Is dit wat?

Waren toch nog vakantie-plannen...

Maar serieus, Nitro, als Amen-eigenaar, herken je zo'n frame ?

Had eerst het idee om van de CB een classic-racer te maken, maar volgens mij doet iedereen dat al, dus dan maar een chop. Was niet van plan om nu al te beginnen, maar dit is wellicht een aardig startpunt.

Shipment is ook wel te regelen toch?
 
@ Bral, ik kan me vergissen, maar volgens mij is dat USA-frame korter ? Of is dat gewoon een heel ander frame, en geen Amen ?
 
Waren toch nog vakantie-plannen...

Maar serieus, Nitro, als Amen-eigenaar, herken je zo'n frame ?

Had eerst het idee om van de CB een classic-racer te maken, maar volgens mij doet iedereen dat al, dus dan maar een chop. Was niet van plan om nu al te beginnen, maar dit is wellicht een aardig startpunt.

Shipment is ook wel te regelen toch?
Ik heb een Amen Saviorframe en dat is een heel specifiek frame, met die veren in dat achterstuk ( zoals die op Marktplaats ). Zijn er niet al teveel van in Nederland! Een hardtail frame is moeilijker te onderscheiden. Zal eesn kijken of ik de Amen-catalogus vlot kan opduikelen om te kijken !
 
t'is 100% een Amen frame,voor originele 750 balhoofdlagers, koste in '79 $330.00
:Z ...amen. O-) Als je geen contactpersoon hebt in de usa waar je parts heen kan laten sturen moet je opletten als ze erbij vermelden dat ze niet overseas zenden of "local pick-up only" en meer van die nutteloze absurde uitleg...in Nederland zal toch wel keus genoeg zijn voor een 750 Hardtail frame, niet dan?...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan