Zal chopper kopen. HELP

Infucius

MF'er
24 sep 2005
78
0
Ik heb beslist men Porsche 944 in te ruilen voor een motor.
Zelf kan ik weinig van motors.
Ik weet enkel dat ik zo eentje wil als in die oude films.
Ik vermoed dat het choppers/lowriders zijn.
Zie:
http://www.johnsonenginetechnology.com/JETIMAGES/done/chopper.jpg
Nu zoals ik zei weet ik er niets van dus kunnen jullie je ervaring delen.
Ik wens namelijk geen miskoop te doen. Wat moet in orde zijn? Waar moet ik op letten? Enzovoort.

Voor de mensen die het zien zitten om hun motor voor een Porsche 944 ( zie attachement onderaan ) te ruilen zie de rubriek kopen en verkopen op dit forum.
Daar heb ik een bericht gepost met info.

Alvast bedankt.

Bijlage: Image(10).jpg
 
Dat ding op je foto is een Harley, eigenbouw op kenteken, gok ik.
Als je een porche verkoopt heb je aarig wat geld te besteden dus zou ik gewoon een aantal HD dealers langslopen. Of bijvoorbeeld L&L Choppers voor het wat specialere werk.

Ga in elk geval naar Motorsale op 11/12/13 november in Rosmalen. Daar kun je je een beetje oriënteren. www.motorsale.nl
 
aardig wat geld voor die porsche?
Ik wil niet rot doen...
Als je aan een HD denkt moet je nog maar eens overwegen.

Een HD stuurt wel makkelijker.
8-)
 
hmzzzzzzzzzz ... infucius, in een van je andere posts zeg je dat je pas 18 bent en geen autorijbewijs hebt. En nu wil je jouw porsche 944 wisselen voor een dikke sjopper? ga je die de komende jaren op je studentenkot gebruiken als sofa meschien? Met een 25kW max zou je tenminste nog kunnen rijen ...
Kwa rijbewijzen: check http://www.bivv.be ... > link 'rijbewijs'
 
Laatst bewerkt:
Met het geld wat je voor een Porsche 944 gaat krijgen ga je niet al te ver komen denk ik..als je niet zelf gaat bouwen toch niet...Een motor "laten" bouwen van de grond op gaat je steeds véél meer duiten kosten dan je eerst berekent had...ik zou in jouw geval uitkijken voor een gebruikte, laten we zeggen een "goed" gebruikte chopper en die dan langzaam opknappen en beetje met beetje naar jouw zin verbouwen...want de foto die je erbij gepost hebt van die zwarte chopper..daar had je een 911 voor moeten gehad hebben! ;)
 
Wullebolle:
Gebruiken als sofa?
Nu veronderstel je dat ik geen geld heb om ermee te rijden.
Geen idee hoe oud jij bent maar ik kan je hier en nu verzekeren dat ik tonnen meer geld heb dan jou. En dan spreek ik over maar 1 van mijn rekeningen.
Veel commentaar op men Porsche hier. Veel jaloezie ws ook.
Zal het me weinig aantrekken aangezien het steeds dezelfde zijn.
Als je ook 18 bent en met een Porsche hebt gereden dan heb je recht op spreken.
Als je met een polo of een volkswagentje reed dan mag je nu je mondje dichthouden.
En een motorfiets kan iedreen aanschaffen hoor, dus ik zou niet TE hoog van de toren blazen.
 
Wullebolle:
Gebruiken als sofa?
Nu veronderstel je dat ik geen geld heb om ermee te rijden.
Geen idee hoe oud jij bent maar ik kan je hier en nu verzekeren dat ik tonnen meer geld heb dan jou. En dan spreek ik over maar 1 van mijn rekeningen.
Veel commentaar op men Porsche hier. Veel jaloezie ws ook.
Zal het me weinig aantrekken aangezien het steeds dezelfde zijn.
Als je ook 18 bent en met een Porsche hebt gereden dan heb je recht op spreken.
Als je met een polo of een volkswagentje reed dan mag je nu je mondje dichthouden.
En een motorfiets kan iedreen aanschaffen hoor, dus ik zou niet TE hoog van de toren blazen.

Heb een volkswagentje, dus ik zal nu mijn smoel dichthouden :+
Wat een geblaas hier... Wel boeiend wat een ander op de rekening heeft staan _O-
 
iedereen kan een moto kopen , er mee rijden is iets anders _O-
en zo'n porche aankopen kost nu echt niet zo veel geld , er mee rijden
is duurder maar mij zegd een auto niets , geef mij maar iets op 2 wielen
:Y
maar het is niet omdat iemand veel geld heeft dat ie sympatiek , slim
of een maat is O-)
 

> Wullebolle:
eh bien oui ma cherie, quoi neuf?

> Nu veronderstel je dat ik geen geld heb om ermee te rijden.
Heb ik dat uberhaupt verondersteld? Of las jij dat tussen de regels?
Of ik aan Alzheimer lijd ben ik vergeten, maar ik dacht toch echt dat ik me afvroeg -no need to quote myself, I presume- of jij niet beter een 25kilowatter zou kopen ipv een dikke sjopper. Meschien dacht ik dat wel omdat je zonder rijbewijs, je vroeg toch info over rijbewijzen Nils, hence de link naar bivv.be -no need to quote YOU, I presume- niet eens met een porsche mag rijen laat staan een chopper-met-poer. Uiteraard volgens de belgische wetgeving. Meschien in Nigeria? Wat jij natuurlik als intelligente goedmenende en hardwerkende student meent als al of niet sarcastische insinuatie te bespeuren in mijn toch wel simpele stelling en dit zonder komma's tussen laat ik voor jou rekening.

> Geen idee hoe oud jij bent
Any wild guesses?

> maar ik kan je hier en nu verzekeren dat ik tonnen meer geld heb dan jou
Profisjat. Maare zoals Mitterand toendertijd zei: "et alors?"

> Zal het me weinig aantrekken aangezien het steeds dezelfde zijn.
Check my record sweetie pie, won't find anything likewise ..

> Als je ook 18 bent en met een Porsche hebt gereden dan heb je recht op spreken.
Ik heb altijd recht op spreken (typen?), net als jij. Vrije meningsuiting weetjewel? Sommige politieke extreemrechtse bewegingskes in Belgie die der dritte reich verheerlijken, verzinnen daar wel zelf een eigen definitie bij "je mag zegge wajje wil asje maar zwijgt ast me nie aanstaat", maar das naast de kwestie. <olie-op-het-vuur-modus>

> Als je met een polo of een volkswagentje reed dan mag je nu je mondje houden.
What if ... I drove a LADA? Of een 40tonner ...

>En een motorfiets kan iedreen aanschaffen hoor
Tis te hopen, motorrijden is tenslotte fijn hé .. vooral het ermee rijden, en blijven rijden.
QED.

> dus ik zou niet TE hoog van de toren blazen.
Aber waarum nicht?

Anyway,
[me]Wullebolle is having fun
[/me]

:9
 
Als je ook 18 bent en met een Porsche hebt gereden dan heb je recht op spreken.
Als je met een polo of een volkswagentje reed dan mag je nu je mondje dichthouden.
En een motorfiets kan iedreen aanschaffen hoor, dus ik zou niet TE hoog van de toren blazen.
full
 
Als ik me goed herinner zit er in een porche 924 en 944 toch een volkswagen motor.

-O-
Als het je lukt ga ik overwegen om mijn golfje ook in te ruilen tege zo'n dikke harley sjoppert!! :9~
Gebruik ik de Honda met mooi weer en de Harley als pekelfiets :+
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :X :X :X :X
 
Dat ding op je foto is een Harley, eigenbouw op kenteken, gok ik.
Als je een porche verkoopt heb je aarig wat geld te besteden dus zou ik gewoon een aantal HD dealers langslopen. Of bijvoorbeeld L&L Choppers voor het wat specialere werk.

Ga in elk geval naar Motorsale op 11/12/13 november in Rosmalen. Daar kun je je een beetje oriënteren. www.motorsale.nl

Als je een fiets met een EVO blok ziet wil het nog niet zeggen dat het een HD is.
Het blok kan geleverd zijn door S&S, Delkron, RevTech, etc.
 
Wullebolle:
Gebruiken als sofa?
Nu veronderstel je dat ik geen geld heb om ermee te rijden.
Geen idee hoe oud jij bent maar ik kan je hier en nu verzekeren dat ik tonnen meer geld heb dan jou. En dan spreek ik over maar 1 van mijn rekeningen.
Veel commentaar op men Porsche hier. Veel jaloezie ws ook.
Zal het me weinig aantrekken aangezien het steeds dezelfde zijn.
Als je ook 18 bent en met een Porsche hebt gereden dan heb je recht op spreken.
Als je met een polo of een volkswagentje reed dan mag je nu je mondje dichthouden.
En een motorfiets kan iedreen aanschaffen hoor, dus ik zou niet TE hoog van de toren blazen.

Wat ben je van plan uit te gaan geven voor een fiets??
Denk dat er weinig HD rijders zijn die interesse hebben in een 944.
 
En ik zei nog "ik wil niet rot doen"... What was I thinking?

Laten we dan maar ff lachen om die 944... 3000euro en dan ben je spekkoper!
Idd een echte voor de wannabe's op de 924 na.

Had dan teminste een plaatje van een 911 gepost sukkel. Van welk jaar dan ook.

tonnen... wahahaha haaa!
 
En ik zei nog "ik wil niet rot doen"... What was I thinking?
....
tonnen... wahahaha haaa!

Hoh, een 18 jarige snotaap zonder rijbewijs met tonnen geld en een porsj maar geen low rider en ook met een zééééééééééér grote verbeeldingskracht is toch wel een inkoppertje .... zo lusten we ze het liefst :9~

:+ >check out the parrot's name ...(?)...< :+
 
Wullebolle:
Gebruiken als sofa?
Nu veronderstel je dat ik geen geld heb om ermee te rijden.
Geen idee hoe oud jij bent maar ik kan je hier en nu verzekeren dat ik tonnen meer geld heb dan jou. En dan spreek ik over maar 1 van mijn rekeningen.
Veel commentaar op men Porsche hier. Veel jaloezie ws ook.
Zal het me weinig aantrekken aangezien het steeds dezelfde zijn.
Als je ook 18 bent en met een Porsche hebt gereden dan heb je recht op spreken.
Als je met een polo of een volkswagentje reed dan mag je nu je mondje dichthouden.
En een motorfiets kan iedreen aanschaffen hoor, dus ik zou niet TE hoog van de toren blazen.

Maar als je tonnen met geld hebt? Op een van de rekeningen althans... Heb toch wel geld genoeg om én een Porsj en Sjopper te rijden ?
 
Ik kan me herinneren dat er wel eens meer iemand is geweest met een Porsche 944 die ook wat lange tenen had, en (naar eigen zeggen)te veel geld. Er is toen ook uitgebreid onderzoek naar m gedaan. Ene DJ... Weet iemand dit nog?
 
Terug
Bovenaan Onderaan