HaDee sloperij ?

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand met een grote voorraad ouwe zooi, met name spul uit de 70's.

Nou weet ik alleen van Feelders in Den Dolder maar of dat iets is weet ik dan weer niet.

Maar zijn er nog meer slopers of shops waar ze nog een rommelzolder hebben ?
 
Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand met een grote voorraad ouwe zooi, met name spul uit de 70's.

Nou weet ik alleen van Feelders in Den Dolder maar of dat iets is weet ik dan weer niet.

Maar zijn er nog meer slopers of shops waar ze nog een rommelzolder hebben ?


Ben laatst nog effe langs geweest bij Feelders, speciaal voor die 70's shit, maar had alleen een paar wijze footsteps liggen, en een bandje met dubbele whitewall achter voor 30 euro, maar die heb ik maar laten liggen
 
Op zondag is toch niemand open, Bral.

Maar ik denk dat je (toch 8-) ) eens naar Biddinghuizen moet...... wat daar allemaal ligt.....
 
Hmmmm, zou ik gezien zijn smaak niet doen...

breng vandaag nog wel ff wat inspiratie bij je langs.........
 
Het ligt eraan wat je zoekt.
Maar voor de gewone onderdelen kan ik altijd heel geschikt terecht bij Daan Smallenburg, dat is 20 minuten rijden
 
Speciaal spul uit de 70er jaren Bral?...bij een reguliere HD sloper?...toch succes gewenst!!! ;) })

(zie mijn 2e mail)
 
Laatst bewerkt:
Op zondag is toch niemand open, Bral.

Maar ik denk dat je (toch 8-) ) eens naar Biddinghuizen moet...... wat daar allemaal ligt.....


Is er hier om de hoek echt zoveel te vinden dan ? Heb wel positieve berichten gehoord, maar ik heb voor de rest nog nooit van deze club gehoord. Weet niet eens hoe ze heten aldaar.
 
Nu hoor ik net bij 2 vandaag dat er iets van 200 leden van de Hells Angels in Nederland zouden zijn. Is dat niet een beetje weinig. Ze schijnen op 70 adressen een inval te hebben gedaan, dat is bij bijna de helft dan.
 
Nu hoor ik net bij 2 vandaag dat er iets van 200 leden van de Hells Angels in Nederland zouden zijn. Is dat niet een beetje weinig. Ze schijnen op 70 adressen een inval te hebben gedaan, dat is bij bijna de helft dan.
zoveel heb ik er nog nooit bij elkaar gezien dus minder zou ook nog wel kunnen volgens mij hoor....
 
Bij Dik in Biddinghuizen (www.hadee-store.nl)kun je inderdaad flink snuffelen.
Los even van het feit dat ie lid is van de Hells Angels en momenteel ff vast zit: tis een verwoed verzamelaar van alles wat je maar bedenken kunt op HD gebied en dus kun je het zo gek niet bedenken of hij heeft het wel liggen.
Bovendien is het een prima kerel.

Heb met hem mijn FLH gebouwd de afgelopen winter.
 
ahuum...wie zijn dit..??? (uit een Supercycle magazine van 1981)
Zo gaat het 3 paginas door... :X

full
 
Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand met een grote voorraad ouwe zooi, met name spul uit de 70's.

Nou weet ik alleen van Feelders in Den Dolder maar of dat iets is weet ik dan weer niet.

Maar zijn er nog meer slopers of shops waar ze nog een rommelzolder hebben ?


wat zoek je ik heb wel wat liggen,
:Y
 
www.bijpiet.nl oftewel MOOK in het kleine plaatsje Ell vlakbij Weert L.

Heeft bijna alles, en of kan het laten maken, cq regelen. Over de prijzen valt altijd te praten. Heb tot nu toe goede ervaringen met deze zaak.\
 
Terug
Bovenaan Onderaan