Suzuki GS Topic 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er nog iemand een ontstekingsdekseltje van een GS1000 (of een andere die past) liggen zonder schade?
Eventueel te ruil tegen ééntje met een doorkijkvenstertje of een getint-transparante uitvoering, foto's op aanvraag. :P

Ja, heb ik liggen. Alleen het ronde plaatje met suzuki logo is ietsjes gedeukt op de plek waar het gat in het deksel zit. Het deksel zelf is prima.

Hoor het wel.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er nog iemand een ontstekingsdekseltje van een GS1000 (of een andere die past) liggen zonder schade?
Eventueel te ruil tegen ééntje met een doorkijkvenstertje of een getint-transparante uitvoering, foto's op aanvraag. :P

Fotootjes!!
Ga ik ff kieken voor zo'n dekseltje. :Y
 
Laatst bewerkt:
Heeft er nog iemand een ontstekingsdekseltje van een GS1000 (of een andere die past) liggen zonder schade?
Eventueel te ruil tegen ééntje met een doorkijkvenstertje of een getint-transparante uitvoering, foto's op aanvraag. :P

ik ga ook kijken voor je. Maar mijn donorblok is laatst van de heftruck gevallen en ik meen op die kant dus zal niet veel van over zijn vrees ik.
 
Foto. :Y
full
 
Ik heb nog wel een dekseltje liggen met schuifschade, maar die is de moeite van het foto'tje maken nog niet waard :P.
1 voordeel: het ding dicht nog wel af.
 
ik ga ook kijken voor je. Maar mijn donorblok is laatst van de heftruck gevallen en ik meen op die kant dus zal niet veel van over zijn vrees ik.

Je hebt altijd van die mensen die als ze horen dat iets 'niet stuk te krijgen!' is het even moeten proberen... |(

:P
 
Iemand interesse in een echte '79er GS1000S Wes Cooley Replica?

Zijn er nog 20 over in Nederland.

Hij moet gespoten worden, verder weinig mis mee, met een paar extra's.

Geventileerde voorremschijven
RVS gevlochten remleidingen vóór.
Wilbers voorvorkveren en olie
Gepoedercoate Koni achterveren
GSX1100 aluminium achterbrug
Verlaagd en opnieuw bekleed zadel
Anderson getinte ruit
Bos Mach I uitlaat

Wielen gepoedercoat.
Nieuwe 530 ketting en tandwielset
Nieuwe voorband
Nieuwe inlaatrubbers

Kan van het weekend wel een paar foto's maken.

Zo ziet zo'n ding er nieuw uit. :9
full
 
Dat rechterdekseltje past toch op mijn EF-blokje?
Zou wel prettig staan naast het RDB-deksel , denk je niet?
Dus gaan we ruilen want die heb ik volgens mij echt nog wel ergens in goede staat liggen.
Laterrr.
 
Laatst bewerkt:
Dat rechterdekseltje past toch op mijn EF-blokje?
Zou wel prettig staan naast het RDB-deksel , denk je niet?
Dus gaan we ruilen want die heb ik volgens mij echt nog wel ergens in goede staat liggen.
Laterrr.

Zijn allebei tweeklepper dekseltjes, onderste boutgat zit op een nét iets andere plek... B| gaat dus niet passen Fred, ik heb het geprobeerd.
 
Iemand interesse in een echte '79er GS1000S Wes Cooley Replica?

Zijn er nog 20 over in Nederland.

Hij moet gespoten worden, verder weinig mis mee, met een paar extra's.

Geventileerde voorremschijven
RVS gevlochten remleidingen vóór.
Wilbers voorvorkveren en olie
Gepoedercoate Koni achterveren
GSX1100 aluminium achterbrug
Verlaagd en opnieuw bekleed zadel
Anderson getinte ruit
Bos Mach I uitlaat

Wielen gepoedercoat.
Nieuwe 530 ketting en tandwielset
Nieuwe voorband
Nieuwe inlaatrubbers

Kan van het weekend wel een paar foto's maken.

Zo ziet zo'n ding er nieuw uit. :9 [afbeelding]

hé, hoe weet je dat er nog 20 zijn? (heb er zelf 1 van nl *D )

(heb alleen belang bij onderdelen }) )
 
Iemand interesse in een echte '79er GS1000S Wes Cooley Replica?

Zijn er nog 20 over in Nederland.

Hij moet gespoten worden, verder weinig mis mee, met een paar extra's.

Geventileerde voorremschijven
RVS gevlochten remleidingen vóór.
Wilbers voorvorkveren en olie
Gepoedercoate Koni achterveren
GSX1100 aluminium achterbrug
Verlaagd en opnieuw bekleed zadel
Anderson getinte ruit
Bos Mach I uitlaat

Wielen gepoedercoat.
Nieuwe 530 ketting en tandwielset
Nieuwe voorband
Nieuwe inlaatrubbers

Kan van het weekend wel een paar foto's maken.

Zo ziet zo'n ding er nieuw uit. :9 [afbeelding]
Is dat je rode?

Als je m'n ontstekingsdekseltje wilt , mail me dan even.
 
hé, hoe weet je dat er nog 20 zijn? (heb er zelf 1 van nl *D )

(heb alleen belang bij onderdelen }) )

Dit is m'n 2e 'S'-je, met de eerste heb ik nog in de Motor-Emotion gestaan, tijdens de fotoshoot vertelde Rolf dat hij het had opgezocht in het (RDW?) register.

Jij hebt die rode toch met Yoshimura goodies?
 
Dit is m'n 2e 'S'-je, met de eerste heb ik nog in de Motor-Emotion gestaan, tijdens de fotoshoot vertelde Rolf dat hij het had opgezocht in het (RDW?) register.

Jij hebt die rode toch met Yoshimura goodies?

nee, helaas niet één met Yoshi-goodies, heb een vrijwel originele blauw-witte zoals op de foto, wss één van de laatste, kenteken is van januari 1980... *O*
 
Je hebt altijd van die mensen die als ze horen dat iets 'niet stuk te krijgen!' is het even moeten proberen... |(

:P

zo ging het niet helemaal ;)

maar ik heb gisteren nog even gekeken, en er zit een gat in waardoor jij er dus niks aan hebt.

WAS nog mooi chrome trouwens, dat dan weer wel...
 
full


Het is scherpe deuk in het emblem, dus niet meer uit te deuken. Maar op Ebay zijn soms gloednieuwe alu emblems te scoren voor weinig geld (wel even zoeken).

Deze bijvoorbeeld: 160173721155
 
Laatst bewerkt:
Een nieuw embleem is ook niet zo duur. Bij het opknappen van mijn GS heb ik ook nieuwe emblemen gekocht en die kosten 17.50 euro ofzo per stuk.
 
Laatst bewerkt:
nee, helaas niet één met Yoshi-goodies, heb een vrijwel originele blauw-witte zoals op de foto, wss één van de laatste, kenteken is van januari 1980... *O*

Ik heb nog een Bigborekit liggen voor de GS1000 van Yoshimura, hogere compressie en 1085 cc. :9 Is te koop.

Die van mij is in April '80 op kenteken gezet maar is toch een echte '79er, er was ook een GS1000S in 1980 maar die had een aantal verschillen zoals vacuumcarburateurs en een soort rearsets met linksysteem voor het schakelen en er was ook een rood-wit kleurschema, een kennis van me in Australie heeft er één.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een Bigborekit liggen voor de GS1000 van Yoshimura, hogere compressie en 1085 cc. :9 Is te koop.

Die van mij is in April '80 op kenteken gezet maar is toch een echte '79er, er was ook een GS1000S in 1980 maar die had een aantal verschillen zoals vacuumcarburateurs en een soort rearsets met linksysteem voor het schakelen en er was ook een rood-wit kleurschema, een kennis van me in Australie heeft er één.
[afbeelding]

:9~ klinkt verleidelijk.. ;)

in dat geval is die van mij ook van '79, ik heb normale carburateurs en schakeling... 8-) ik vond dat blauw-witte altijd mooi, maar in rood-wit ziet ie er ook geweldig uit zeg!
 
:9~ klinkt verleidelijk.. ;)

in dat geval is die van mij ook van '79, ik heb normale carburateurs en schakeling... 8-) ik vond dat blauw-witte altijd mooi, maar in rood-wit ziet ie er ook geweldig uit zeg!

Burnouts, wheelies en high speed passes, Don met z'n 1000S. :}


 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan