Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had vandaag m'n eerste fanmail! *O*

Helaas hoort daar in dit geval een andere smiley bij... -O-
154 waar 120 mocht, na correctie 29 te hard. 115 euro. 't Was op de A30 op een zondagochtend 1 minuut voor 10, op weg naar de vorige newbietour...
 
Goed gezocht en bedankt voor de felicitaties.
Ik was inderdaad aan het begin van dit net verhuisd vanuit Nijmegen naar Oosterhout, huurhuis.
En omdat we tegen dit project aanliepen hebben we besloten om maar eens te kijken of het haalbaar zou zijn. En dat was het zeker dus hebben we hem maar gelijk gekocht :Y

Die projecten hier in de buurt zijn echt leuke huisjes en voor bedragen waar je normaal niet veel soeps voor vind ;)
Scheelt ook dat het nieuwbouw is, dan betaal je geen overwaarde (of iig minder :X :X ) en geen kosten koper *D .
Daarentegen moet je nog wel bestraten, tuin aanleggen, huis inrichten etc.
 
Ik had vandaag m'n eerste fanmail! *O*

Helaas hoort daar in dit geval een andere smiley bij... -O-
154 waar 120 mocht, na correctie 29 te hard. 115 euro. 't Was op de A30 op een zondagochtend 1 minuut voor 10, op weg naar de vorige newbietour...
Opplakken boven je bed!!!
Dat zijn inderdaad lullige dingetjes, maar goed anders was je misschien wel te laat gekomen en had je nog harder moeten rijden om ons weer in te halen.
;) ;)
Maar effe zonder dollen....had je ze zien staan?



Iets heel anders, ik heb net het verslag wat ik nog moest inleveren om afgestudeerd te zijn/worden wat je er ook van maken wil gemaild naar het hoofd van de afdeling en hoop dan ook een positief antwoord terug te krijgen.
Ondanks dat het eigenlijk een verslag was waar ik nog wel wat dingetjes bij had kunnen zetten.
Dit doe ik dan ook als zij erom vraagt :9

Mocht ze het zo goedkeuren dan .... *O* *O* *O* *O* *O*
 
Opplakken boven je bed!!!
Dat zijn inderdaad lullige dingetjes, maar goed anders was je misschien wel te laat gekomen en had je nog harder moeten rijden om ons weer in te halen.
;) ;)
Maar effe zonder dollen....had je ze zien staan?

Nee, niks gezien. Geen flits, geen paal, geen mensen, geen statiefje, helemaal niks. Achja, ik overleef het ook wel, maar het had van mij wel een wat lagere bekeuring mogen zijn. Rustige autobaan op een zondagochtend, pfffffffff.... |(


Iets heel anders, ik heb net het verslag wat ik nog moest inleveren om afgestudeerd te zijn/worden wat je er ook van maken wil gemaild naar het hoofd van de afdeling en hoop dan ook een positief antwoord terug te krijgen.
Ondanks dat het eigenlijk een verslag was waar ik nog wel wat dingetjes bij had kunnen zetten.
Dit doe ik dan ook als zij erom vraagt :9

Mocht ze het zo goedkeuren dan .... *O* *O* *O* *O* *O*

Nou, alvast gefeliciteerd dan! *O*
Tijd voor feeeeeest! *D
 
Ik had vandaag m'n eerste fanmail! *O*

Helaas hoort daar in dit geval een andere smiley bij... -O-
154 waar 120 mocht, na correctie 29 te hard. 115 euro. 't Was op de A30 op een zondagochtend 1 minuut voor 10, op weg naar de vorige newbietour...

Dik mazzelen jij! Ik reed midden augustus twee kilometer per uur harder over de A73 bij Beuningen, en kreeg na correctie dus een prent voor 31 gecorrigeerde kilometers om de bus. Nu maken die 30 euro meer (145 euro?!) me niet zoveel uit maar het feit dat ik nu een punt voor mijn punten rijbewijs heb (harder dan 30) vind ik wel een tikkeltje zuur.

Maargoed, if you can't do the time..............

En Sgapie jij koopt een huis "als student" zijnde (omdat je nog moet afstuderen ;) ) doe je netjes. Ik trek dat niet, van mijn stufi ;) :D
 
Goed gezocht en bedankt voor de felicitaties.
Ik was inderdaad aan het begin van dit net verhuisd vanuit Nijmegen naar Oosterhout, huurhuis.
En omdat we tegen dit project aanliepen hebben we besloten om maar eens te kijken of het haalbaar zou zijn. En dat was het zeker dus hebben we hem maar gelijk gekocht :Y

Die projecten hier in de buurt zijn echt leuke huisjes en voor bedragen waar je normaal niet veel soeps voor vind ;)


Gefeliciteerd! ik kom wel weer eens kijken als je daar zit :) Is dat niet balen nu je net alles af hebt bij je huidge huis ?
 
En Sgapie jij koopt een huis "als student" zijnde (omdat je nog moet afstuderen ;) ) doe je netjes. Ik trek dat niet, van mijn stufi ;) :D
Moet je ook maar een rijke vrouw trouwen *O* _O- ....

:+

Sgapie werkt ondertussen volgens mij ook al, of was dat een stage :? .

[edit]En Sgapie is ook nog niet getrouwd ;) [/edit]
 
Zo zo, jullie laten er geen gras over groeien zeg! :Y
Als er gras staat, kan er gegolft worden! *D :+
Ik had vandaag m'n eerste fanmail! *O*

Helaas hoort daar in dit geval een andere smiley bij... -O-
154 waar 120 mocht, na correctie 29 te hard. 115 euro. 't Was op de A30 op een zondagochtend 1 minuut voor 10, op weg naar de vorige newbietour...
Ach man jij rijdt ook als een gek! Ghostrider!
;) :+

Balen zeg. Je hebt het tegenwoordig zo snel voor mekaar zo'n bekeuring dat is gewoon niet leuk meer. :(
 
Goed gezocht en bedankt voor de felicitaties.
Ik was inderdaad aan het begin van dit net verhuisd vanuit Nijmegen naar Oosterhout, huurhuis.
En omdat we tegen dit project aanliepen hebben we besloten om maar eens te kijken of het haalbaar zou zijn. En dat was het zeker dus hebben we hem maar gelijk gekocht :Y

Die projecten hier in de buurt zijn echt leuke huisjes en voor bedragen waar je normaal niet veel soeps voor vind ;)
Dus het is TOCH waar?

Nou, in dat geval gefeliciteerd. Ik wilde het eerst niet geloven.

Nou moet je alleen nog van die Peugeot af zien te komen, want met Viccie schiet het ook niet echt op. (Hij moet die auto komen ophalen).

Moet er soms wéér een verloting komen?
 
Ik werk inderdaad al dus inkomen is er zeker. En ben getrouwd met een rijke vrouw...althans ze verdient meer dan ik..uuh verdienen...ze krijgt meer dan ik ;) ;)

En balen doe ik aan de ene kant wel want ik heb net de woning af, gaan we weer weg.Maar we kunnen er nog een jaartje van genieten en dan kijken we wel wat we met het spul allemaal doen.
Hopelijk neemt de nieuwe bewoner het allemaal over.

De auto moet inderdaad nog opgehaald worden.Ik ga Viccie zeer binnenkort mailen of hij er nu dan ook echt haast achter wil zeggen wat anders verkoop ik hem of zet hem op de sloop en van de winst ga ik samen met Fred bier drinken :9
 
Zei iemand bier?
full
 
Hmmm dat heeft ie dan weer stiekem gedaan... :N
Weer een reden om bier te gaan drinken, dan vieren we het gewoon achteraf... :P :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
. . .De auto moet inderdaad nog opgehaald worden.Ik ga Viccie zeer binnenkort mailen of hij er nu dan ook echt haast achter wil zeggen wat anders verkoop ik hem of zet hem op de sloop en van de winst ga ik samen met Fred bier drinken :9
Wordt die "Peu" dan toch nog een BIERBAK?
 
Hahahaha getrouwd.....ik heb het er ook echt neergezet. |(
Nou dat duurt nog wel even.


Hmmm dat heeft ie dan weer stiekem gedaan... :N
Weer een reden om bier te gaan drinken, dan vieren we gewonn achteraf... :P :Y *O*
Ja mijn denken en typen gaat niet altijd samen, of juist tegoed samen ;)

Ik zal morgen Viccie eens gaan mailen of hij de 205 nog moet hebben. Duurt me zo wel erg lang.
En dan kunnen we ook bier drinken, nu ook wel maar dan is het nog leuker. *O*
 
Wat me nou weer is overkomen vanmorgen om 5 uur gaat mijn pieper van de nooddienst, dus aankleden en naar de zaak kom ik buiten staat de schuurdeur open en mijn motor half buiten met al die 4 sloten (2 dikke kettingsloten en 2 schijfsloten) er nog op , een geluk dat hij er nog staat .waarschijnlijk zijn ze gestoord.
Alleen jammer dat hij nu wel onder de krassen zit.
:( :( :( :( :( :( :(
 
Laatst bewerkt:
ah joh rob. wat een t*r*ng lijers zeg. das erg klote. denk dat je wel allang blij kunt zijn dat ze gestoord zijn. fijn he verhuizen en in ewijk wonen. had je beter in beuningen kunnen blijven wonen
 
de politie zei dat er in beuningen wel meer motors worden gestolen de laatste tijd dus er zal wel een bende bezig zijn maar nu ligt hij verankerd in de muur op 3 plaatsen dus meenemen gaat niet meer op en extra sloten erop gezet .
 
Ps nog :

Als je veel van de meest vage bikes(*1) wil zien : kleppen treffen te Gemert, is dit weekend op de motorcrossbaan daar. Begint morgen namiddag maar de zaterdag is wel zo'n beetje de dag.

(*1) van Harley's tot streetfighters, ratbikes en zelfs soms een eenzame racer ;-)
 
de politie zei dat er in beuningen wel meer motors worden gestolen de laatste tijd dus er zal wel een bende bezig zijn maar nu ligt hij verankerd in de muur op 3 plaatsen dus meenemen gaat niet meer op en extra sloten erop gezet .

:( afschieten die schooiers!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan