Metalepoxy loctite

Knogjärn

Die hard MF'er
24 sep 2005
698
0
Heeft iemand ervaring en advies mbt tot loctite's metalepoxy?

Ik ben van plan het te gaan gebruiken daar ik met te veel kracht (????) een boutje in het onderste deel van mijn blok heb gedraaid (en daarvoor met een houtenhammer de cover er op geplaatst..) en er een stuk alu van afgebroken heb.... dus mijn fiets verliest aardig wat olie. En ik wel geen rainbows in the mountains veroorzaken.

Het is echt een dun stukje alu, met een stuk schroefdraad erin en 'mijn lasser' ziet het niet zitten...

Groeten uit Dalarna, Zweden.
 
Ik heb dat spul wel eens gebruikt, werkt goed. Mijn broer heeft er ook eens een stuk van een carter mee teruggeplakt, is ook blijven zitten. Dus ik geef je een goeie kans dat dit ook gaat lukken. Let wel op dat het straks allemaal weer mooi vlak aan moet liggen, dus dat losse stukkie moet er wel precies recht in geplakt (evt. nabewerken om het pasvlak weer goed te krijgen).
 
Heb je geen plaatje..?

'K heb meerdere malen met dat spul gewerkt..

Komt het in aanraking met olie..? Komen er grote krachten op dat punt?? Vibreerd je motorfiets veel?
 
Ik heb er helaas geen foto van gemaakt, was wel mijn bedoeling maar ik was te lui om weer die paar trappen op te lopen.

Ik heb het nu gelijmd maar nog niet de kap die er weer overheen hoort dus ik weet nog niet hoe dat is gelukt met die gang met schroefdraad... anders moet ik de verchroomde deksel/kap ook maar vast lijmen... en dan snel verkopen!

Zit momenteel weer even in NL, misschien dat ik over twee weken even kan kijken of het gelukt is en ik een stukje kan rijden... als er nog geen sneeuw ligt tenminste.

Olie, ja het komt in kontakt met olie want het is een deel onder aan de karter. De olie stroomde er uit toen het gebeurde. Althans toen ik em startte.

Ik had zelf niet het idee dat ik zo veel geweld had gebruikt....
 
Terug
Bovenaan Onderaan