Wat te knooien komende winter..

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Eindelijk, eindelijk, na ongeveer een jaar martelen heb ik mijn Guzzi verkocht(weliswaar bijna huilend maar goed) en een verschrikkelijk lelijke maar wel frisse en technisch goeie HD op de kop getikt...

full


Een FXWG van 1985, vierbakkie, kickstarter etc..
 
oh ja, en de nieuwe eigenaar moet wel ff een nieuw bandje scoren
(ik geef natuurlijk niks zomaar weg :) )

full


8-) 8-)
 
Gefelici!!
Als ik zo zie waar je naar toe wil met de bike, heb je nog wel wat werk voor de boeg, maar da's de helft van de lol (en de andere helft van de ergernis ;) )

Veel plezier met je bike en succes met de verbouwing/choppen!
 
Je hebt zelfs van vreugde je avatar maar aangepast ?

In ieder gefeliciteerd. Een heule echte Harley. Wel een gaaf kleurtje kleurtje trouwens is ie nu. Bruin toch ? Of is de foto een beetje verkleurd?
 
Eindelijk, eindelijk, na ongeveer een jaar martelen heb ik mijn Guzzi verkocht(weliswaar bijna huilend maar goed) en een verschrikkelijk lelijke maar wel frisse en technisch goeie HD op de kop getikt...

(Afbeelding)

Een FXWG van 1985, vierbakkie, kickstarter etc..

Jammer dat 't geen Shovel is.... ....
Maar goed, eindelijk een echte motor :} 8-) *O*
 
Zit er nu zo'n vreselijke 'live to ride - ride to live' adelaar op de beltcover ?

/edit/ en franje aan de koppeling- en ramhandle ?
Volgens mij staat dit ding voor alles wat je in de afgelopen tijd zo hebt verafschuwt en veroordeelt, Bral.

Wel ironisch, niet ? *O* _O- ;)
 
Laatst bewerkt:
Van harte, je droom jongen, mooi man, je gegund.
En huh ziet er zo ook heel niet verkeerd uit!
Het nederlandstalig werkplaatshandboek heb ik voor je liggen en kun je inzien doch kan um je ook toe doen komen, mot je gewoon ff mailtje geven.
Ja, dat hele type staat in dit boek, net gekeken
 
Hee, gefeleciteerd gosuhh!

(Ik had die Guz graag willen hebben, maar helaas, te laat _ O-)

Ik vind trouwens "knooien" Een combinatie van "knoeien" en "klooien" in je topictitel, erg leuk gevonden.

(Zeg a.u.b. dat je dat xpres hebt gedaan.....)
 
*O* *O* Bral, eindelijk welkom in de "zijdelinkse V-Twin" wereld! *O* *O*

Hier mijn (ex)vriendin hare Softail (dit was in '90) met smooth achterspatbord met sixties fendertip EN bumper-rail...Succes, en we zij er om te helpen hé ! *O*

full
 
Vond die Guzzi veel mooier.

:9

Hoe voelt het om eindelijk iets van normaal formaat tussen je benen te hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan