Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo ff langs de dealer geweest en het probleem voor gelegd
het eerste probleem zullen de tailrissers zijn en het tweede waarschijnlijk het balhoofd iets te los ze zeggen dat de motor te veel op z'n kop staat waardoor hij achter te weinig druk heeft en dat wordt niet opgeheven door mijn gewicht
dus 27 sep gaat hij terug en wordt hij helemaal uit elkaar gehaald
en in orde gebracht

hoop dat het dan verholpen is zo niet
gelukkig is hij tegen brand verz
O-) O-)
 
zo ff langs de dealer geweest en het probleem voor gelegd
het eerste probleem zullen de tailrissers zijn en het tweede waarschijnlijk het balhoofd iets te los ze zeggen dat de motor te veel op z'n kop staat waardoor hij achter te weinig druk heeft en dat wordt niet opgeheven door mijn gewicht
dus 27 sep gaat hij terug en wordt hij helemaal uit elkaar gehaald
en in orde gebracht

hoop dat het dan verholpen is zo niet
gelukkig is hij tegen brand verz
O-) O-)

Misschien kun je die container van je werk meenemen voor extra gewicht achterop :9
 
enne QP
als ik het zo bekijk
moeten ze er gewoon een bocht naast plaatsen :X
of uitloopstukken
maar beter is gewoon volgen
kun je zien hoe het hoort :W *O*
 
Ey Saus, m'n motor-date heeft zojuist afgezegd, en het is te mooi weer om niet te rijden. Zin in een rondje? :]


Mmmmm deze zie ik net even iets te laat, maar laat ik het zo stellen (voordat ik dadelijk zovaak afzeg dat niemand me meer vraagt). Op maandagen en dinsdagen kan het af en toe wel. Alleen doe ik momenteel het komende half jaar een compleet jaar (dus dubbele studiebelasting) en ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik daardoor wat minder motorrij tijd heb.. :)

Maar, binnenkort ga ik zonder meer even mee toeren want ik ken absoluut niet de "mooie" plekjes van Nijmegen (is dat niet in kaart te brengen ofzo? ;) )
 
Toch nog een stukkie gereden vandaag. Samen met m'n huisgenote nu m'n motor-date had afgezegd. We hebben het stuk Nijmegen-Doornenburg-Huissen en terug gereden. Ze rijdt een 25kw chopper, dus het tempo lag 'iets' lager dan afgelopen zondag. ;)
Maar voor de verandering wel meer van de omgeving meegekregen, en natuurlijk af en toe even het gas open als er een paar mooie schone gladde bochtjes aankwamen. :9
Daarbij maar weer een paar keer toegepast was sgapie zondag terloops vermeldde. Een klein beetje verzitten scheelt echt enorm in de stabiliteit van een snelle bocht. En daardoor ging ik ook ongemerkt zomaar een stuk platter door de bocht. Niet dat ik al m'n rubber al gebruik, maar het scheelde ineens een zichtbaar stukje. En zo gaat het de goede kant op met Wolve. *D
 
Maar, binnenkort ga ik zonder meer even mee toeren want ik ken absoluut niet de "mooie" plekjes van Nijmegen (is dat niet in kaart te brengen ofzo? ;) )

't Is makkelijker om gewoon een keer mee te rijden en dan zie je wel hoe je bij welk mooi stukje kan komen. En bovendien moet je soms gewoon een kant op rijden. Ik dacht op een gegeven moment: kom, laat ik een richting die heuvel (ver weg) rijden, en voor ik het wist had ik allemaal mooie binnenwegen gevonden. :9
 
Btw voor normale spulletjes enzo ga ik naar Termaat, alleen nu wil ik een ander vizier voor mijn Shoei helm kopen. Weet iemand of er een Shoei-verkoop-punt in de buurt zit?

Safe in Veenendaal heeft ze iig wel maar dan moet ik daar langs voor of na mijn werk en in Nijmegen is handiger......
 
Btw voor normale spulletjes enzo ga ik naar Termaat, alleen nu wil ik een ander vizier voor mijn Shoei helm kopen. Weet iemand of er een Shoei-verkoop-punt in de buurt zit?

Safe in Veenendaal heeft ze iig wel maar dan moet ik daar langs voor of na mijn werk en in Nijmegen is handiger......

motoport Druten?? :?
 
Btw voor normale spulletjes enzo ga ik naar Termaat, alleen nu wil ik een ander vizier voor mijn Shoei helm kopen. Weet iemand of er een Shoei-verkoop-punt in de buurt zit?

Safe in Veenendaal heeft ze iig wel maar dan moet ik daar langs voor of na mijn werk en in Nijmegen is handiger......

Jan van Sommeren in Afferden
 
Ey mensen, vraagje, wat is een beetje goede werkplaats hier in de buurt? Een zaak die goed werk aflevert, maar natuurlijk liever niet een die 100 euro per uur vraagt. :+
 
ja jeronimerel jij zult ook wel eens een x zo langzaam hebben gereden :} :} :} :}

:W

of hoe kwam dat O-) :X

ja ja ik ook :(

nieuwe blade al bestelt :9~ *D
 
Ey mensen, vraagje, wat is een beetje goede werkplaats hier in de buurt? Een zaak die goed werk aflevert, maar natuurlijk liever niet een die 100 euro per uur vraagt. :+

Termaat heb ik al 2 maal goede ervaringen mee. Piet Rulez. Alles volgens afspraak en geen onzinpraat.

Hatsikidee :] :] :]
 
Ey mensen, vraagje, wat is een beetje goede werkplaats hier in de buurt? Een zaak die goed werk aflevert, maar natuurlijk liever niet een die 100 euro per uur vraagt. :+

Ik zelf heb wel een ok-ervaring met Jan van Dam in Oosterhout.
En met Cobra in Arnhem, maar dat was wel via een maat van me die daar kind aan huis is. Cobra is wel meer toegspits custombikes en zo.
 
Ey mensen, vraagje, wat is een beetje goede werkplaats hier in de buurt? Een zaak die goed werk aflevert, maar natuurlijk liever niet een die 100 euro per uur vraagt. :+
Wat moer er allemaal gebeuren dan?
Ikzelf heb goede ervarigen met Karel.Een Kawaman...maar wat ik dan weer begrepen heb is dat hij de onderdelen via Motoport Druten koopt omdat hijzelf er binnen kort mee stopt.
Zou bij allebei eens kijken.
 
Kweenie wie er wel een mailtje gehad heeft maar ikke niet :N
Ik heb ze nu weer naar jou gestuurd op een manier zodat het wel zou lukken,maar schijnbaar is er iets mis met jou mailbox. Krijg de helft op dit moment weer terug dus heb een vermoeden dat jou mailbox volzit.

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan