Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er nooit al te serieus op gereageerd, maar moet nu maar even (laten we het re-pareren noemen):
Zelf vond ik de beeldspraak "koffie drinken" wel aardig gevonden (enigszins aangeven wat er bedoeld wordt, zonder het te plat te maken, het wat luchtig te houden, en dit alles gelardeerd met een vleugje humor).
Voor de hand liggende humor heeft het nooit hoeven worden, is ook niet de intentie geweest, maar het is hier inmiddels uitgegroeid tot een begrip (wat mij als aanstichter toch een ietwat met trots vervult), mede dankzij 't merendeel (is dat allen minus één?) van de Zettertjes (nog zo'n mooi woord van Pina) welken er gevat in mee gingen.
Ik ervaar niet dat ik uitgedaagd wordt door wie dan ook wanneer de koffie door wie dan ook ingeschonken wordt, ervaar het meer als een leuke serie toespelingen dat met regelmaat in het topic terugkomt.
Moet er niet aan denken dat ik voortaan het beestje bij de naam moet gaan noemen, en dingen zou moeten gaan zeggen als "mijn vriendin komt vanavond langs, en dan gaan we even lekker neuken, misschien wordt ik nog wel gepijpt ook, en lik ik haar kut ook nog even".

blijf maar gewoon koffie drinken.
wat je precies uitvreet hoef ik ook niet te weten. :N
je kan het ook een eitje bakken noemen en de pan uitlikken. 8-)
 
Ik heb er nooit al te serieus op gereageerd, maar moet nu maar even (laten we het re-pareren noemen):
Zelf vond ik de beeldspraak "koffie drinken" wel aardig gevonden (enigszins aangeven wat er bedoeld wordt, zonder het te plat te maken, het wat luchtig te houden, en dit alles gelardeerd met een vleugje humor).
Voor de hand liggende humor heeft het nooit hoeven worden, is ook niet de intentie geweest, maar het is hier inmiddels uitgegroeid tot een begrip (wat mij als aanstichter toch een ietwat met trots vervult), mede dankzij 't merendeel (is dat allen minus één?) van de Zettertjes (nog zo'n mooi woord van Pina) welken er gevat in mee gingen.
Ik ervaar niet dat ik uitgedaagd wordt door wie dan ook wanneer de koffie door wie dan ook ingeschonken wordt, ervaar het meer als een leuke serie toespelingen dat met regelmaat in het topic terugkomt.
Moet er niet aan denken dat ik voortaan het beestje bij de naam moet gaan noemen, en dingen zou moeten gaan zeggen als "mijn vriendin komt vanavond langs, en dan gaan we even lekker neuken, misschien wordt ik nog wel gepijpt ook, en lik ik haar kut ook nog even".
:9 }) :P
 
Hier heet het gewoon "mosselen eten" of mosseltjehappen, lig eraan hoeveel mazzel je hebt met de vangst ;)

........en inhakend op het vernieuwende hiero;

iemand een BIERTJE


_O- _O-

........oh ja, biertje is op, nog iemand nieuwe?

koekje erbij ??



:+

reactie op bovenstaande;

heb toch liever incidenteel "koffie"



mijn (MIJN) mening.

geef mij maar een boterham met duo penottie


_O- _O- _O-

blijf maar gewoon koffie drinken.
wat je precies uitvreet hoef ik ook niet te weten. :N
je kan het ook een eitje bakken noemen en de pan uitlikken. 8-)

Reacties genoeg, ga ik niet meer pa....re....ren :+
 
fiets in de takels...heb ik nog n piccie van :Y

verdomd makkelijk je eigen database :+

full
 
en de herrie pijp der herrie pijpen :} :} :}

(Afbeelding)

Yoshimura systeem carbon/titanium Tri–Oval
Het exclusieve tri–oval dual tip uitlaatsysteem is door Yoshimura Japan oorspronkelijk alleen voor de professionele raceteams ontwikkeld. Afgebeeld systeem heeft een carbon demper en titanium uitlaatbochten wat dit systeem ongelooflijk licht maakt. Om die reden was dit systeem tot voor kort dan ook alleen leverbaar voor racemotoren. Echter door de aanhoudende vraag vanuit de `gewone` consumenten markt is dit systeem nu ook leverbaar voor de meeste motoren. Vanwege het titanium binnenwerk, de titanium eindkappen en de speciale tri–cone vormen in het binnenwerk van de demper (voor optimale prestaties) is dit het beste wat je voor je motor kunt kopen.

Prijs: 3.399,00 euro :o

hey muizzzz, ben je een winkeltje begonnen ofzo ;)
 
heb vandaag geleerd dat aardig zijn niet altijd nodig is/hoeft.
beetje tekeer gegaan tegen best wel goede klant (oeps)

kreeg de hoorn erop gegooid en 20min later zag ik hem uit z'n auto stappen
-O-

kwam die een zak worstebrood brengen om de lucht op te klaren, we hadden alletwee gelijk maar omdat ik niet het laatste woord had gekregen vond hij dat wel een goede oplossing (ik ook, was goede bakker _O- )
Pina is trots op je :}
 
ik heb van het weekend een huur-Z en ga doelloos rondrijden :P
dan kan ik net zo goed bij jullie aansluiten *D
op de parkeerplaats naast de pont van schoonhoven?

(Afbeelding)
als je een blauwe hebt gehuurd kunnen we misschien wat onderdeeltjes "lenen voor Martin......J*Z*S...wat een kwaaie gedachten schieten er door mijn brein.....komt vast door die klote caffeine die in die koffie zit :X
 
Tijdje weg en................. nieuw Topic deeltje!! *O*

Ok dan...

(Afbeelding)
Wat is het daar bij jullie toch een fantastisch gebied :Y


Ik wilde nooit in California wonen omdat het daar altijd mooi weer is: Zonder winter waardeer je de zomer niet!
Zo wilde ik ook nooit in de bergen wonen: Zonder 't platteland waardeer je de bergen niet!
.......Ik begin mijn mening zo langzamerhand te herzien!! :)
 
Wat is het daar bij jullie toch een fantastisch gebied :Y


Ik wilde nooit in California wonen omdat het daar altijd mooi weer is: Zonder winter waardeer je de zomer niet!
Zo wilde ik ook nooit in de bergen wonen: Zonder 't platteland waardeer je de bergen niet!
.......Ik begin mijn mening zo langzamerhand te herzien!! :)

mijn mening is al een tijdje zo.
in de winter in de bergen en in de zomer hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan