Zelfmoord Derbi SM 500

ooo

MF veteraan
17 jun 2005
7.526
0
sirieus, volgens mij heeft deze jongen zelfmoordneigingen :X


http://www.derbi-club.com/forum/showthread.php?s=&threadid=12289


hij is al bezig met de boel te monteren |( :} :+ 8-)

04100519338re.jpg

12100514144yi.jpg
 
Als ik het goed begrijp gooit hij 65 pk op een constructie die eigenlijk voor max. de helft is geconstrueerd? de achterbrug zal ook wel extra zorg nodig hebben dan.
 
Hoe staatie met jou machine??
Plaats es ploatje :}

Ja goed, hij is nu rijklaar. Moet alleen nog gespoten worden -O- Kan nergens een geschikte ruimte vinden om die crap te spuiten B|

Maar zo goed als klaar dus.

Mijn CR500 daarentegen staat nog met een vastloper in de garage _O- O-)
 
CR500, heb jij die joh?
Hmm zeer interesting, wat ga je daar mee doen? En hoe staat die erbij met wat erop?
 
CR500, heb jij die joh?
Hmm zeer interesting, wat ga je daar mee doen? En hoe staat die erbij met wat erop?

Yup, gekocht van Worldbeater die ook hiero op MF zit. Na 3 km een vastloper _O-

Maar zo staat ie er nu bij *O*

P1010275web.jpg


Wat ik ermee van plan ben :? Blazen als een gestoorde ziekelijke kokosnoot, alleen tja moet ff honen en sleutelen :P

De KLX staat er nu zo bij, alleen dan af en met geschuurde kappen :Y

VE2.JPG
 
Netjes man!!
Maareh KLX en CR500 hehe, ga je die klx voor woon/werk gebruiken ;) ?

Ben er ook wel trots op :Y

Voor woon / werk heb ik mijn fiets _O- Dit is puur plezier en ontspanning zeg maar :P

Heb alleen de fout gemaakt om de KLX in de zomer uit elkaar te halen O-) Maar goed, beschouw dat maar als een leermoment :z
 
ach alstie ze oude carburateur maar terug zet, dan kan het niet zo'n kwaad :+ 8-)
 
kvind het wel grappig...
zijn toch ook mensen die een v8 in een eend lepelen..
is toch gewoon fraai...
schijt aan dat het kromtrekt or whatever...

iedreeen denkt altijd zo extreem...ow..hij rijdt met 70 pk, dan zal ie wel volgas langs kleuterscholen gaan rijden zonder zn remmen aan te passen... :Z
 
die bandjes hebben zo weinig grip.. die 65pk zal hij never nooit op het wegdek over kunnen brengen.. dus zo kapot zal het niet gaan denk ik :)

Zal wel leuke filmpjes opleveren!! Ik vind het wel stijl zoiets! *D
 
als je weet dat ie al zo goed als iedere cilinder die ie ooit heeft gehad vastgenaait heeft en al meer in die brommer heeft geinvesteerd dan de meeste van ons verdoen aan een motor...tsya duidelijk meer ballen dan hersens als je zo'n dingen gaat proberen, cool dat ie het probeert, maar ik garandeer je dat dat ding binnen de week naar de haaien is eenmaal het af is

het geld voor die "projecten" te financieren haalt ie uit schadevergoedingen die ie krijgt van betrokken te zijn bij ongevallen, raar maar waar dat hij zelf nooit in fout bleek te zijn en dus flink heeft kunnen incasseren, z'n eerste brommer is ook al gestolen geweest, weer een premie omdat ie dus diefstalverzekering had, denk als ik alles tesamen tel waar ik van af weet dat ie heeft gekregen, denk dat ie zo al een goeie 4000 a 5000 britse pond heeft gekregen
 
als je de brommer maar genoeg update kan het gerust.

-remmen
-kruis (een X) in het frame lassen
-setje corsa's eronder.
-fatsoenlijke ketting.
-vering

en zo zijn er nog wel wat dingen. ik zou er ook een projectje in zien en er gewoon aan beginnen, alleen op grotere schaal kwa veilig heid, remmen en het vermogen kunnen wegzetten op het asfalt :P

Gr. Steven ;)
 
Ik heb wel eens een filmje gezien van een gast die een ZXR(1000?) blok in een oude vespa scooter had gebouwt... :o
Slaat natuurlijk helemaal nergens op maar het is wel lache en knap als je het kan :}

@Makster, volgens mij heb ik de zelfde uitlaat als jij *D
ben alleen het merkplaatje verloren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan