Uitlaten voor een HD swingarmframe.

dr.Bral

Banned
31 mrt 2003
13.016
1
Meppel
Ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer...

Ik zoek iets van een uitlaat voor een 4 bak swingarmframe, met kickstart.

Geen shotgun opstelling (dus gewoon onderlangs), 2in1 of 2in2, mag allebei..

Doe es wat foto's met ideeën want ik weet het niet...
 
niet alleen is dat y stuk lelijk, het zit ook op de plek waar bij mij de kickstarter zit ;)
 
Ik zou zeggen.. Ga op zoek naar mooie rvs bochten, wat rechte stukken, trek de welder uit de hoek, en maak iets naar je zin... Tijd zat, het wordt toch winter. ;)



















Ik ga de Trump effe mishandelen.... Lekker weertje!! 8-)
 
Ik zou zeggen.. Ga op zoek naar mooie rvs bochten, wat rechte stukken, trek de welder uit de hoek, en maak iets naar je zin... Tijd zat, het wordt toch winter. ;)




















Ik ga de Trump effe mishandelen.... Lekker weertje!! 8-)
Ja Bral, dacht ik ook..vermits je in principe elk type van kickstart shovel uitlaten zou kunnen uitkiezen..waar je dan bovenaan Evo aansluitringen moet hebben..dus zelf wat klussen, en je maakt precies wat je wil..eventueel koop je een tweedehands shovel setje naar je eigen keuze en verbouw je die een beetje voor Evo, dan moet je wel daarna effe naar de chroomboer.. :Y *O*
 
Ik zou zeggen.. Ga op zoek naar mooie rvs bochten, wat rechte stukken, trek de welder uit de hoek, en maak iets naar je zin... Tijd zat, het wordt toch winter. ;)
dan worden het dus dragpipes en die wil ik niet, geluid is kut, performance is kut en het sloopt je kleppen...
 
Heb je een bepaald budget in gedachten ? Ik bedoel er zijn toch genoeg van die pijp-tovenaars (fnar..) die iets moois kunnen maken. Bv. EPS in 't Groningse land ? Of eindig je daar ook al snel met drag-pipes
 
Ja Bral, dacht ik ook..vermits je in principe elk type van kickstart shovel uitlaten zou kunnen uitkiezen..waar je dan bovenaan Evo aansluitringen moet hebben..dus zelf wat klussen, en je maakt precies wat je wil..eventueel koop je een tweedehands shovel setje naar je eigen keuze en verbouw je die een beetje voor Evo, dan moet je wel daarna effe naar de chroomboer.. :Y *O*
ik denk ook dat ik doe, en dan van die fxe bochten, die allebei voor de nosecone langslopen, uitmondend in 1 dikke open turndown misschien....
 
ik denk ook dat ik doe, en dan van die fxe bochten, die allebei voor de nosecone langslopen, uitmondend in 1 dikke open turndown misschien....
Die bestaan er hé voor jouw fiets, maar dan geen turndown maar turnout..in principe moeten ze passen op jouw late swingarm frame..

full
 
full

Simpeler kan het niet.

Voordeel van drags is dat je een beetje watersportgevoel gratis erbij krijgt.Ooit een buitenboordmotor stationair horen draaien?
 
Die bestaan er hé voor jouw fiets, maar dan geen turndown maar turnout..in principe moeten ze passen op jouw late swingarm frame..

(Afbeelding)
kijk, dat is het werk volgens mij he...

als ik het zo begrijp passen early softtail pijpen ook op mijn motor en deze vind ik helemaal goed, precies net ouwerwets genoeg...


beter dan dit :

full

;( ;( ;( ;( ;(
 
Uhm, als ik dat zo bekijk, vindt ik persoonlijk de oplossing waarbij beide bochten voor de 'nosecone' lopen een beetje rommelig ogen. (Die zwart-wit foto van Danny). Zoals de bochten op de andere foto's bij elkaar komen dus achter elkaar, ziet er wat klassieker uit, en geeft de motor meer 'body'.
 
Boejabaise demper...
(Afbeelding)
een ronde early achterbrug in die van jouw Bral.. :9~ :9 :Y
ik heb er eentje thuis liggen (geleend) maar ik weet niet of ik wel zo laag wil gaan.....

er liggen hier overal zoveel drempels enzo, volgens mij is het super onhandig en ik heb mezelf hoe dan ook beloofd dat ik een praktische gebruiksmotor wil, dat is belangrijker dan de coolste van de straat te zijn zeg maar..
 
Uhm, als ik dat zo bekijk, vindt ik persoonlijk de oplossing waarbij beide bochten voor de 'nosecone' lopen een beetje rommelig ogen. (Die zwart-wit foto van Danny). Zoals de bochten op de andere foto's bij elkaar komen dus achter elkaar, ziet er wat klassieker uit, en geeft de motor meer 'body'.
zit wat in ja, wat Alf heeft is ook wel mooi vind ik...
 
ik heb ook nog een cherrybomb van mijn auto liggen, mits netjes gespoten is dat ook wel cool, en luid ;)
 
en waarom heet dat boeljabesje ?

Wat dit met een uitlaat voor een HD te maken heeft weet ik niet ? :?


Bouillabaisse zoals in Marseille

Ingrediënten voor 4 8 12 16 personen

250 g roodbaarsfilet
250 g zeewolffilet
250 g wijtingfilet
250 g rode-poonfilet
250 g zeebarbeelfilet
1 langoest van 500 g (of kreeft)
2 uien
3 tomaten
3 teentjes knoflook
1 venkelknol
1 stukje sinaasappelschil (gedroogd)
0.5 bosje peterselie
1 takje tijm
1 blaadje laurier
0.5 potje saffraanpoeder
peper
zout

De groenten wassen en schoonmaken. De uien en knoflookteentjes pellen en fijnhakken. De tomaten laten schrikken in kokend water, pellen, in vieren snijden, de pitjes verwijderen en het vruchtvlees grof hakken. De peterselie hakken. De venkel in zeer kleine blokjes snijden.

De visfilets spoelen, droogdeppen en in dobbelsteentjes snijden. Het vaste visvlees (zeewolf, rode poon, roodbaars) scheiden van de zachte soorten (wijting, zeebarbeel).

De uien, knoflook, tomaten, venkel, tijm, laurier, peterselie en de sinaasappelschil fruiten in een grote pan en er vervolgens de langoest en de vaste vissoorten op schikken. Kruiden met peper, zout en saffraan. Overgieten met water tot alles onderstaat. Aan de kook brengen en een achttal minuten laten koken. Vervolgens de zachte vissoorten toevoegen en nogmaals acht minuten laten koken.

De langoest uit de soep halen, de schaal verwijderen en het langoestenvlees in porties verdelen over de warme, diepe borden. De bouillabaisse over de borden verdelen en garneren met gehakte peterselie en takjes venkelgroen. Serveren met geroosterde sneetjes stokbrood en rouille.
 
Terug
Bovenaan Onderaan