Suske & Wiske en de Blowende Biker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roelibaldi

MF veteraan
1 okt 2005
18.750
9
Belgicistan
Zijn er nog motorrijders die ook zo kunnen genieten van een vegetarische groente-stick. Doorgaans voel ik me omringd door bierbuikduivels, terwijl deze hippiebiker graag een sigaretje-plus nuttigt.
Blowende bikers, verenigd U...of zijn we daar reeds te lam voor??? :z
 
ja, ik snuif altijd een lijntje.
Maar ik ben gestopt met op de fiets stappen. Soms lukte het wel maar soms niet. Ik had altijd 50-50 kans en afentoe stapte ik er achterstevoren op en dan kwam ik niet zo ver.
 
moeje coke light proberen. dat is voor als je aan het afkicken bent.

wel de ijsblokjes eruithalen.
 
Tjezus...wat een negativiteit ;( Zo te zien mag hier wel wat meer gerelaxt worden. Vooral Gixxer-nogwat zou er goed aan doen om eens te ontspannen. Flikker deze topic er maar uit dan...jij je zin!!! Naar welke onzin topics refereer je nog meer dan..dat ik een cluppie wilde beginnen???

Enne..voor alle kortzichtigen onder ons: een blowtje is héél iets anders dan een snuif coke. Bij mij moet je niet aankomen met die vieze shit harddrugs....En nee, ik stap dan niet op mijn motor, drink ook geen bier (OF ANDERE HARDDRUGS) als ik rij!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
 
En peace to Mercy_Symbol!!!!

Karsten...ben je nou webmaster of iets? Je mag al mijn topics tot nu toe er best uitgooien. Blijkbaar wordt mijn vorm van humor niet echt gewaardeerd op deze site. Jammer....................................
 
He Eddio, je hebt helemaal gelijk! Ik zit op mijn werk anders wist ik het wel. Maar als je die reacties hierboven checkt (vooral die van Karsten!!!) dan wordt je toch ook wel een beetje verdrietig?
*O*
 
Oh Karsten....GixxerFighter...ik hoor nog steeds geen antwoord op die andere topics waar jij het over hebt...ik ben echt benieuwd hoor
 
Ik bedoelde dat meerin de trant van:

Je hebt het over relaxen en zo, en dan ga je toch een potje lopen mekkeren tegen iedereen die commentaar heeft. Niet echt relaxed dus..........

Oftewel, doe normaal en maak je niet zo druk. Als jij een blowtje wilt roken, prima, maar val anderen daar niet mee lastig.
 
Op eigen verzoek een slotje dan maar.

En best passend, het had geen relatie tot motoren dus was ie zowiezo dicht gegaan.


Enne....

Oh Karsten....GixxerFighter...ik hoor nog steeds geen antwoord op die andere topics waar jij het over hebt...ik ben echt benieuwd hoor

Niet zo doorzeuren.

Je reply's zijn idd zo nu en dan wat "vaag".....Mag je idd best een beetje rekening mee houden idd O-)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan