Mini-Bike circuit

Daan2

Rookie
16 sep 2005
2
0
Groningen
Hallo,
ik heb voro mijn zoontje pas een mini-bike gekocht,en nu vraag ik mij af,is er ook ergens een circuit waar hij kan rijden met zijn minibike?

Ergens is Groningen,of tegen Groningen aan?
Zoals ergens dichtbij in friesland of Drenthe?

B.V.D
:]
 
Zoek eens een kartbaan op in de buurt bij je.
Daar mag ook wel eens op bepaalde momenten met minibikes worden gereden.
Via goudengids.nl kwam ik deze tegen: http://www.kartingulrum.nl
 
okee sorry niet voor het een of ander ........mijn dochter heeft namelijk pas een minibike totalloss gereden het kind is 6

het is geen speelgoed voor kinderen snap je

het enige wat ik kan zeggen is weet waar je aan begint en weet zeker dat het joch er op kan rijden en houd in de gaten dat 60 km per uur voor een volwassen vent al fataal kan zijn

mijn dochter is overigens met een blauw gezicht een nachtje in het ziekenhuis geweest ter opservatie maar ze is verder ongedeerd gebleven

o enne de vader is DE grote KL***zak als het fout gaat

sorry dat ik me er verder mee bemoei ik wou het alleen ff kwijt

ik kom zelf uit rotterdam dus sugesties voor een cirquit kan ik niet geven
 
okee sorry niet voor het een of ander ........mijn dochter heeft namelijk pas een minibike totalloss gereden het kind is 6

het is geen speelgoed voor kinderen snap je

het enige wat ik kan zeggen is weet waar je aan begint en weet zeker dat het joch er op kan rijden en houd in de gaten dat 60 km per uur voor een volwassen vent al fataal kan zijn

mijn dochter is overigens met een blauw gezicht een nachtje in het ziekenhuis geweest ter opservatie maar ze is verder ongedeerd gebleven

o enne de vader is DE grote KL***zak als het fout gaat

sorry dat ik me er verder mee bemoei ik wou het alleen ff kwijt

ik kom zelf uit rotterdam dus sugesties voor een cirquit kan ik niet geven


Als je je kinderen op een minibike laat rijden...

Koop dan ook beschermende kleding voor het kind, en niet alleen
zo'n ding!

Hoor die dingen best vaak, maarja, de kleding is duurder dan de minibike
zelf. En ouders die hun kind er op zetten zonder die kleding....Domme mensen zijn het dan ;)
 
Ik heb ook zo'n buurman. Heeft een mini-bike (en ook nog een mini-quad overigens) gekocht voor z'n zoontje, het jochie is VIER |( |(
Heeft er zijwieltjes van z'n fietsje op gezet "kan er niets gebeuren" zegt ie
 
Als ie vier jaar oud is moet ie toch zonder zijwieltjes kunnen :?

Rossi reed al op zijn tweede op een
minibike zonder zijwieltjes notabene *O*
 
het is geen speelgoed voor kinderen snap je

het enige wat ik kan zeggen is weet waar je aan begint en weet zeker dat het joch er op kan rijden en houd in de gaten dat 60 km per uur voor een volwassen vent al fataal kan zijn

Moraalridder :r :X

Dat zeg je goed... het is geen speelgoed... :N

Die gozer vraagt toch ook om een circuit!!...
Dus hij weet maar al te goed dat het een serieuze hobby is / kan worden..
En dat mannekke is 12... Is toch geen klein kind meer man...

En laten we wel zijn... Ast kind het leuk vind... Je kan er nie vroeg genoeg mee beginnen.. As die het niks vind, stop je toch gewoon...
En dan krijgt ie een keer een ongeluk(je)... So be it..
(trap tegen je been met voetbal kan ook een gebroken been geven)

Zelf ook, toen 5 was, met een 50cc cross-'motor' tegen de muur aan gereden...
So what... 2 daagjes bont en blauw... ding een poos niet aan geraakt..
Daarna weer vrolijk verder.. :]
 
Stadskanaal , ik race zelf vaak op Lelystad is gaaf circuit :) Stadskanaal ken er ook wel mee door was vorige week nog een race :)
 
Ik ben zelf ook aardig op mijn bek gegaan met een minibike op een kart-circuit.. is inderdaad geen kinderspeelgoed :X

Maarre, in Berlikum kun je regelmatig met je minibike terecht
 
Valt op zich wel mee , ik heb gewoon rug protector e.d je moet je gewoon laten glijden dan heb je het minst pijn :) , maar vorige week meende ik was er iemand over iemand anders heen gereden die gevallen was , en ja das wel lullig ;p
 
Toen ik nog regelmatig ging crossen met mijn oom waren d'r ook een hoop kinderen die als gekken door de blubber raasden. Of midden in een grote plas water omkieperen met quad en al :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan