Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahahahahahahahahahahahahaha :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y





:} :} :} :} :} :} :} :} :}

}) })

Wat een goeie............

Hé, kijk nou een linkje met piccies....
hhmmm, ff kijken..



























BANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(



8-) hahahaha


iedereen ken lulle wat ze d'r van vinden, maar toch doet dit de band wel enorm versterken.
 
hahahaha, ik lach nog steeds........... :Y :Y :Y :Y :Y

Wat een goed begin vn dit topic... :} :} :}
 
absoluut mee eens, had hier veel eerder moeten komen, ben pas 'lid'sinds afgelopen zaterdag, maar heb nu al meer gelachen dan op het hele vmax forum, waar ik vandaan kwam........ :} :} :}













HULDE voor de Z rijders.......en Z Dame *D natuurlijk
 
absoluut mee eens, had hier veel eerder moeten komen, ben pas 'lid'sinds afgelopen zaterdag, maar heb nu al meer gelachen dan op het hele vmax forum, waar ik vandaan kwam........ :} :} :}













HULDE voor de Z rijders.......en Z Dame *D natuurlijk

v-maxxers zijn te zere neus. :Y
 
ppffff, breek mij m'n bek niet open, Maaruh ik ben nu een Z-etter, alhoewel we nog wel ff kennis moeten maken,lachen gaat in ieder geval goed samen....
full
 
zeg waar is die rooie,



:?

een echte terrorist..., bommetje leggen en 'm dan snel smeren....... :P
 
EN DAN HEB JE ME NOG NIET IN T EGGIE ONTMOET :X




:+

er is al genoeg ellende op deze aardkloot....ff lachen kan geen kwaad :+
 
OPROEP RONZ
ZONDAG AANSTAANDE Z MEET EN GREET : GRAAG NOG 1 X DE ONTMOETINGSPLEK EN TIJD ASLTUBLIEFT

LOCATIE = ZETTEN
TIJD : ??
CAFE/KROEG : ??
 
zo zie je maar weer, een paar pagina's terug was je nog een weldoener, en ik zie nu in je ondertitel.....rooie terrorist, het kan toch raar lopen hé O-) O-) O-) O-)
 
MENSEN BEDANKT VOOR DEZE HEERLIJKE AVOND :} :} :} ....HEB IN TIJDEN NIET ZO GELACHEN _O- _O- _O-

tot morguh :z

deze terrorist trekt zich terug.....om met sjorrit te spreken :W
 
:W :W :W in je mand jij..!!! ik ben ook pleite, tot morgen allemaal, was erg gezellig, hoop dat ik morgen ook weer langs mag komen })



:W :W
 
*O* *O* *O* *O* *O* NIET VERGETEN *O* *O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O* ZPONTANE ACTIE *O* *O* *O*

:] HELP MARTIN WEER IN HET BLAUWE ZADEL :]

full


Beste Z-etters en non Z-etters :W

Gisteren ben ik bij Martin langs geweest , had nog een achterkont liggen waar ik hem misschien mee kon matsen :?
We stonden daar bij iets wat eens zijn trots en grootste plezier was :N -O-
De aanblik van zijn Z-etje stemde mij zeer bedroefd ;(
De schade is veel groter dan ik zelf gedacht had -O-
De fiets is naar mijn menig financieel/economisch total los
Er zijn dit jaar meerdere mensen met schade binnen ons Z-etter en niet Z-etter bestand geweest, dus we weten allemaal hoe het voelt en wat een enorm klotegevoel het geeft als je wat aan je fiets hebt, ik zelf weet daar ook alles van

We weten allemaal dat Martin niet all risk verzekerd was :X
Daar kunnen we over discusieren maar daar schiet niemand wat mee op :N
Het is zeker een dure les voor hem geweest :o

Daarom roep ik via deze spontane actie op om een donatie te doen om Martin wederom in het zadel van zijn Zetje te helpen :Y :] :Y

Het seizoen loopt haast ten einde ,de Z-etjes gaan binnen kort al dan niet op stal :Z

Mijn voorstel aan jullie is om een bedrag over te maken ter waarde van 1 gemiddelde tankbeurt die wij besparen doordat de Zet minder de weg op gaat O-)

een ieder is vrij om helemaal niets :( B| minder :N of (liever) meer :Y *O* te doneren :P

full


Wil je een donatie doen stuur dan 1 mail naar vernooygja@hotmail.com
dan stuur ik je een rekeningnummer waarop je het bedrag kan storten.


Ik hoop op jullie spontaniteit en laten we samen deze Z-etter uit de Zhit helpen :Y

GreetZ MuiZ ;) :W

TUSSENSTAND ACTIE *O* 11 *O* DONATEURS AANGEMELD

*O* *O* *O* ZPONTANE ACTIE *O* *O* *O*

:] HELP MARTIN WEER IN HET BLAUWE ZADEL :]

*O* Z1000GIRL + KPL *O*
*O* HOLLANDKAWA *O*
*O* PETER UIT BRABANT *O* sorry...weet je nickname niet zo snel :X
*O* KABOUTER PUNTMUTS *O*
*O* PINA *O*
*O* DnBok *O*
*O* Fulleke *O*
*O* BartZ1000 *O*
*O* RonZ *O* superbike stuur :}
*O* Z1000MUIS *O*
*O* ReCyCle *O*
 
MENSEN BEDANKT VOOR DEZE HEERLIJKE AVOND :} :} :} ....HEB IN TIJDEN NIET ZO GELACHEN _O- _O- _O-

tot morguh :z

deze terrorist trekt zich terug.....om met sjorrit te spreken :W


Ja ik ga der ook mee kappen, anders ben ik niet voldoende tot rust gekomen om te gaan slapen. :? :? :? :X :X :X

bedankt voor de terapie van deze fijne avond zo met elkaar.

als jullie nog eens vaker dit doen moeten we straks nog afkikken en in een praatgroepje.

:W :W :W
 
*D
begon weer een beetje te erg te kriebelen, dus daarom maar even dit weekend een Z-tje huren *O*

@gup: ik wil je niet ongerust maken, maar het rommelt dus wel bij MP http://www.motoportdruten.nl/info.asp?ID=3
in druten staan (stonden) nog 2 nieuwe 2005 modellen met een aardige korting, misschien dat je beter een deal kan maken voor een 2005 exemplaar???

ziet er idd niet goed uit.
als ie nog maar niets betaald heeft.
 
Ja ik ga der ook mee kappen, anders ben ik niet voldoende tot rust gekomen om te gaan slapen. :? :? :? :X :X :X

bedankt voor de terapie van deze fijne avond zo met elkaar.

als jullie nog eens vaker dit doen moeten we straks nog afkikken en in een praatgroepje.

:W :W :W

als die praatgroep net zo gezellig is heeft ie geen nut.
maar we hebben dan wel elke week een zed meeting met toerrit. })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan