't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, kan gebruikt worden voor de belgische platen volgens mij: de houder is smaller dan de nederlandse plaat, en omdat de belgische platen langer zijn maakt de lengte van de houder niets uit.

Heb geen piccie zonder plaat :N , sorrie!
Waar bevindt Brabant Motors zich? Hebben ze dat zelf gemaakt of kan ik in Belgie ook een onvoerder vinden?
 
Pina komt je achterwiel met diep inveeren niet tegen je kentekenplaat?ik zou hem iets schuiner plaatsen staat wat beter denk ik

(maar ja ik heb het nog niet in het echt gezien ;) )
 
Pina komt je achterwiel met diep inveeren niet tegen je kentekenplaat?ik zou hem iets schuiner plaatsen staat wat beter denk ik

(maar ja ik heb het nog niet in het echt gezien ;) )
Fotootje van schuin van achter??? Vervolgens je schoonmoeder achterop voor het inveren... kunnen we het goed zien. Effe checken ;)
 
@ Pina

Gave mods (met name dat tupperware potje wat nu van je stuur af is en vervangen is voor het echte materiaal ) Ik ga ervan uit dat ik de 25e de mods in het echie zie *O*
 
nieuwe plaatjes:

Triumph%20Speed%20Triple%202.jpg


Triumph%20Speed%20Triple.jpg


:9
 
Als je nou in NL woonde kwam ik zó effe me S4tjuh langsbrengen hoor *D

Enne Pina, Ik ben eerst he! ;)

maar voorlopig zal ik het zelf met WD-40 doen...*zucht* hehe
Ja, ik ben een heer, dus jij mag eerst hoor! ;)
Waar bevindt Brabant Motors zich? Hebben ze dat zelf gemaakt of kan ik in Belgie ook een onvoerder vinden?
Zit in 't plaatsje Grave (Brabant), en die hebben dit zelf laten produceren zover ik weet. Je kan echter jou dealer vragen het bij hen te bestellen voor je (betaal je alleen de verzendkosten extra). 't Is een officiele Triumph-dealer, dus staat op de dealer-lijst.

Pina komt je achterwiel met diep inveeren niet tegen je kentekenplaat?ik zou hem iets schuiner plaatsen staat wat beter denk ik

(maar ja ik heb het nog niet in het echt gezien ;) )
Staat schuin genoeg hoor :Y .......kom maar 'n keer kijken :W
Fotootje van schuin van achter??? Vervolgens je schoonmoeder achterop voor het inveren... kunnen we het goed zien. Effe checken ;)
L :+ L
@ Pina

Gave mods (met name dat tupperware potje wat nu van je stuur af is en vervangen is voor het echte materiaal ) Ik ga ervan uit dat ik de 25e de mods in het echie zie *O*
Thanx!! :}

Ja, 25e moet lukken als de weergoden ons gunstig gezind zijn! 8-)
 
full


tsja... Het blijft nog even behelpen, aangezien ik er nog ruim 1,5 week alleen maar naar mag kijken :+

Hoe houden jullie alle hoeken en gaten eigenlijk schoon. Ik ben een fiets met kuipen gewend, dat was lekker makkelijk :?
 
sjemig wat gaat dat nieuwe topic snel zeg ;) ,niks dat ik voor een triple heb gekozen maar ben meteen aangewezen 1 van de meest actieve topics bij te houden
8-) 8-)

ES3 mooie plaatjes hoor(jouw plaatje ook hoor Pina :9 ,en je motor natuurlijk hehe)
 
(Afbeelding)

tsja... Het blijft nog even behelpen, aangezien ik er nog ruim 1,5 week alleen maar naar mag kijken :+

Hoe houden jullie alle hoeken en gaten eigenlijk schoon. Ik ben een fiets met kuipen gewend, dat was lekker makkelijk :?
Met kuip is een motor juist moeilijker schoon te houden: je kan dan zowat niet achter de kuip komen :+
 
sjemig wat gaat dat nieuwe topic snel zeg ;) ,niks dat ik voor een triple heb gekozen maar ben meteen aangewezen 1 van de meest actieve topics bij te houden
8-) 8-)

ES3 mooie plaatjes hoor(jouw plaatje ook hoor Pina :9 ,en je motor natuurlijk hehe)
Zal m'n vriendin nooit meer in beeld brengen, ze schijnt de boel toch 'n beetje af te lijden van waar 't toch eigenlijk om gaat!! :+

Tijd voor 'n piccie van m'n vorige Speed Triple dan maar:
full


Bekend modelletje jm? :]
 
S4 mensen, ik wil een hugger kopen omdat me bike echt
goor is geworden, heeft een van jullie er eentje (zwart)
en wat kostte die van jou?


heb mijn hugger gister opgehaald en erop gezet, is hetzelfde materiaal als dat kunststof van de achterkant en is er simpel op te zetten € 119.- (bij Safe)
3 boutjes op de achterbrug en 1 op het kettingscherm.

gr. peet
 
heb mijn hugger gister opgehaald en erop gezet, is hetzelfde materiaal als dat kunststof van de achterkant en is er simpel op te zetten € 119.- (bij Safe)
3 boutjes op de achterbrug en 1 op het kettingscherm.

gr. peet

Thanx voor je reactie! Valt nog mee dan, dacht dat het € 200 zou gaan kosten.
Ik moet toch nog langs Safe vanmiddag, voor me zwarte LSL Crashpads 8-) , dus dan ga ik daar gelijk ook ff voor kijken/vragen!

PS Wat voor merk is het?
 
Laatst bewerkt:
Stuurt ook nog lekker :Y (lesmotor van mij geweest) vind wel datie veel trilt alleszins die waar ik op gelesd heb in vergelijking met mijn s4 he ja is ook een 4 cil tegenover een 2


tsja het is natuurlijk geen triple (wat toch een van m'n favoriete bikes blijft) maar heb momenteel geen budget voor iets anders (ben maar arme student :) ) en heb toch nog te weinig rijervaring om met dat soort power om te gaan...

maar zolang ik me ermee amuseer zie ik ook weinig reden om hem weg te doen...

ps die trillingen heb ik niet veel last van
:]
 
hela,

sinds korte tij d in het bezit van een zwarte S3 uit 2001.

Vraagjes:
1. Zoek wat anders dan die vreselijke chromen spiegels.. ideeen anyone?
2. Als ik gekoppeld rij (dus koppeling niet ingeknepen) hoor ik een tikkend geluid uit het blok, anders dan tikkende kleppen..any clue?
3. handigheidjes voor het stellen van de ketting ?

Thanks!
 
Zal m'n vriendin nooit meer in beeld brengen, ze schijnt de boel toch 'n beetje af te lijden van waar 't toch eigenlijk om gaat!! :+

Tijd voor 'n piccie van m'n vorige Speed Triple dan maar:
[ zeer mooi piccie ]

Bekend modelletje jm? :]

:} :} :} :} :9~ :9~ :9~
ZEER MOOI!!!!
shit, nou ligt m;n toetsenbord weer vol met kwijl...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan