Chopperclubje beginnen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou.. dan zien we je wel verschijnen op je vet verbouwde Jap.... 8-)


Wij brengen een Knuckle, een early Shovel, en een Trumpet mee..
 
Laatst bewerkt:
He Flying Dutchman, ik ken jou wel...ofja kennen...mijn beste maat die kent jou heel goed. Diestyboy, zegt jou dat wat? Die is met Tilly vorig jaar in California geweest.
Jij hebt een vette motor kerel...als ik me niet vergis een Norton (of i.i.g. iets Engels)



Klopt! Robert zit er nu... Wij gaan over twee weken.. Ik kom 'm nog net effe tegen daar!
;)

Tot zo!

M.
 
Inderdeedskie, de topicstarter had er inderdaad effe tabak aan...maar hij is weer uit zijn manische depressie en weer helemaal bereid te reply-en (en dat dan ook te laten staan!)

BTW...Slow...jij komt uit de omgeving Eindhoven?...ben jij een vriend van Tillie toevallig
 
Nee die ken ik niet persoonlijk. Knukkel wel geloof ik.
Ken jij meneer de boer?
 
Meneer de Boer...is dat de eigenaar van Donderkoe toevallig _O- Neu, zegt me zo ff niks..ben nieuw op deze site, misschien dat het daar aan ligt?!

En Goldie..goeie vraag die je stelt...oorspronkelijk zocht ik wat mensen die het leuk vinden om zo nu en dan een te gaan cruisen met wat choppers of anderzijds verbouwd materiaal...interesse??
 
Meneer de Boer...is dat de eigenaar van Donderkoe toevallig _O- Neu, zegt me zo ff niks..ben nieuw op deze site, misschien dat het daar aan ligt?!

En Goldie..goeie vraag die je stelt...oorspronkelijk zocht ik wat mensen die het leuk vinden om zo nu en dan een te gaan cruisen met wat choppers of anderzijds verbouwd materiaal...interesse??


aahh juist.
ik was een beetje nieuwsgierig waar dit topic nou over ging.

welkom bij deze :W
 
He Goldie...probeerde net je site te checken maar ging beetje mis...wel nog ff foto's gekeken...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan