't grote Triumph Speed Triple/Speed Four-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien het een helmen-topic wordt, doe ik ook wel mee ;)

Allereerst 3 gebruikte helmen aan de muur (tja, elke 4 jaar trouw een nieuwe helm, he).
Het oplettende lezertje heeft al gezien dat de linker Roulette Green is, en dat klopt, want die heb ik gelijk met mijn toenmalige Daytona T595 in die kleur laten spuiten *D

full
 
En hier dan mijn huidige helmen:
Links de klaphelm, voor touren en mede voor op mijn skoetah.
Rechts de stilste helm ter wereld, geen oordoppen meer nodig en met ingebouwde zonneklep. Lekker helmpie dus voor snelweg en circuitgebruik :Y

Op de achtergrond nog wat praktijkfoto's met wat helmen (op de bovenste foto na dan ;) )

full
 
Effe een Tripletje tussen al die helmen door. Fotootje van vanmiddag toen ik terug kwam van een heerlijk rondje Noord Holland...
full
 
He, jammer dat je het helmen topic wreed verstoort :(

O nee, Triumph Speed Triple/Speed Four-topic :o :X

Ik denk dat je wel genoten hebt vanmiddag ;)
 
Was TOP!!! Het weer viel ook mee. Wel oppassen, sommige stukjes dijk waren GLIBBERIG!!! Mocht nog niet voluit maar kon de 1200 Bandit van een maatje makkie bijhouden ;)

PS Verstoor ik weer iets, sorry O-)
 
Aangezien het een helmen-topic wordt, doe ik ook wel mee ;)

Allereerst 3 gebruikte helmen aan de muur (tja, elke 4 jaar trouw een nieuwe helm, he).
Het oplettende lezertje heeft al gezien dat de linker Roulette Green is, en dat klopt, want die heb ik gelijk met mijn toenmalige Daytona T595 in die kleur laten spuiten *D

(Afbeelding)


Volgens mij bood je die groene helm toendertijd te koop aan op
marktplaats inclusief mooie actiefoto,klopt dat???
 
He, jammer dat je het helmen topic wreed verstoort :(

O nee, Triumph Speed Triple/Speed Four-topic :o :X

Ik denk dat je wel genoten hebt vanmiddag ;)
L :+ L
Was TOP!!! Het weer viel ook mee. Wel oppassen, sommige stukjes dijk waren GLIBBERIG!!! Mocht nog niet voluit maar kon de 1200 Bandit van een maatje makkie bijhouden ;)

PS Verstoor ik weer iets, sorry O-)
Nee hoor, je verstoort nix! ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook op het circuit zijn dit zeer goede banden :} (1:40 op Assen, nieuwe circuit)
Héééééle mooie tijd!!!!!! :}

Aan de foto's aan je muur te zien heb je dan ook zeer regelmatig de circuits bezocht, maar blijft mooi :Y
 
Aangezien het een helmen-topic wordt, doe ik ook wel mee ;)

Allereerst 3 gebruikte helmen aan de muur (tja, elke 4 jaar trouw een nieuwe helm, he).
Het oplettende lezertje heeft al gezien dat de linker Roulette Green is, en dat klopt, want die heb ik gelijk met mijn toenmalige Daytona T595 in die kleur laten spuiten *D

(Afbeelding)
Heeft die groene T595 ooit op de RAI of de beurs in Utrecht gestaan?.....Weet zeker dat er daar eentje stond :Y
Volgens mij bood je die groene helm toendertijd te koop aan op
marktplaats inclusief mooie actiefoto,klopt dat???
Nou ES3, dan willen we dat actie-piccie hier ook wel ff zien hoor :Y
 
K3
We wilden morgen (rond 17uur) richting Lisse komen als jij tijd hebt.
Laat het aub even weten :]
jammer van het slotje > hoe meer hoe beter dacht ik
 
Was gewoon nieuwsgierig (dacht dat alle triumphs fabrieks af bridgestones gemonteerd kregen) Zitten nu BT-010 op bij mij maar heb ook al een setje MPP's liggen (veel positieve mensen over dit rubber :Y ) tip/spammodus koop je banden bij Op maandag 12 september 2005 08:56 schreef K3 het volgende:
[...]
Bedankt! Zaten er af-fabriek op toen ik hem ging halen bij Stan. Sturen SUPER op de openbare weg. Circuit weet ik nog niet in combinatie met de Triple...[/quote]
 
Was gewoon nieuwsgierig (dacht dat alle triumphs fabrieks af bridgestones gemonteerd kregen) Zitten nu BT-010 op bij mij maar heb ook al een setje MPP's liggen (veel positieve mensen over dit rubber :Y ) tip/spammodus koop je banden bij www.rodamoto.net dacht dat een setje MPP's maar 230€ meer kosten incl verzendkosten :} *O*
Is inderdaad altijd Bridgestone geweest, maar vanaf dit jaar Michelin.

Bedankt voor de tip, maar heb er net vorige week een nieuwe onder laten leggen (ben nu met de 2e voorband en 3e achterband bezig sinds eind maart |( ).
 
K3
We wilden morgen (rond 17uur) richting Lisse komen als jij tijd hebt.
Laat het aub even weten :]
jammer van het slotje > hoe meer hoe beter dacht ik
K3 komt van origine uit Lisse, waar woont tegenwoordig in Haarlem.
Pina is nog steeds Lisser, maar heeft helaas geen tijd :N


Denk dat 't slotje op z'n topic wel beter is (helaas voor K3), want ik denk toch dat we meer hebben aan één centraal topic.
 
Woensdag ga ik naar Assen en ben pas Donderdag terug.
Laatse Race van dit jaar 8-)
Veel plezier, en hou deze keer op Assen de boel heel!!!! :Y

Hou ging 't trouwens afgelpen week op Zandvoort met de endurance? :] .....nog in de prijzen gevallen? :?
 
Haarlem is natuurlijk ook prima, we komen uit Nijmegen, dus dat extra stukje kan dan ook geen kwaad meer. ieg bedankt Pina. Trouwens ik had die koffie wel een andere keer gedronken
:}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan