Ruilen doen of niet?

ray blackbird

Rookie
1 jun 2005
17
0
geleen
Ik kan mijn fzr6oor inruilen op een intruder 1400
De fzr is uit 95 en heeft 16500 gelopen en is zeer goed onderhouden (* pas grote beurt) en de intruder is uit 90 met nieuwe koppelingsplaten een dragbar stuur en dragpipes en heeft 330000mls gelopen
Nou wil ik graag weer een chopper maar is dit een goede ruil of niet
bedankt voor jullie reactie
 
van ruilen komt huilen,, vooral in dit geval: een intruder met 528.000 km...... weinig motors die dit halen..... _O-
 
Marktwaarde FZR +/- 2500 euri
Marktwaarde Intruder +/- 4500 euri

Doen dus! Gelijk weer verpatsen en doorsparen voor een 'echte'.
8-)
 
zo en zo, asje de intruder leuker vindt.....
Lijkt me een belangrijker criterium as evt. dagwaardes ed.

En een motor verkopen voor een goede prijs is wat lastig
op het ogenblik.
 
Ik zou het niet doen

- Het zijn zomerstarters, met name die oude brikken
- Het is een mijlenbak, bij 60.000 KM, krijg je onkosten 33.000 x 1,6 = weinig lol meer
 
Ik zou het niet doen

- Het zijn zomerstarters, met name die oude brikken
- Het is een mijlenbak, bij 60.000 KM, krijg je onkosten 33.000 x 1,6 = weinig lol meer

.....zei hij met een stalen gezicht, terwijl hij recent nog 2 van deze 1400's letterlijk in de schoot kreeg geworpen..... :Y
 
Hmm, van wat voor intruder dan??
Die krengen brengen echt niet makkelijk 4500 euries op momenteel.......


Ken je "Marktplaats.nl"? :o

Zoek maar eens op intruder 1400. Dat je het er niet voorkrijgt is een tweede, maar de door mij genoemde vraagprijzen van beide fietsen kloppen wel. De Intruder is gewoon meer waard. ze vragen er iig wel meer voor
 
Ja, maar de intruder, de naam en het model drijft gewoon de prijs op, een nette gebruikte intruder, lees VS serie vragen ze ca 5200 euri voor (www.jacksbikes.nl) terwijl ze toen nieuwe nog geen 10.000 gulden kosten, je koop het model, de mooie cylinders, en de rest kun je reviseren

Maar bij 60.000 km begint de nokkenasketting parten te spelen bij die dingen en de distributie doet dan ook vrolijk mee, dat is simpel zelf te doen, kost aan matriaal ca 250 euro, maar als je het zelf niet kunt ben je twee dagen arbeidsloon ongeveer kwijt, daar moet je rekening mee houden


Kijk ook naar de waarde van de bankstellen M serie, C serie, de nieuwe, die zijn naar verhouding geen kloot waard tweedehands
 
Merk : Suzuki
Type : Intruder VS 1400
Bouwjaar : 1991
Kleur : Rood metallic
KM stand : 63.000 km
Prijs : € 4.000 meeneemprijs
Extra's : Dikke tank, treedplanken

= dus ruim 60.000, zonder garantie dus
 
Welke meer waard is dat weet ik niet.

Maar de keuze FZR / intruder die kan alleen topicstarter maken toch.

Al dat gezemel over geld: kijk welke motor je wilt rijden. En basseer daar je ruil op. Geld toeleggen of bijkrijgen.

Maar ik zou eerst bepalen of je hard of relaxed wilt rijden.





succes met je intruder. ;)
 
Welke meer waard is dat weet ik niet.

Maar de keuze FZR / intruder die kan alleen topicstarter maken toch.

Al dat gezemel over geld: kijk welke motor je wilt rijden. En basseer daar je ruil op. Geld toeleggen of bijkrijgen.

Maar ik zou eerst bepalen of je hard of relaxed wilt rijden.





succes met je intruder. ;)


edit: weer over geld. Hulzie, wil jij me kinderen niet kopen. O-)

edit op de edit: dat was het knopje voor quote sukkel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan