Hey Flyin' Dutchman..

Knukkel

MF veteraan
21 jun 2004
2.599
0
...Ik zat de site van Hank Young te bekijken...
...kom ik jou in allerelei hoedanigheden tegen... Viezerikpeuk!!

IMG_0260.jpg


IMG_0261.jpg


IMG_4891.jpg


IMG_4892.jpg
 
Wat weet jij daar nou van?

leuk dat je er weer bent. Hebben we weer iets nieuws om tegen aan te faxen!
;)
 
Hey Vliegende Hollander...ik zag net iemand op het forum met een bijna identieke nickname...verwarrend!
Trouwens net mail gehad uit Californië...Diestyboy amuseert zich goed en is net terug van Bakersfield. Wanneer vertrok jij dan? Los Ballos :W
 
Haha! Grappige foto's!




Hey Bral!
Leuk project wat je hebt aangeschaft! Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!



Ik heb gisteren ook weer een erg leuk onderdeel voor het volgende project gekocht.. ;)
 
Hey Vliegende Hollander...ik zag net iemand op het forum met een bijna identieke nickname...verwarrend!
Trouwens net mail gehad uit Californië...Diestyboy amuseert zich goed en is net terug van Bakersfield. Wanneer vertrok jij dan? Los Ballos :W

Ik vertrek de 16e... En ja, D'n Diest zal zich ongetwijfeld goed vermaken daar! Ik kan ook niet wachten tot 'k weer op de strip in "Baco" zit!
 
GVD! Postbode heeft geprobeerd om de carb en spool hub af te leveren, maar ik was niet thuis. Kan ik het maandag pas ophalen omdat het postkantoor om 17:30 al dicht zit en ook niet op zaterdag open is @#$%^!
Wat een achtelijke k*t zooit in dit communistische land... En de klanten 'service' van TPG is alleen bereikbaar van ma- vrij tijdens kantooruren... :(
Leuk begin van m'n weekend...

Dat lucht op...
 
beetje raar... postkantoren zijn toch tot 12 uur open? (of was dat vroegah)
en in Eindhoven is vast wel een verzamelpunt....
gewoon zeuren en leuren. Gebruik je charmes...
Niets is onmgl. en alles heeft een prijs!
 
GVD! Postbode heeft geprobeerd om de carb en spool hub af te leveren, maar ik was niet thuis. Kan ik het maandag pas ophalen omdat het postkantoor om 17:30 al dicht zit en ook niet op zaterdag open is @#$%^!
Wat een achtelijke k*t zooit in dit communistische land... En de klanten 'service' van TPG is alleen bereikbaar van ma- vrij tijdens kantooruren... :(
Leuk begin van m'n weekend...

Dat lucht op...


Dat noem ik geluk hebben. Mijn Triumph spullen gingen direct terug naar Engeland... Geen briefje door de bus, niks. Ik zou op vakantie zijn volgens de postbode. Etters!
 
Terug
Bovenaan Onderaan