What's in a chopper?

Infucius

MF'er
24 sep 2005
78
0
Jullie lijken me kenners dus hier men vraag.
K'had graag ook zo'n chopper gekocht maar weet begod niet waarop te letten.
99% kans dat ik me een boerelelijke belachelijke chopper aanschaf.
Ik ga binnenkort deze gaan bekijken bij iemand thuis.
Waar zal ik op letten.
DAt hij volmetaal is? Uhm nog iets ..
Mensen die anders merken kunnen aanraden ( met miss typische foto erbij ) ..
Zou erg welkom zijn.

Ik wil hier binnen een paar weken namelijk niet iets lezen waardoor ik zeg:
Fuck nu had ik toch wel beter een andere gekocht.

Ook doordat ik een B rijbewijs heb kan ik met een 125 cc rijden.
Zou ik dat doen of is dit belachelijk ( gaat maar 110 maar trekt wel hard op ).
Toch extra rijbewijs waard en ietsje meer CC's??
 
Lezen op het forum en je eigen gevoel volgen......of laat je je vriendin ook uitzoeken door een ander.....................proefritje mmm ;)
 
relax mensen, hij wil ook gewoon maar wat weten...

ik zou even zoeken op marktplaats.nl/.be, motor.tweedehands.nl, ebay.be, kapaza.be, etc. zoeken naar choppers. Ff een paar namen:
Yamaha Virago, Yamaha Dragstar, Honda Shadow, Honda (Super)Magna, Honda Rebel, Kawasaki Vulcan, Yamaha Royal Star, Yamaha Wild Star / Wildstar (afhankelijk van wie het typt :P ), Suzuki Savage (heb ik er nog wel een van te koop ;) ), Suzuki Intruder, Suzuki Volusia (/Intruder Volusia). Moet wel lukken zo he? Veel succes met de keuze!
 
kawasaki EN 500, bevalt mij prima :Y , maar je moet gewoon je gevoel volgen en dat uitkiezen wat je zelf mooi vindt. :] succes met zoeken :W
 
hmmm, iemand ruikt handel.
:Y


en zoals een goede handelsgeest beaamd maakt het geen flikker uit aan wie je iets verkoopt, al bestaat je koper ook uit een boel lucht.....

ook... ik had alles getypt en dat als laatste ff toegevoegd ;) je moet toch iets als je garage tè vol is he? O-)
 
K'had graag ook zo'n chopper gekocht maar weet begod niet waarop te letten.
99% kans dat ik me een boerelelijke belachelijke chopper aanschaf.
Fuck nu had ik toch wel beter een andere gekocht.

Voor wie koop jij een motor? Je gaat toch zeker datgene kopen of bouwen wat je zelf mooi vindt?

Ik heb zelf ooit mijn Savage gekocht omdat ik het een leuk eigenwijs fietsje vond. Daarnaast wilde mijn vrouw een beginnersfiets en het was een fiets waarvan het "kopieer een Harley" niet vanaf drupte.

Dus koop of bouw iets waarvan je zelf denkt: die motor heeft iets.
Ik heb pas nog getwijfeld over een oude XS 650. Je vraagt hier op het forum naar wat inspirerende plaatjes van bobbers. Maar toch blijft mijn voorkeur voor een XS zoiets als die trackracer met een ander zadel. En anderen hier op dit forum zeggen dan: "leuke fiets, daar kan je iets moois van maken". Helaas werkt de huidige eigenaar niet mee.....
 
Haha, mooi man

quote: "Mij proberen bedotten zal niet lukken want ik zal de technische dtails die u zal meedelen laten overlopen door experts."

Vanwaar dan bovenstaande vraag? Kunnen die experts ook niet bepalen of je niet thuiskomt met een boerenlelijke stontwagen? :? _O-

Ik denk dat je zelf moet bepalen wat je een mooie fiets vind, wat jij mooi vind, vind een ander misschien weer lelijk. Nou boeiend, het is jouw fiets dus jij moet 'm zelf mooi vinden :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan