Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat me nou weer is overkomen vanmorgen om 5 uur gaat mijn pieper van de nooddienst, dus aankleden en naar de zaak kom ik buiten staat de schuurdeur open en mijn motor half buiten met al die 4 sloten (2 dikke kettingsloten en 2 schijfsloten) er nog op , een geluk dat hij er nog staat .waarschijnlijk zijn ze gestoord.
Alleen jammer dat hij nu wel onder de krassen zit.
:( :( :( :( :( :( :(

Dat is idd zwaar kloten zeg :(

en het was z'on rustig dorpje hier...
 
T*ring, Rob da's zwaar kloten.

Wat dachten die leipo's? We nemen even een motor met 4 sloten op de nek mee |(

Heb je al een idee van de kosten?

iig succes.


Hatsikidee B| B| B|
 
Wat me nou weer is overkomen vanmorgen om 5 uur gaat mijn pieper van de nooddienst, dus aankleden en naar de zaak kom ik buiten staat de schuurdeur open en mijn motor half buiten met al die 4 sloten (2 dikke kettingsloten en 2 schijfsloten) er nog op , een geluk dat hij er nog staat .waarschijnlijk zijn ze gestoord.
Alleen jammer dat hij nu wel onder de krassen zit.
:( :( :( :( :( :( :(
Ja, gestoord zijn ze zeker: anders steel je geen motor.
 
Nou Rob das minder.Zagen die snuggere lui niet dat er 4 sloten omheen zaten?
Hebben ze hem geschoven dan ofzo?

En hoest met de schade?Wat is er allemaal beschadigt?
 
Damn Rob, dat is ronduit kloten! Ggggggtggggrrrrrrrrrr De hufters!
[me]Ollie kan hier altijd erg slecht tegen!!!
[/me]


Hopelijk weten ze voortaan dat hij echt goed op slot staat en laten ze hem met rust.
 
full

(Kijkt makkelijker)

Leuke brommert! _O-
Specs!
 
Met zijn allen karten lijkt me ook een keer gaaf *O*

Kun je met een kart ook op 1 wiel rijden dan??

Ik ben trouwens de hele week laat thuis geweest, dit weekend heb ik ook weinig tijd, dus speel nog maar effe GP4. Ik bel of sms wel een keer. Maak je vooral geen zorgen dat ik mijn spel vergeten ben. :+

Er komt volgens betrouwbare bronnen aan het eind van dit jaar een keer een soort van Gran Turismo motor-versie uit op de ps2. Die krijg ik met kerst van mijn vriendin, dat weet ze alleen zelf nog niet. *D
 
Zo, vandaag voor het eerst van voren geflitst. O-)
Voor me draaide een auto van de weg af en een paar meter verder stond een flitser. Dus ff een streepje gas er bij en jawel, ik zag een flits! :o
Ook weer gehad dus, op naar het volgende zinloze doel. :P

Met zijn allen karten lijkt me ook een keer gaaf *O*

:^
 
zo gister de brommert weer opgehaald :Y
nadat hij helemaal uit elkaar is geweest is de oorzaak van het zwabberen bij hoge
gevonden
en het klinkt ongeloofwaardig
KUIPRUIT

Ik hoorde al zoiets van Rossi op het werk. Nou dan had je, jezelf toch helemaal ziek gezocht om daar achter te komen. Mooi dat het nu opgelost is. Rijdt hij nu wel fijn of vind je Kawa nog steeds een kl*te-merk? }) :+
 
Ik hoorde al zoiets van Rossi op het werk. Nou dan had je, jezelf toch helemaal ziek gezocht om daar achter te komen. Mooi dat het nu opgelost is. Rijdt hij nu wel fijn of vind je Kawa nog steeds een kl*te-merk? }) :+

okee okee was een beetje voorbarig met mijn uitspraak over kl*te motor
maar merkte gister wel verschil toen ik de max snelheid ietssie overschreed
hij is rustiger in het stuur geworden
wat de wind allemaal kan doen zeg


+ div .. en ,,
 
Ik ben trouwens de hele week laat thuis geweest, dit weekend heb ik ook weinig tijd, dus speel nog maar effe GP4. Ik bel of sms wel een keer. Maak je vooral geen zorgen dat ik mijn spel vergeten ben. :+
Mijn broer en ik hoor je niet klagen *O*

Ik heb ook al wat screenshots van dat GT-achtige motorspel gezien.
Ben benieuwd hoe de besturing zal zijn.
Het ziet er mooi uit :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan