F*ck heb ik dat...

JFK/FLH

Die hard MF'er
26 aug 2002
466
0
Gladwegen
Ben ik eindelijk lekker bezig mijn FLH 1200 uit "77 een grote beurt te geven.....
nee, niet wat je nu denkt.... :9

Olietank, startmotor, versnellingsbak, koppeling eraf, oftewel lekker gestript....
Begint het een beetje schemerig te worden( lekker weer en buiten heb ik nu eenmaal meer ruimte)en denk, ik ga de boel maar binnen zetten.... haal wat er van mijn motor is over gebleven van de standaard af, duw een stukkie naar achter en bedenk dan dat ik de motor van de "Muts" eerst naar buiten moet halen om erop te kunnen rijden.....
Zet mijn motor weer neer op de standaard en hoor krrraaaak......
Ligt gvd de gvd mijn versnellings bak daar nog op de grond |( en die heeft zich in de primaire ketting kast geboord :N .......
Kast is ter hoogte van onderste linker boutgat tot aan bevestigingsbout van het linkercarter gescheurd...ik kon wel :r

Ja ik weet 't gewoon dom :o

Maar goed, jullie voelen ém al aan komen wie heeft of weet er ergens een gebruikte primaire kast te liggen en ja ik heb al gezocht maar die fuck dingen zijn nergens (gebruikt) te vinden....of ik ben er zo ziek van dat ik 't eigenlijk niet eens wil weten en het gewoon verdring en het niet tegenover mezelf wil toegeven dat ik een eikel ben 8-)

Enne deze post hoeft niet in het gezocht/gevonden topic, het is tevens een waarschuwing aan anderen die wel/ook aan hun eigen motor sleutelen
 
Valt het misschien nog te lassen?
Bij mij is een keer een 'oortje' van de pri kast afgebroken en die is er weer opgelast. Zit er nog steeds :)
 
Valt het misschien nog te lassen?
Bij mij is een keer een 'oortje' van de pri kast afgebroken en die is er weer opgelast. Zit er nog steeds :)

Ja ik hoop eigenlijk wel.... maar ik zit zeluf in 't alu wezen en weet hoe kut het lassen is als het zo oud is en daar komt bij dat de kast een hoop "matriaalspanning" moet kunnen hebben en daar heb ik mijn twijfels over als het gelast is.
Dan kan ik de kast wel weer verouderen (matriaal homogeen en sterk laten worden)
maar dan nog....
 
Het lasbedrijf was ook nogal sceptisch (wisten niet wat voor alu legereing het was, hoop vervuiling/olie enzo), maar ze hebben hem eraan gebakken en verder niet eens een nabehandeing gegeven. Ook geen garanties, maar het zit er nog steeds.
 
anders pleur je die hele zooi toch weg en knup je er een open belt op ?


;)
Als ik nou een mooiweer-rijder was..... dan had ik ja gezegd.
Maar nee.... 8-) ik rij het hele jaar en dan ben ik toch al niet zo kapot van een open belt.....geef mij maar een ketting :}
 
Als ik nou een mooiweer-rijder was..... dan had ik ja gezegd.
Maar nee.... 8-) ik rij het hele jaar en dan ben ik toch al niet zo kapot van een open belt.....geef mij maar een ketting :}
nou, Billy Lane style dan, drie duplex kettingen naast elkaar, open he.....
 
Ben ik eindelijk lekker bezig mijn FLH 1200 uit "77 een grote beurt te geven.....
nee, niet wat je nu denkt.... :9

Maar goed, jullie voelen ém al aan komen wie heeft of weet er ergens een gebruikte primaire kast te liggen



Wat mag die primair ongeveer kosten, ik zal hier eens rondneusen in het Limbo Harley Underworld circuit. 8-) Mail me anders ff
 
Mensen allen bedankt voor de tips en aanbiedingen maar.................
Ik heb ém gelast en zo te zien gaat het allemaal goed komen

:} :} :} :} :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan