Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2

nog geen nieuwe bezigheid

  • niet klikken

    Stemmen: 5 83,3%
  • niet klikken

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.
EN GRUWELIJK LELLIJK!!!!!
en het werkt niet als je stilstaat......


Ja jongens, ik bedoel het display zelf.... niet de controlunit enzo,
die maken we zelf met de handleiding.

Maar dus in plaats van ledjes zo'n cijferdisplay.

[edit: zo is het wel gaaf natuurlijk :Y ]

ganganzeige_07.jpg
 
Voor een gearindicator (welke dan ook) ben ik altijd te vinden. Slechts een probleem: 2 linkerhanden. Bij een dealer vragen ze ook nog eens rustig € 100,00 voor het inbouwen!!!!! Wil minstens wel meekijken bij de inbouwsessie. Ik lees het nog wel. :W
 
wat veel bij te lezen vandaag zeg. Zo nog eventjes alles lezen.

Zag wel dat er een poll is voor een nieuwe activiteit. *O* Ik heb zojuist dan ook gestemd. :)

Het weer viel vandaag reuze mee, maar ja mooi weer komt dan ook vaker voor op een werkdag dan op een vrije dag. '( Of hebben we gewoon te veel werkdagen :?

Kei gaaf plan van die ledjes! *D Ik ben inmiddels best wel gewend aan het onthouden van de versnellingen, maar soms komt het nog voor dat ik even niet weet in welke versnelling ik zit. In ieder geval is het sowieso handig om een aanduiding op de motor te maken, zodat je het in altijd zeker weet.

Nu nog even alle details lezen. :W
 
Het is een sleutelmeet: Stoere mannen! Overal smeer en zware Van Nelle! Sterke verhalen!

Het is toch geen theekransje?





:+

Over welke "stoere mannen 8-) "hebben we ut hier ;) ? Die smeer kan ik nog wel een plekkie geven, maar die zware Van Nelle eg nie....... :N , nee jij dan met je "blonde gauloise" stinkstokkies..... :+ . Gullie hebt wel altijd leuke verhalen, dat moet ik je wel nageven :Y .

Regel wel wat anders met de dames hoor.....puhh *O*
 
Over welke "stoere mannen 8-) "hebben we ut hier ;) ? Die smeer kan ik nog wel een plekkie geven, maar die zware Van Nelle eg nie....... :N , nee jij dan met je "blonde gauloise" stinkstokkies..... :+ . Gullie hebt wel altijd leuke verhalen, dat moet ik je wel nageven :Y .

Regel wel wat anders met de dames hoor.....puhh *O*



Motoren wassen *D
 
Over welke "stoere mannen 8-) "hebben we ut hier ;) ? Die smeer kan ik nog wel een plekkie geven, maar die zware Van Nelle eg nie....... :N , nee jij dan met je "blonde gauloise" stinkstokkies..... :+ . Gullie hebt wel altijd leuke verhalen, dat moet ik je wel nageven :Y .

Regel wel wat anders met de dames hoor.....puhh *O*

Wij gaan gewoon :] *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan