't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het met de grondspeling van de triple 2002-2004? Ik dacht dat je zo ongeveer nooit iets aan de grond reed... Maar heb vandaag de grote poetsbeurt aan mijn nieuwe liefde gegeven, en toen kwam ik erachter dat de vorige eigenaar de bellypan een keer aan de grond heeft gereden :?

Was de vorige eigenaar zo'n giga goede rijder of komt het vaker voor? (gelukkig is er voor de rest nergens een krasje oid te zien *D )

Pina, ik zag dat jij bij je 2004model ook de taartschep had verwijderd. Heb je daar gewoon de zaag ingezet of heb je alles er netjes onderuit geschroefd en een undertray gezet? Trouwens, mooie combi zo, de nummerplaat met die knippertjes aan de achterkant :}
 
Thanx voor je reactie! Valt nog mee dan, dacht dat het € 200 zou gaan kosten.
Ik moet toch nog langs Safe vanmiddag, voor me zwarte LSL Crashpads 8-) , dus dan ga ik daar gelijk ook ff voor kijken/vragen!

PS Wat voor merk is het?

Het is origineel Triumph....maar ik weet niet of ie ook op een S4 past.....

446576084yyQpBd_ph.jpg

446575553pdBQks_ph.jpg
 
Laatst bewerkt:
WD-40 ;)


S4 mensen, ik wil een hugger kopen omdat me bike echt
goor is geworden, heeft een van jullie er eentje (zwart)
en wat kostte die van jou?


Heb een rear hugger erop zitten, koste 180 euro dacht ik. Hij is te monteren zonder het achterwiel te demonteren maar je kunt er ook voor kiezen om hem te laten plaatsen bij de eerst volgende banden wissel.

img00070ad.jpg


hugger8hp.jpg


img00129hr.jpg
 
Je amuseren is idd het belangrijkste :] (heb ook nog niet veel ervaring) heb sinds vandaag mij rbw :] *O*
tsja het is natuurlijk geen triple (wat toch een van m'n favoriete bikes blijft) maar heb momenteel geen budget voor iets anders (ben maar arme student :) ) en heb toch nog te weinig rijervaring om met dat soort power om te gaan...

maar zolang ik me ermee amuseer zie ik ook weinig reden om hem weg te doen...

ps die trillingen heb ik niet veel last van
 
Laatst bewerkt:
Thanx voor je reactie! Valt nog mee dan, dacht dat het € 200 zou gaan kosten.
Ik moet toch nog langs Safe vanmiddag, voor me zwarte LSL Crashpads 8-) , dus dan ga ik daar gelijk ook ff voor kijken/vragen!

PS Wat voor merk is het?

Die van Peet kost 119 euro en zoveel zou het een origineel achterspatbord voor een 1050 S4 ook gaan kosten.
Deze Triumph zou in september leverbaar worden. Die van mij staat helaas nog steeds in back-order (maar ik heb het ook nog niet nagevraagd of ie toevallig al binnen is).
 
Heb vandaag bij de dealert een blauwe s4 zien staan :Y .
Vind dat echt een lelijk kleur :N vond dat al op de plaatjes maar int echt is het nog een tikkeltje lichter blauw maar echt niet mooi,ofwel een coole zwarte kleur ofwel dat frisse groene kleurtje maar blauw = :r vind de blauwe triple dan wel weer mooi :Y
 
hela,

sinds korte tij d in het bezit van een zwarte S3 uit 2001.

Vraagjes:
1. Zoek wat anders dan die vreselijke chromen spiegels.. ideeen anyone?
2. Als ik gekoppeld rij (dus koppeling niet ingeknepen) hoor ik een tikkend geluid uit het blok, anders dan tikkende kleppen..any clue?
3. handigheidjes voor het stellen van de ketting ?

Thanks!
Gefeliciteerd met je fiets! :}

1. Alleen in 2001 hebben die afgrijselijke chromen spiegels er op gezeten, dus je hebt net pech.
Wat dacht je van deze van Roadracing (had ze ook al op de vorige Triple zitten) :?
full


2. Geen idee wat 't is, maar is volgens mij nix aan de hand: Heb it altijd gehoord op al m'n Triples.

3. Door je dealer laten doen O-) ......'t is inderdaad 'n kloteklussie!!
 
:} :} :} :} :9~ :9~ :9~
ZEER MOOI!!!!
shit, nou ligt m;n toetsenbord weer vol met kwijl...
:+
Hoe zit het met de grondspeling van de triple 2002-2004? Ik dacht dat je zo ongeveer nooit iets aan de grond reed... Maar heb vandaag de grote poetsbeurt aan mijn nieuwe liefde gegeven, en toen kwam ik erachter dat de vorige eigenaar de bellypan een keer aan de grond heeft gereden :?

Was de vorige eigenaar zo'n giga goede rijder of komt het vaker voor? (gelukkig is er voor de rest nergens een krasje oid te zien *D )

Pina, ik zag dat jij bij je 2004model ook de taartschep had verwijderd. Heb je daar gewoon de zaag ingezet of heb je alles er netjes onderuit geschroefd en een undertray gezet? Trouwens, mooie combi zo, de nummerplaat met die knippertjes aan de achterkant :}
Grondspeling is ruim voldoende, maar ik heb (buiten de steppies) toch ook wel eens 't rempedaal aan de grond gekregen op 't circuit.
Met 2004-model niet met bellypan op 't circuit geweest, maar heb 'm op straat in ieder geval niet aan de grond gekregen. 't Schijnt echter wel te kunnen hoor, was namelijk ooit kritiek van 'n duitse journalist op de bellypan (toen-ie er voor 2004 standaard op kwam te zitten).

Had er netjes een undertray van Ermax onder gezet. Deze kan je kopen met of zonder led-knippers. Vond de led-knippers heel mooi weggewerkt, dus die maar aangeschaft.
Die knippers bleken uiteindelijk zowat niet te zien (levengevaarlijk)!!.
Werd vooral duidelijk toen ik tijdens de Isle of Man TT lekker rondjes aan 't knallen was, maar op een gezette tijden de route af wilde terwijl iedereen gruwelijk aan 't gassen was! :(
Heb toen later de knippers verwijderd (en kleine carbon plaatjes op de gaatjes geplakt), en kleine knippers aan de kentekenplaat bevestigd.
 
Grondspeling is ruim voldoende, maar ik heb (buiten de steppies) toch ook wel eens 't rempedaal aan de grond gekregen op 't circuit.
Met 2004-model niet met bellypan op 't circuit geweest, maar heb 'm op straat in ieder geval niet aan de grond gekregen. 't Schijnt echter wel te kunnen hoor, was namelijk ooit kritiek van 'n duitse journalist op de bellypan (toen-ie er voor 2004 standaard op kwam te zitten).

Had er netjes een undertray van Ermax onder gezet. Deze kan je kopen met of zonder led-knippers. Vond de led-knippers heel mooi weggewerkt, dus die maar aangeschaft.
Die knippers bleken uiteindelijk zowat niet te zien (levengevaarlijk)!!.
Werd vooral duidelijk toen ik tijdens de Isle of Man TT lekker rondjes aan 't knallen was, maar op een gezette tijden de route af wilde terwijl iedereen gruwelijk aan 't gassen was! :(
Heb toen later de knippers verwijderd (en kleine carbon plaatjes op de gaatjes geplakt), en kleine knippers aan de kentekenplaat bevestigd.

Ik zal eens gaan kijken naar zo'n undertray (zonder geintegreerde
knipperlichtjes :+ ) Al vind ik de taartschep nog niet eens zo heel lelijk. Je kan het veel slechter treffen. Kijk bijv. maar eens naar de taartschep van een susuki SV :r :r
 
Ik zal eens gaan kijken naar zo'n undertray (zonder geintegreerde
knipperlichtjes :+ ) Al vind ik de taartschep nog niet eens zo heel lelijk. Je kan het veel slechter treffen. Kijk bijv. maar eens naar de taartschep van een susuki SV :r :r
Ja, ik vind 'm ook wel meevallen, maar ziet er toch echt beter uit als-ie er af is hoor!!
Ermax undertrays zijn via de meeste dealers wel te leveren, maar er zullen ook nog wel van andere merken te krijgen zijn.
 
Hoop ik ook :] ben juist bijna v/d baan gereden door een dom wicht in een saab :(
Ik was een bocht aan het nemen aan 90 (voorrangsweg) en dat wijf rijdt gewoon de baan op zonder te kijken |( ik moest naar links uitwijken tot op de wegstrook voor de tegenliggers (zat mss 10cm plaats tussen mij en de voorbumper v/d saab :o ) en hem dan naar rechts gooien om de bocht nog te kunnen halen, ben wel blij dat ik niet geremd heb anders zat ik hier nu niet :Y
Gefeliciteerd!!!!!!!!!
(Afbeelding)


Dat je nog maar veel kilometers mag maken in de nadagen van het zomerseizoen :Y
 
Heb vandaag bij de dealert een blauwe s4 zien staan :Y .
Vind dat echt een lelijk kleur :N vond dat al op de plaatjes maar int echt is het nog een tikkeltje lichter blauw maar echt niet mooi,ofwel een coole zwarte kleur ofwel dat frisse groene kleurtje maar blauw = :r vind de blauwe triple dan wel weer mooi :Y

Oef, gelukkig heb ik het twee keer gelezen, voor ik iets kwaadaardigs ging schrijven... O-)
 
thx wil ook lekker veel kilometers maken :] maar niet te veel want ben maar een arme student :+

van harte *O* (trouwens niet iedereen doet zn benzinedop van het koekblik op slot ;) )catch my...

Pina,mocht je nog wat tijd hebben wil jij dan een close-upje maken van je hoes met de tas en bevestiging(foto mag vergezeld van vrouwelijk schoon hehe).
ben zelf serieus van plan aankomend jaar naar isle man te gaan,heb je nog nuttige tips o.i.d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan