whitewallof niet??

Reload

MF'er
23 jul 2005
195
0
Belgie
Yo,

Mijn Xl heeft nu al de vorm die ik wil de afwerking is nog ver weg! Zo denk ik aan koperen leidigen naar de achterlamp, een klassieke paint een ander stuur enz maar nu is de vraag de whitewall is het ja of nee
fotozoveel.JPG


aan u om het te zeggen :?
 
endan de velgzwart laten poedercoaten mischien??? :?

trouwens thx voor de snelle reacties
zal ikeerst een burnout doen voor ik er nieuwebandjes opzet ??? })


en deze
Avon-H.jpg

AVON Speedmaster
 
Laatst bewerkt:
ik heb wel white whalls en ik vindt (nee wat ik vindt hoef ik niet bij de politie te brengen)dat het bij een klasiek ogende motor hoort!!!!,
Maar bij dit zou ik het niet doen.
 
Laatst bewerkt:
fotozoveel2.JPG


Zo iets dan (maar goed dat ik geen grafisch vormgever ben, want dat is echt foto misbruiken!) :X
 
welke whitewalls zijn wel een beetje normaal dan ?

ik zie ze ook wel es met van dat hippe raceprofiel , ziet er ook raar uit....
 
Waarom zet je geen flattrack/dirttrack zitje op die fiets..? Dan ziet er meteen 10 keer netter afgewerkt uit.

En gelijk deze K180's..

Forsale10Ooct8XR750_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Knukkel.... Ik doe geen oog dicht met die buitensporters van de middelbare school hier achter.
'K heb vannacht een paar uurtjes kunnen meepikken tussen de kutkarweien door... Dus nu maar een daggie brak wezen... :r
 
Laatst bewerkt:
Knukkel.... Ik doe geen oog dicht met die buitensporters van de middelbare school hier achter.
'K heb vannacht een paar uurtjes kunnen meepikken tussen de kutkarweien door... Dus nu maar een daggie brak wezen... :r

[OT]
Ah... ik ben lekker vrij.
Monteur komt de CV ketel zo pimpen en daarna ga ik voor de brommer op stap (Manifold, lagers voor de nieuwe spool hub, mid controls enzo) *D
[/OT]
 
Terug
Bovenaan Onderaan