Recordpoging Honda Shadows in Alkmaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

miepmiep!

Rookie
23 sep 2005
1
0
alkmaar
hallo iedereen! Afgelopen 11 September was de recordpoging, met 844 shadows hebben we een rondje gereden door Alkmaar, het was echt geweldig, nu vermoed ik dat er vast wel iemand op dit forum zit die geinteresseerd is in de foto's en dergelijke, zo ook ik. Ik heb namelijk zelf wel een aantal foto's gemaakt, maar voornamelijk van de motoren, heb dus ook geen foto's van de rit zelf, iemand anders zou die foto's maken, maarja die begreep blijkbaar niet hoe haar eigen camera werkte grrr! |( Dus mensen die nog foto's hebben, of een link weten of iets dergelijks komt u maar!

ciaaooo!!! x

p.s. ik weet niet of m'n handtekening het goed doet dus voor de zekerheid plak ik de link ook nog even hier!

www.mijnalbum.nl/Album=WZ3XU3DT
 
Moet je eens voor de lol op de site van de Shadow MC kijken; daar staan heel wat linkjes op hun forum!
Ik was helaas verhinderd...
 
Ik was er wel.. wilde helemaal niet komen en lag nog in mn nest toen een paar vrienden belden waar ik precies stond op de kade.. aangezien ik 5 km daarvandaan woon toch maar effe op de shadow gesprongen.

Tja was wel geinig, rondje gedaan, speldje gekregen.. hoop zondagsrijders die 3x per jaar hun motor starten (die indruk had ik iig).. maar evengoed best leuk

geen foto's btw
 
Was er ook......
Hoog Linedance gehalte....maar ook een paar leuke verbouwinkjes gezien....
Rondje was echt een lachertje....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan