upside down enzo

kathzz

Rookie
19 sep 2005
16
0
oisterwijk
hoi, ik ben nieuw hier.

Ik heb een vraagje. Ik heb een sportster 883 uit '96. Zie attachment.

Ik wil m verder gaan uitbouwen. Ik wil mijn balhoofd een paar graden draaien. Ik weet nog niet hoeveel dus graag suggesties. Hij mag een wat langere look krijgen. Ook wil ik een andere voorvork, liefst upside down waar een bredere band dan nu inkan. Ik denk NET iets dunner dan achter.
Maar dan moet ik dus ook een ander voorwiel hebben. Heeft iemand suggesties over hoe ik het allemaal kan doen en waar ik de onderdelen vandaan tover? Liefst tweedehands, nieuw is zo duur he! :]

Thnx

Bijlage: hdtje.JPG
 
Welkom hier!

Als je 2e hands onderderdelen wilt scoren kun je naar Vehikel in Utrecht of Sloperij Feelders gaan. En anders Marktplaats, Speurders enzo...
Succes.
 
ja maar het ligt er maar net aan toch? lijkt me.

Ik weet het ook niet precies maar je hebt verschillende upside down vorken.

Daarom heb ik suggesties nodig welke maten enzo.
 
Tja,dacht ik daarnet ook Alexxx...met bredere alu balhoofdplaten wel uiteraard...Dan denk ik dat ons vertegenwoordiger-stje naar Mook in Ell moet..die zal wel zo een upside down inclusief brede platen tweedehands hebben, en met wat geluk hebben dan ook nog een 5-6° extra hoek erin..
 
Beter wide glide balhoofdplaten, voorvork met covers, een 16 inch voorwiel en net zo'n brede band als achter, krijgt je sporty een lekker laag/vet/agressief uiterlijk.....

Idee'tje....??
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan