Harman´s way..

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
harman_mag_19.jpg

harman_mag_20.jpg

harman_mag_21.jpg

harman_mag_22.jpg


okee, ik heb ze gejat van www.dbbp.com maar ik wilde dit niemand onthouden, die voorvork, dat blok......rrrrrrrrrrrrrrr, en als iemand nog zo´n originele Harman voorvork te koop weet.....ik hou me aanbevolen.. :9~ :9~
 
Dank je wel voor het delen van deze fraaie ploaties. Je bent een brenger van schoonheid en vreugde. :9

Maar nu kan ik me vergissen, maar staat het voorwiel niet een beetje scheef in de vork ?
 
Ja toch, als je de kleurenfoto van het vooraanzicht bekijkt... Maar goed, boeit ook allemaal niet, ziet er gewoon tofjes uit.
 
http://www.roadrat.biz/id18.html

Op bovenstaande site kan je zulke vorken kopen. Wel even geluid aan hebben ook een passend muzakje erbij. :Y

/edit/ voor de lieve prijs van $ 1495,- excl. shipping / kan je volgens mij best zelf ook wel wat radiatorbuisjes aan elkaar plakken. :X
 
Quotes van hun site;

Mark E: "I can't believe it! I took the bike up that steep, bumpy driveway and it rode better than the inverted fork on my Pitbull. I jammed it to 120mph and it never felt the least bit squirrelly...incredible."

Johnny M: "I can't believe this is my bike...it rides like a bicycle at low speeds...at 135 mph, it doen't even wiggle! Corners great, and it's as smooth as silk."

hmm, kunnen die choppers dan zo hard ??
 
http://www.roadrat.biz/id18.html

Op bovenstaande site kan je zulke vorken kopen. Wel even geluid aan hebben ook een passend muzakje erbij. :Y

/edit/ voor de lieve prijs van $ 1495,- excl. shipping / kan je volgens mij best zelf ook wel wat radiatorbuisjes aan elkaar plakken. :X
cool zeg, ze zien er inderdaad bijna hetzelfde uit, bijna....

wel fijn om te weten dat er aan te komen is iig...danku...
 
Qua choppers en andere 'oude meuk' shovels, knuckels etcetera) hebben we zeker dezelfde smaak Dr bral! Mag dan wel op een fantastische fireblade rijden (voor mij echt het summum op dit moment), maar als ik later oud en misschien wijs ben komt er ooit wel een keer een chopper (en dan natuurlijk geen jap!). Gave foto's in ieder geval!
 
Qua choppers en andere 'oude meuk' shovels, knuckels etcetera) hebben we zeker dezelfde smaak Dr bral! Mag dan wel op een fantastische fireblade rijden (voor mij echt het summum op dit moment), maar als ik later oud en misschien wijs ben komt er ooit wel een keer een chopper (en dan natuurlijk geen jap!). Gave foto's in ieder geval!
als ik geld genoeg had hield ik er ook gewoon een GSX R 1100 bij hoor, maar ja....
 
Wel een 'smood' vorkje!

De rest vinnik meuk. En ik maar denken dat er alleen maar mooie dingen in '64 zijn geboren.......
 
K'eb er één...15" over Harman...allé, ik HAD er één, heb'em geruild met een goede vriend van me, ook omdat ik er nog eentje op het oog heb...die hou ik dan zelf Bral ! ;) :Y
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan