't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zijn Benelli TNT spiegels. Je kunt ze hier niet kopen:

http://www.marcomoto.nl/universeel/stuurspiegels/far5499.html

:9

Over die twee koplampen die gelijk branden, dat was vroeger verboden maar nu niet meer, dus laat maar lekker branden ;)
Zijn ze breder dan de originele?

Misschien een fototje waar je ze tegen elkaar houdt.

Ik vind ze prachig maar ben nogal breedgeschouderd en heb echt nood aan spiegels die breder komen dan de originele
 
Op de site van Brabant Motors in Grave bieden ze ook spiegelverlengers aan.

Iemand hier ervaring daarmee? Lijkt me nemelijk wel wat, want bij de huidige spiegels zie ik vrijwel alleen mijn (brede :P ) schouders. :N
 
Op de site van Brabant Motors in Grave bieden ze ook spiegelverlengers aan.

Iemand hier ervaring daarmee? Lijkt me nemelijk wel wat, want bij de huidige spiegels zie ik vrijwel alleen mijn (brede :P ) schouders. :N

nope, geen ervaring mee, maar ik ga er denk ik zelf van die bar-endspiegeltjes opzetten. Die schijnen goed zicht naar achteren te bieden. Ik heb ze ook al op de 2005 triple gezien en ze stonden erg goed :9
 
Heb ik ff dit hele topik gemist zeg. Triumph zit weer helemaal bovenin de boom met de nieuwe triple lees ik! Net op het moment dat ik de ouwe weg wil doen. Dus voor wie de voorganger van de huidige goed genoeg vind... Zie signature voor link.

Dit is geen smerige verkoop post gasten, ik wil alleen alleen een Triple rijder to be de kans om mijn motor te kopen niet ontzeggen. ;)

full
 
Heb ik ff dit hele topik gemist zeg. Triumph zit weer helemaal bovenin de boom met de nieuwe triple lees ik! Net op het moment dat ik de ouwe weg wil doen. Dus voor wie de voorganger van de huidige goed genoeg vind... Zie signature voor link.

Dit is geen smerige verkoop post gasten, ik wil alleen alleen een Triple rijder to be de kans om mijn motor te kopen niet ontzeggen. ;)

(Afbeelding)
Mooi ding, zo'n pracht fiets verkoop je toch niet, zonde man! Zit er trouwens een demper op je fiets, zie hem niet _O-
Succes met de verkoop. Gaat je zeker lukken!
 
Dit is geen smerige verkoop post gasten, ik wil alleen alleen een Triple rijder to be de kans om mijn motor te kopen niet ontzeggen. ;)

(Afbeelding)

Whoeha,
ik heb net mijn 1150 GS Adventure ( met heel veel goedies) verkocht omdat ik vermogen miste.Op de Triple kan je zoveel meenemen als je nodig hebt.
Je kan wel heel veel spullen op zo`n BMW meenemen,veel suc6 met je keuze.

Ik zou de triple niet wegdoen maar een paar Orlieb tassen kopen en een grote rol. Dan heb je alles en eventueel nog een tanktas erbij.Een motor met veel bagage ruimte nodigt ook uit tot `te` veel meenemen. Uiteindelijk gaat het gewicht je dan weer tegenstaan . Ik heb 10 jaar( met veel plezier) op een GS gereden.

Jordanie (Petra voor de liefhebbers)
14845290-O.jpg.jpg


Syrie
21922984.1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zijn ze breder dan de originele?

Misschien een fototje waar je ze tegen elkaar houdt.

Helaas, brede, die spiegels liggen al ergens netjes ingepakt nieuw te wezen ;)
Maar als ik even de meetlat erbij pak, dan steken de TNT spiegels zo'n 8 cm uit buiten de trillingdempers aan het stuur.
 
Heb ik ff dit hele topik gemist zeg. Triumph zit weer helemaal bovenin de boom met de nieuwe triple lees ik! Net op het moment dat ik de ouwe weg wil doen. Dus voor wie de voorganger van de huidige goed genoeg vind... Zie signature voor link.

Dit is geen smerige verkoop post gasten, ik wil alleen alleen een Triple rijder to be de kans om mijn motor te kopen niet ontzeggen. ;)

full


:}

Mooooi! Precies hoe ik hem wil hebben. Waarom doe je hem weg?
Als ik mijn 748 weg heb...
 
zoals jullie wel weten, moet mijn tripletje woensdag gekeurd worden bij de rdw. Nou was ik hem vandaag nog een keer aan het controleren of alles het deed en of dat alles origineel was, kwam ik erachter dat beide koplampen branden bij normale verlichting (dimlicht)? Mag dat? en is dat standaard bij de triple? :?
Ik heb het namelijk wel voor de zekerheid alvast veranderd naar 1 brandende koplamp bij dimlicht en 2 brandende koplampen bij grootlicht.
Ik had bij mijn vorige motor ook dubbel brandende koplampen, maar dat was in ieder geval niet standaard...
Het 2005-model heeft typegoedkeuring voor 2 brandende koplampen met dimlicht, die van jou niet, dus 't is maar goed dat je dat ff hebt veranderd.
 
Triumph zit weer helemaal bovenin de boom met de nieuwe triple lees ik! Net op het moment dat ik de ouwe weg wil doen. Dus voor wie de voorganger van de huidige goed genoeg vind... Zie signature voor link.

[me]Sparxx vind de oude veel mooier dan de nieuwere 2002-2005 modellen :Y
[/me]


Heb hetzelfde met de Duc.. oudere mooier dan de nieuwere *D
 
:}

Mooooi! Precies hoe ik hem wil hebben. Waarom doe je hem weg?
Als ik mijn 748 weg heb...


Weet ik, jij hebt ook al gereageerd in m'n verkoop topic... Maar fijn dat je hem nog steeds mooi vind. Morgenavond komt er iemand kijken!

Ik doe hem weg omdat ik toch wat meer toerfiets wil dan de triple. En jawel, je kunt op de triple ook mooie trips maken (ook wel gedaan natuurlijk). Maar je wilt ook afentoe wat anders hè.
 
Gefeliciteerd met je fiets! :}

1. Alleen in 2001 hebben die afgrijselijke chromen spiegels er op gezeten, dus je hebt net pech.
Wat dacht je van deze van Roadracing (had ze ook al op de vorige Triple zitten) :?
(Afbeelding)

2. Geen idee wat 't is, maar is volgens mij nix aan de hand: Heb it altijd gehoord op al m'n Triples.

3. Door je dealer laten doen O-) ......'t is inderdaad 'n kloteklussie!!

Thanks mate. Enig idee waar ik die speigels kan krijgen ..uhh kopen?
 
Weet ik, jij hebt ook al gereageerd in m'n verkoop topic... Maar fijn dat je hem nog steeds mooi vind. Morgenavond komt er iemand kijken!

Ik doe hem weg omdat ik toch wat meer toerfiets wil dan de triple. En jawel, je kunt op de triple ook mooie trips maken (ook wel gedaan natuurlijk). Maar je wilt ook afentoe wat anders hè.

En ik doe de 748 o.a. weg omdat ik wat meer een toerfiets wil rijden :)
Een wat comfortabeler zitpositie en meer een stadsfiets that is..
 
Jammer dat ze al verkocht zijn,heb nl. een probleem met m,n schijven,
ben dus opzoek naar nieuwe.
Waren ze in Duitsland goedkoper dan bij Holland Motorsport??

Jazeker! Ik ga je alleen niet aan mijn verkoper helpen, want die Schweinhunden hebben mij mooi laten barsten toen ik vertelde dat ze bij mij niet pasten :( Ik moest zelf maar effe vulringetjes laten maken ofzo. Die gasten sporen echt niet |(
Maar als ze passen, zijn die Galfer schijven wel heel erg mooi :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan