te zien op een meeting? :+

Viccie is denk ik idd boodschappen doen :Y Ik moet eigenlijk ook bezig zijn B\ iets met de pc van mijn pa B| geen hol zin in :N en ook ff door theorieboek bladeren :P
 
We krijgen 'm vast nog wel vol voordat Viccie hier is... die is vast boodschappen aan 't doen voor de pannekoeken meeting vanavond... O-)

Wanneer krijgen we trouwens die mooie groene Zed van jou eens in het echt te zien op een meeting? :+

wanner er weer een meeting is :) , enig idee wanneer we weer gezellig met elkaar gaan rijden? :] :]
 
wanner er weer een meeting is :) , enig idee wanneer we weer gezellig met elkaar gaan rijden? :] :]
Ik in ieder geval volgend jaar pas weer als de nieuwe Zed er is... :9~

En verder ff het topic in de gaten houden... zijn nog wel regelmatig mini-meetings... denk dat de eerste grote rit volgend jaar is... maar daarvoor kan je ook even in het meeting topic kijken... ;)
 
Ik in ieder geval volgend jaar pas weer als de nieuwe Zed er is... :9~

En verder ff het topic in de gaten houden... zijn nog wel regelmatig mini-meetings... denk dat de eerste grote rit volgend jaar is... maar daarvoor kan je ook even in het meeting topic kijken... ;)

ik hou hem in de gaten, mocht de eerstvolgende pas in het voorjaar zijn dan heb ik er waarschijnlijk een paar nieuwe pijjes onder zitten }) }) (zit te denken aan Laser Duo Techs, zit volgens mij het mooiste geluid in)
 
ik hou hem in de gaten, mocht de eerstvolgende pas in het voorjaar zijn dan heb ik er waarschijnlijk een paar nieuwe pijjes onder zitten }) }) (zit te denken aan Laser Duo Techs, zit volgens mij het mooiste geluid in)
tja, wel hard in ieder geval... :+

Ik zou persoonlijk voor de Hotcams gaan als ik Laser zou nemen... O-)
Zit zelf een beetje richting Two Brothers te denken... of Remus... en ook de Laser staat hoog op het verlanglijstje... :9~

Jammer dat er niet eerder een meeting is, zou je een keer kunnen luisteren naar al die Z1000's met verschillende dempers... heb je toch wat meer informatie... ;)

Volgens mij rijden HollandKawa en Dnbok ook met lasers... weet alleen niet of ze de duotech hebben of de hotcam... :?
 
tja, wel hard in ieder geval... :+

Ik zou persoonlijk voor de Hotcams gaan als ik Laser zou nemen... O-)
Zit zelf een beetje richting Two Brothers te denken... of Remus... en ook de Laser staat hoog op het verlanglijstje... :9~

Jammer dat er niet eerder een meeting is, zou je een keer kunnen luisteren naar al die Z1000's met verschillende dempers... heb je toch wat meer informatie... ;)

Volgens mij rijden HollandKawa en Dnbok ook met lasers... weet alleen niet of ze de duotech hebben of de hotcam... :?

2 bros is idd :9~ :9~ :9~ , maar niet van db killers te voorzien volgens mij. en het geluid is mss wel een tikkeltje te :X

ik heb hier http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/316/1 naar alle dempers geluisterd en hoewel de remus volgens mij iets meer vermogen geeft vind ik de laser beter klinken. de bos demper is volgens mij de winnaar in de test qua prijs prestaties. maar ik hoef eigenlijk niet meer snelheid, ik wil meer herrie...

ik vraag me trouwens af of je wel hotcams voor de Z kan krijgen, ik zie overal alleen maar duo-techs in de aanbieding.
 
2 bros is idd :9~ :9~ :9~ , maar niet van db killers te voorzien volgens mij. en het geluid is mss wel een tikkeltje te :X

ik heb hier http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/316/1 naar alle dempers geluisterd en hoewel de remus volgens mij iets meer vermogen geeft vind ik de laser beter klinken. de bos demper is volgens mij de winnaar in de test qua prijs prestaties. maar ik hoef eigenlijk niet meer snelheid, ik wil meer herrie...

ik vraag me trouwens af of je wel hotcams voor de Z kan krijgen, ik zie overal alleen maar duo-techs in de aanbieding.
Volgens de website van Laser wel voor de Z750... dus ik denk ook wel voor de Z1000... edit: dus niet... alleen voor de Z750... hmmm... bijzonder... :?

Ik kan me van de meetings herinneren dat de Remussen van Z1000 Muis en de X-Gen pijpen van AdZ1000 de meeste indruk hebben achtergelaten... O-)

Ik vind het van de TwoBros idd ook wel een nadeel dat er niet echt een dB killer is... en prijs weet ik ook nog niet... maar op de website stond volgens mij nog wel iets om 'm wat zachter te laten klinken... scheelde 2 of 3 dB volgens mij...
 
Zo'n ding... kost iets van 20 dollar...

005-p1_web.jpg


Description: Our P1 PowerTipTMsound suppressor is a recommended accessory for our exhaust systems with M2 outlets. A straight-through sound diffuser, the TBR PowerTip quiets the pipe by 2 to 3 dB while actually adding measurable HP gains at the top of the powerband.

Easy to install - simply unbolt your existing M series endcap, drop in the P1 and reassemble.

Note: Only intended for use with our M series canister outlets
 
Volgens de website van Laser wel voor de Z750... dus ik denk ook wel voor de Z1000... edit: dus niet... alleen voor de Z750... hmmm... bijzonder... :?

Ik kan me van de meetings herinneren dat de Remussen van Z1000 Muis en de X-Gen pijpen van AdZ1000 de meeste indruk hebben achtergelaten... O-)

Ik vind het van de TwoBros idd ook wel een nadeel dat er niet echt een dB killer is... en prijs weet ik ook nog niet... maar op de website stond volgens mij nog wel iets om 'm wat zachter te laten klinken... scheelde 2 of 3 dB volgens mij...

ik weet ook nog niet welke het gaat worden, die laser extreme pijpen zien er ook leuk uit (als dat plaatje geen fotoshop is dan)... 2 bros worden voor de z ook vaak nieuw op ebay aangeboden uit de vs (niet op het moment helaas) zag ze laatst voor de zelfde prijs als de lasers.
 
ik weet ook nog niet welke het gaat worden, die laser extreme pijpen zien er ook leuk uit (als dat plaatje geen fotoshop is dan)... 2 bros worden voor de z ook vaak nieuw op ebay aangeboden uit de vs (niet op het moment helaas) zag ze laatst voor de zelfde prijs als de lasers.
Da's ook een goeie ja... zal ff Ebay in de gaten gaan houden daarvoor... :+
Thanks!

Ik vond 'm er ook mooi uit zien ja, die Extreme...
alleen volgens mij nog niets daarvan op de site van Laser... B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan