Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb nog steeds het voleldige systeem te koop staan inluis powercommander en K&N filter nieuw in doos
wil er echt vanaf anders kan ik het selfmade systeem niet bekostingen.
kwaakz1000@hotmail.com

@Kwaak
Is dat het Akrapovic systeem? Slip-on demper of compleet systeem? En wat kost het handeltje??

Gaat dat passen op een 750?? Zo ja ben ik wel geinteresseerd....


Oeps. Lees net dit: «betreft volledig systeem in combinatie met powercommander en nieuw KN filter, past ook op een Z750»

Nog een snel vraagje dan: Hoe lang is dat systeem gebruikt?

PS. Heb ook op je «verkoop-topic» gereageerd.
 
Laatst bewerkt:
@Kwaak
Is dat het Akrapovic systeem? Slip-on demper of compleet systeem? En wat kost het handeltje??

Gaat dat passen op een 750?? Zo ja ben ik wel geinteresseerd....


Oeps. Lees net dit: «betreft volledig systeem in combinatie met powercommander en nieuw KN filter, past ook op een Z750»

Nog een snel vraagje dan: Hoe lang is dat systeem gebruikt?
passen zal het wel...of het is pas te maken....maar denk je dat de demper tegendruk niet te verschillend is????

wel een leuke upgrade voor die zilveren bliksemschicht van je :9~ :Y
 
passen zal het wel...of het is pas te maken....maar denk je dat de demper tegendruk niet te verschillend is????

wel een leuke upgrade voor die zilveren bliksemschicht van je :9~ :Y


:Y :Y :Y :Y
Had hier in Zwitserland al eens gekeken naar een Akra-systeem maar die kosten een vermogen hier.

Ik kan me niet voor stellen dat de dempers onderling (bijv. Slip-on dempers) zoveel verschil maken. Volgens mij maakt de rest van het systeem, dus de bochten wel verschil uit? Na ja, heb geen idee.

het liefts zou ik mijn standaard dempert UITHONEN en veel herrie laten maken, die staat er gewoon het beste bij... 8-)
 
ik had ook een time out genomen :z .....maar na een strenge toespraak van mijn chef B| heb ik maar besloten mijn voeten van het bureau te halen en weer aan het werk te gaan :X
:+





Hebbie nog een beetje geslapen vannacht, ik heb bijna geen oog dicht gedaan hoe ik ook ging liggen, elkekeer deed er weer iets zeer :P :P :P

Toen ik vannochtend onder de douche stond begon ik spontaan weer te lachen, en schoot het weer in m'n rug. :? :? :?


Het topic gaat wel weer ongelofelijk snel zeg.


Ik heb Martin net nog gebeld en een afspraak gemaakt voor het weekend van de 29/30 ste oktober, we bellen nog voor de juiste tijd.

we zien wel wat ik nog voor hem kan betekenen.

:W :W :W
 
Dus dr gaan een paar Zetten 1000 naar ZETTEN 1000??

Das grappig. Als je nou de lokale radio (zie website zetten1000) belt dat jullie zondag komen, hebben ze nog een leuk itempje :Y

Wel jullie feestkleding aan he!

Lees ook op die website:
“Zettense wapens” te zien in de bibliotheek

:X

Dus parkeren maar met die Z1000 in de bieb!!
 
Laatst bewerkt:
passen zal het wel...of het is pas te maken....maar denk je dat de demper tegendruk niet te verschillend is????

wel een leuke upgrade voor die zilveren bliksemschicht van je :9~ :Y
het past wel, de demper is precies hetzelfde bij bijna alle motoren die n open racesysteem hebben, alleen de bochten zijn meestal verschillend en die van de Z750 en Z1000 zijn precies hetzelfde
 
Hebbie nog een beetje geslapen vannacht, ik heb bijna geen oog dicht gedaan hoe ik ook ging liggen, elkekeer deed er weer iets zeer :P :P :P

Toen ik vannochtend onder de douche stond begon ik spontaan weer te lachen, en schoot het weer in m'n rug. :? :? :?


Het topic gaat wel weer ongelofelijk snel zeg.


Ik heb Martin net nog gebeld en een afspraak gemaakt voor het weekend van de 29/30 ste oktober, we bellen nog voor de juiste tijd.

we zien wel wat ik nog voor hem kan betekenen.

:W :W :W
ik lag nog na te lachen in me bedje vannacht....moets ook nog vet smilen vanmorgen toen ik er aan terugdacht *D
 
Dus dr gaan een paar Zetten 1000 naar ZETTEN 1000??

Das grappig. Als je nou de lokale radio (zie website zetten1000) belt dat jullie zondag komen, hebben ze nog een leuk itempje :Y

Wel jullie feestkleding aan he!

Lees ook op die website:
“Zettense wapens” te zien in de bibliotheek

:X

Dus parkeren maar met die Z1000 in de bieb!!


Ja grappig he, ik ga er zijn als het weer niet te slecht is.

Wie nog meer van uit zuid-holland.
kunnen we gezamelijk van uit H.I. Ambacht naar ZZZZZetten.


:W :W :W
 
het past wel, de demper is precies hetzelfde bij bijna alle motoren die n open racesysteem hebben, alleen de bochten zijn meestal verschillend en die van de Z750 en Z1000 zijn precies hetzelfde
de bochten zijn het zelfde dat klopt.
er zit ook veel winst in het uitlaatbochtensysteem dat je aanbrengt.....denk dat die 750 straks nog harder gaat dan n 1000 :P
 
full
full
full
full


Post van Z 1000 MUIS in topic 'Z1000 - Z750 meetings 2005'

Zondag 16-10-2005

MEETZ & GREETZ

LOCATIE = ZETTEN

TIJD = 10.30 - 12.00

LOCATIE = http://www.wanmolen.nl/

RIJDERS

RonZ + Raptor ?
DnBoK
Muis
Kimi
Knutsel
 
Laatst bewerkt:
goeiesavonds allen,

vanmiddag heerlijk gereden met de Z, flink wat op- en afritten gedaan (stepje aan de grond) en daarna via de motordealert (ff kettingreiniger halen) naar huis. Draai vrolijk de randweg in haarlem op, trek door naar 100 en besluit er een meeuw te kijken wie harder is hij of mijn arm.

Wel....ik typ nog steeds met twee fingers en 2 handen (en 2 armen), die meeuw heeft het niet overleefd en is tegen mijn arm letterlijk te pletter gevlogen. Heel RANZIG!! gelukkig dat ik 10min van huis was verwijderd, want mijn hele jas zat onder het meeuwenvlees en meeuweningewanden GOOR dat het er uit zag!!

Dat was nog niks, bij aankomst werd ik verrast door de meest RANZIGE geur ooit. Wist niet dat meeuwen zo verschrikkelijk stinken van binnen, moest bijna :r :r :r
Ook tijdens het schoonmaken van mijn jas kwam de :r :r :r neiging vaak naar boven.
Vrijdag mijn jas maar ff proffesioneel laten reinigen, krijg die geur er namelijk niet zo goed uit.

Dus, tip van kim, probeer toch ff wat beter OM die K*t meeuwen heen te sturen.... pijn doen ze niet zo heel erg, maar meuren!!


Ik heb ook al enig maal gevogelte, konijnen, hazen etc. op m'n armen en tussen de voorvork en het wiel gehad, gelukkig nooit ernstige gevolgen.

hooguit blauwe arm, lucht uit de longen, gebraden konijnen pootjes tussen de uitlaat bochten enzo wel moeilijk te verwijderen hoor zonder antieaanbak laag op de uitlaat, en het gaat inderdaad ontiegelijk stinken. :r :r :r

bij een aanrijding met een fazant pleurde alleen m'n maat bijna van de motor alle veren spetterde in het rond en verging van het lachen *D :P

al met al je kan wat meemaken hoor zo op neerlands wegen.


dit hoop ik in iedergeval niet mee te maken.

EHUM-Deer7.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan