Chopper bobber met crossband

ouwe school

Rookie
17 okt 2005
19
0
middelharnis
Nou zie ik af en toe wel eens choppers en bobbers met een crossband. Heeft iemand hier toevallig een piccie van. Ik wil op mijn chopper met een redelijke high nek clipons monteren en een frisco style sportster tank en ook zon band achter en ik zoek wat voorbeelden.

ps dit word mijn winterprojectje
 
25411593344.jpg


DSC04937.jpg


El%20Rey%204sale.jpg


doug1.jpg
 
je zou haast zeggen dat onze vriend Bill Dodge (mag ik dat ook als achternaam gebruiken, ik heb tenslotte zo'n ding, Bral Dodge, hmmmm...) kleurenblind is is als je dat ding met die crossband ziet...wat lilluk man..
 
je zou haast zeggen dat onze vriend Bill Dodge (mag ik dat ook als achternaam gebruiken, ik heb tenslotte zo'n ding, Bral Dodge, hmmmm...) kleurenblind is is als je dat ding met die crossband ziet...wat lilluk man..

Ik vind het wel een gaaf ding.
Die ander Pan (de "El Rey") moet trouwens $100.000,- opbrengen!
 
Case, hoe breed wordt jouw velgje? Ik zag van het weekend dat je iets van 2.85 moet gebruiken. Ik dag dattie breder was...
 
@ dr Bral
Ik weet niet hoe famous jij ben maar ik ben nieuw in de motor wereld en ken echt niemand met een Chopper of motor (except mijn zus yana). Dus zelfs met naam best bijzonder schrok me te pletter eerlijk gezegd

@ Choppercase
heel erg mooi en het is misschien een beter idee dan een full size crossband
 
Is dat er weer 1? Smaller is beter, more is less, bigger is better?
Kan je toelichten waarom smaller? Is it something that "runs" in the family?
smaller is toch logisch, die dikke banden is nog nooit wat geweest,
vanaf dag 1 vond ik het er al niet uit zien........ :W
 
1.85 breed voor? Doe je aan de Duitse trend mee ofzo?
Wat dacht je van 1.6?
We hebben Slow al voor de Duitse invloeden.
1.6 vind ik persoonlijk niet meer in verhouding met de band.
en niet iedereen kan 20 jaar wachten totdat er uitgedroogde 2.75 bandjes, waar de vellen bij hangen, worden aangeboden via vage vrienden forums enzo. grr
 
Is dat er weer 1? Smaller is beter, more is less, bigger is better?
Kan je toelichten waarom smaller? Is it something that "runs" in the family?
Weer ? Wake up Slow.
It's a black thing. You can listen to Jimi, but you cannot hear him. It's something in your soul man
 
We hebben Slow al voor de Duitse invloeden.
1.6 vind ik persoonlijk niet meer in verhouding met de band.
en niet iedereen kan 20 jaar wachten totdat er uitgedroogde 2.75 bandjes, waar de vellen bij hangen, worden aangeboden via vage vrienden forums enzo. grr

}) }) :Y ... ;) (en niet uitgedroogd!)
 
Trouwens die crossbanden zijn (of waren) de enige manier om een 23" wiel vooraan in je chopper te hebben..Honda XR of XL hadden ze enkele jaren standaard erop...dat het nu toevallig noppen banden waren is heel spijtig, dus het enige wat je kon doen is achteraan ook zo'n bandje monteren en dan gelijk de stijl van je fiets hieraan aanpassen...
 
Trouwens die crossbanden zijn (of waren) de enige manier om een 23" wiel vooraan in je chopper te hebben..Honda XR of XL hadden ze enkele jaren standaard erop...dat het nu toevallig noppen banden waren is heel spijtig, dus het enige wat je kon doen is achteraan ook zo'n bandje monteren en dan gelijk de stijl van je fiets hieraan aanpassen...
Binnenkort zelfs 26" vooraan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan