nieuw stuur vt 500

17 sep 2003
39
0
Riethoven
Ik wil op mijn shadow 500 een nieuw stuur omdat het orgineel toch niet echt super is. Zo'n mooi breed stuur is echt super! Maar ik vroeg me af of dat geen problemen geeft. Ik heb nl. geen risers op mijn balhoofdplaten, maar zo'n achterlijk "blokje" waar 4 zekeringen op zitten. Nu ben ik bang dat mijn stuur dus tegen mijn tank aan komt en daar voor een paar lelijke deuken gaat zorgen...

Heeft iemand ervaringen met iets dergelijks??

alvast bedankt.
 
Er zitten nu al wel andere spiegels op, maar verder ziet het er nu zo uit:
full
 
das toch simpel, je ploft naar de sturenboer, zoekt iets uit wat je bevalt en houdt het erbij om te kijken of het goed gaat.......

denk ook ff aan de hoek van je rempotje en lengte van je kabels etc.
 
kun je makkelijk een breed stuur op zetten, zit et zelde als bij een 1100 shadow zo te zien en daar heb ik er ook een van een meter op zitten :Y
 
Je zou een breed cross-stuur kunnen nemen. Een gewone dragbar of flyerbar gaat je zonder andere risers niet lukken.....
 
gewoon een spuitbus hittebestendige radiatorlak (matzwart) kopen bij de gamma. ziet het ding er meteen heel anders uit })

full
 
Mijn ex schoon moeder heeft het anders om gedaan, die had een breed stuur op d'r VT500, maar vond het bagger rijden, en heeft er zo'n origineel stuurtje op gezet (nou ja, d'r man dan) en nu rijd ie veel fijner..
Stuurtje ligt nog steeds bij ze in de schuur
 
Onderstaande foto is de T-bar die op mijn VT600C zit. Het is niet zo recht als het eruit ziet; de handlebars zitten iets naar je toegeknikt.
full

Neem via het forum van de Shadow MC even kontakt op met Funske, die heeft altijd wel wat liggen of weet wel ergens wat te liggen.
 
Ik heb een redelijk vlak stuur op mijn VT500. Tis wel een Ascot maar dat is allemaal hetzelfde. De armaturen komen net niet tegen de tank aan maar het is dan ook wel een redelijk smal stuur (of is de Ascot tank breder dan de custom uitvoering :Y ). Zelf vind ik het stukken lekkerder rijden en er sowieso beter uitzien. Mzzls,Rob.
 
Terug
Bovenaan Onderaan