600RR/1000RR Herfst Meeting Zaterdag 22 okt. 2005

test

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0

UPP-Racing

MF veteraan
7 nov 2003
55.695
1
Amsterdam



We vinden het weer eens tijd om de Honda CBR 600RR en 1000RR modellen bij elkaar te brengen en deze keer is de ontmoetingsplek vastgesteld bij Restaurant Lekzicht te Schoonhoven. We kunnen hier gezellig op 't terras of, als 't weer ons dwingt, binnen onze verhalen uitwisselen onder 't genot van een bakkie koffie. Voor de hongerigen onder ons zal er ook wel wat te snaaien zijn.

Restaurant Lekzicht
Tijd: 13.00uur
Plaats: Schoonhoven



[me]BlitzeR1 heeft research gedaan:
[/me]
Op vrijdag 23 september 2005 om 0u23 MEZT begint volgens de sterrenkundige kalender de herfst 2005. De zon staat dan precies boven de evenaar waardoor dag en nacht dan overal op aarde even lang duren. De astronomische herfst begint meestal op 23 september! De andere seizoenen echter meestal op de 21e. Dat heeft onder andere te maken met het feit dat de baan van de aarde geen cirkel is. De verschillende data zijn het gevolg van het feit dat we eens in de vier jaar een schrikkeljaar hebben dat een dag meer telt dan de andere jaren. In het begin van de 20e eeuw viel de eerste herfstdag enkele keren zelfs op 24 september, het laatst in 1931. De wintertijd gaat pas in het laatste weekeinde van oktober in; dat sluit beter aan bij het weer omdat het de in deze tijd nog prima nazomerweer kan zijn.

Zelfs in oktober zijn de laatste jaren in ons land nog regelmatig temperaturen gemeten tussen 20 en 25°C gemeten.

Ik heb de site van het KNMI geraadpleegd en daaruit blijkt dat het voorgaande jaren op de 22e rond de 17 á 19 graden is en halfbewolkt en zonnig. Dit geeft natuurlijk geen garranties voor de toekomst, maar we wagen 't er maar op. Blijkt dat het op de 22e ontzettend pleuresweer is, dan gaat het vanzelfsprekend niet door.


Wie komen er allemaal:

UPP: :+
- MaRRioBlade
- Gimli
- BlitzeR1

600RR:
- W@llie (beetje doorrijden vanuit werk :9 )
- leursie600rr (ingecount)
- Digger
- WollieWonka
- cbrrrtje
- CBR600RR Tim
- Werner Schoenman
- Lunaholic
- BOERKE
- RandySavage (tenzij het regent (toekomstig 1000RR rijder :+ ) )
- Rifhster

1000RR:
- blade 954 (tenzij het regent :9 )
- Hannus (tenzij het regent B| )
- Yihaaa ("als ut niet regent"...)
- Red69 (Moet wel droog en pekelloos zijn anders smelt de Blade ) :? _O-
- VUKaDUK
- maRRtijn
 
Laatst bewerkt:
@Blitze, ik rijd nooit hard O-) maar ben zo bij ten kate :)
Heb er al zin in :}
 
Laatst bewerkt:
Als het net zo gezellig word als de vorige meeting, kom ik zeker ;)
Het lijkt mij een goed idee. Ik kom wel.

Pfffff is wel een aardig eindje rijden. 180km vanuit Den Haag en daar zou je volgens de routeplanner ongeveer 2 uur over doen :X
Het zou volgens weleens zo kunnen zijn dat het ietsje sneller kan O-) :+
 
Weer naar Ten Kate? Nou vooruit als het moet }) ;)
Als het een beetje weer is kom ik zeker :Y

@digger misschien kunnen we er samen heen blazen
 
wil wel komen maar voor mij toch te ver weg
het is tever weg heb even op de routeplanner gekeken
Van Nederweert (NL, 6031)
Naar Dalfsen - Nieuwleusen (NL, 7711)
Afstand 211,9 km.
Reisduur 02:04
en dat voor alleen heen
vindt ik toch een beetje teveel van het goede
'( ;(
 
wil wel komen maar voor mij toch te ver weg
het is tever weg heb even op de routeplanner gekeken
Van Nederweert (NL, 6031)
Naar Dalfsen - Nieuwleusen (NL, 7711)
Afstand 211,9 km.
Reisduur 02:04
en dat voor alleen heen
vindt ik toch een beetje teveel van het goede
'( ;(
Ben ik met je eens. 't is alleen maar een praatje maken, beetje naar elkaars motoren kijken en een bakkie leut doen. Maar zoals ik al eerder heb gemeld, de 'voorjaars-meeting' zullen we wel in Brabant ergens houden. Dan kunnen de Belgen en Limburgers ook eens komen.
 
Ben ik met je eens. 't is alleen maar een praatje maken, beetje naar elkaars motoren kijken en een bakkie leut doen. Maar zoals ik al eerder heb gemeld, de 'voorjaars-meeting' zullen we wel in Brabant ergens houden. Dan kunnen de Belgen en Limburgers ook eens komen.
dat is nou eens geen slecht idee
dan zal ik er zeker zijn :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan