Welk dragstuur, risers etc.?

Peveo

Rookie
28 mrt 2004
4
0
Moergestel
Ik ga een Intruder 1400 aanschaffen en wil het originele stuur vervangen door zo,n dragding.
Nu heb ik er de ballen verstand van maar het stuur mag niet breder zijn als het originele en de stuurhelften mogen iets naat elkaar toelopen, dus geen rechte stang.
Hoe groot moeten die risers( zo heten ze toch?) zij om en goede zit te krijgen?
Hoe rijd dat met zo,n stuur over lange afstanden en hoe is de motorbeheersing met zo,n stuur.

Alle informatie van ervaringsdeskundigen welkom .

Thanks,

Peter( nu nog Nighthawk 650 )
 
uhh,.......1.76 en niet zo belachelijk hoog . Ik heb gezien dat je er nogal wat verschillende dingen in hebt dus wat is een goede basis setup zeg maar.....
 
Gewoon proberen.....ben inmiddels aan mijn vijfde stuur toe (binnen twee jaar). Op de vorige motor ook in twee jaar 4 sturen gemonteerd gehad.
Gewoon bestellen en als het nioet bevalt terugsturen (www.louis.de) of gewoon weer verkopen op Marktplaats. Dat tientje verlies is aal in the game!
Kortom, aan advies heb je geen ruk, gewoon zelf proberen!
 
Ik heb ook zo'n stuur gehad op m'n Trudy, en die zat op 6 inch (15 cm) risers, die iets naar me toe gebogen waren; zijn originele Intruder-risers voor zo'n stuur. Zat hardstikke goed, en relaxed, ook op lange afstanden. :]
 
Ik heb standaard superbike ombouw setjes voor je, compleet met kabel verlenging enz.
Mail me ff anders of tjek de site!
 
Terug
Bovenaan Onderaan